De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA Chord speakerkabels en HDMI-kabels

    TKA wegens omschakeling verkoop ik mijn kabels van de Chord Company U.K.:

    2 x Chord Carnival Silver Screen speakerkabel 16 meter met 2 QED airlock bananenstekkers voor receiver: 99 euro/stuk

    Chord Carnival Silver Screen speakerkabel 5 meter met 2 QED airlock bananenstekkers voor receiver: 40 euro

    Chord Carnival Silver Screen speakerkabel 5,7 meter met 2 QED airlock bananenstekkers voor receiver en 2 QED airlock spades voor speaker: 60 euro

    Chord Carnival Silver Screen speakerkabel 2,7 meter met 2 QED airlock bananenstekkers voor receiver en 2 QED airlock spades voor speaker: 45 euro

    Chord Carnival Silver Screen speakerkabel rol 25 meter (nieuw, nooit gebruikt): 125 euro

    3 x 1,5 meter Chord hdmi Silver Plus 1.3 1080P: 80 euro/stuk
    1 x 0,5 meter Chord hdmi Silver Plus 1.3 1080P: 50 euro
    1 x 15 meter Chord hdmi Silver Plus 1.3 1080P: 280 euro

    Chord Crimson subwooferkabel 5 meter : 40 euro


    Alle kabels zijn in prima staat.

  2. #2

    Standaard Chord Carnival Silver Screen 25 meter rol Euro 125,00

    Hallo,

    Dit is een tweede bericht, omdat ik mij pas heb aangemeld, weet ik niet of mijn eerste
    bericht is aangekomen. Mijn interesse gaat uit naar de rol van 25 meter Chord Carnival
    Silver Screen speakerkabel voor Euro 125,00. Het moet dan ook werkelijk de Silver
    Screen zijn en niet de gewone Silver, die niet zo goed is, weet ik uit ervaring. Ik wil
    de kabel gebruiken als upgrade, voor de front, center en surround luidsprekers.
    Ik zie uw antwoord graag tegemoet!
    Met vr. groet,
    Sjef

  3. #3

    Standaard

    Dag Sjef,

    Uw eerste bericht heb ik niet ontvangen. Ik heb u inmiddels een bericht verzonden.

  4. #4

    Smile Mijn reactie op uw bericht van heden 5 augustus 2009.

    Hallo Bart,

    Ik heb uw reactie ontvangen waarvoor mijn dank.
    Vriendelijk verzoek ik u de kabel, na ontvangst van het totaalbedrag, te sturen naar:
    J.J. Orth
    Tuba 19
    6644 AN Ewijk
    Nederland
    Ik betaal per Bank en heb voor deze overschrijving de IBAN en BIC codes van uw bank of giro nodig, alsmede uw volledige naam, adres en woonplaats.
    Mijn email adres is: jozefo@planet.nl
    Ik heb er totaal geen bezwaar tegen als verder contact via mijn email loopt.
    Ik zie uw antwoord graag tegemoet en groet u vriendelijk!
    Sjef Orth

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •