De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rise of the Footsoldier Blu-ray

    Ik heb de recensie gelezen van de gewone dvd uitgave van deze film.
    Ik vroeg me af de kwaliteit op blu-ray,uiteraard kan ik deze film gewoon voor 15,00 euro kopen maar was ben toch wel erg nieuwsgierig of iemand deze film in de verzameling heeft

  2. #2

    Standaard

    Weet niet wie hem uitbrengt, maar als het RCV/E1 is koop hem niet. Die staan nogal bekend om het verkloten van beeld verhoudingen en geen extra's op de blu's.

  3. #3

    Standaard

    Nee is via andere independent, denk Indies.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee is via andere independent, denk Indies.
    Correct

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...pper&Itemid=56

  5. #5

    Standaard

    Vandaa toch maar gekocht en bekeken helemaal geweldig!
    Hier wat info:

    BEELD EN GELUID
    Het 1.85:1 HD-beeld is scherp, met een goed niveau van contrast, diepte en schaduwdetail. De kleuren zien er goed uit en ogen helder en natuurlijk. Het beeld is proper met weinig noemenswaardige oneffenheden. Er is wel wat minieme grain aanwezig in enkele scènes, net als wat beschadigingen, maar die zijn door de regisseur toegevoegd voor de stijl en sfeer. De Engelse Dolby Digital 5.1-track klinkt prima, met een goede dynamiek en plaatsing van de geluidseffecten. De muziek klinkt geweldig en komt mooi tot haar recht. De hedere dialogen komen netjes uit de center en zijn over de hele lijn goed verstaanbaar. Ruis of andere onvolmaaktheden zijn we niet tegengekomen. De eveneens aanwezig Engelse Dolby Surround 2.0-track is ook van een bevredigende kwaliteit.

    EXTRA'S
    Op het eerste gezicht geen geweldige selectie, maar gelukkig blijken kwaliteit en inhoud best in orde te zijn. De 'Making Of' blijkt een informatieve, eerlijke en diepgravende documentaire te zijn van 45 minuten die echt een idee geeft hoe de film tot stand kwam. We krijgen een boel boeiende interviews te zien en je krijgt respect voor wat de makers probeerden te bereiken. Voor wie er nog niet genoeg van heeft is er nog een bijna 10 minuten durende 'Behind the scenes'-featurette met losse setbeelden, die duidelijk maken hoeveel pret er gemaakt is achter de schermen. Zijn ook aanwezig: de originele bioscooptrailer, een nutteloze fotogalerij en een handjevol promotionele trailers van andere films.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •