Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 198 worden weergegeven.

Discussie: UP (op Blu-Ray)

  1. #101
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Dus alleen kopen om later met vette winst te verkopen? Dat zal nog te bezien zijn; ik denk niet dat UP net zo'n grote hit wordt als Monsters Inc, welke door de meesten toch wel als de beste CGI film gekroond is.
    Meer kans dat het over een paar jaar een onderzetter wordt
    Nee, ik koop hem omdat ik geïnteresseerd ben in de inhoud... En als alle Europese exemplaren al verkocht zijn + de exemplaren van de uitgever zelf, dan denk ik toch wel dat het een grote hit aan het worden is

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Valabel? lol wat hebben jullie zuiderburen toch een vreemde woorden in jullie vocabulaire
    **gaat nog maar eens aan het frietkot langs**
    Komt van valable

    Hier bij ons op de taalgrens zitten er in het dialect veel van dergelijke woordjes.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Nee, ik koop hem omdat ik geïnteresseerd ben in de inhoud... En als alle Europese exemplaren al verkocht zijn + de exemplaren van de uitgever zelf, dan denk ik toch wel dat het een grote hit aan het worden is
    Dat zou ik daar niet direct uit afleiden maar goed, als je de inhoud boeiend vindt is er niets aan de hand, toch?
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  4. #104

    Standaard

    Wauw, voor 30 dollar kun je nu Cars, Monsters Inc., en Up bij Amazon.com met de kortingcode PIXARBLU!

    Maar... ik zie op blu-ray.com dat Up regio A gecodeerd is? Klopt dit? Indien deze regiovrij is bestel ik direct dat pakket...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Maar... ik zie op blu-ray.com dat Up regio A gecodeerd is? Klopt dit?
    Ja, dat klopt.

  6. #106
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Is er al iets bekend over een UK uitgave?

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over een UK uitgave?
    Bij de sites waar ik meestal bestel staat nog maar weinig info over Up! Het zal toch niet zo zijn dat wij eens een keer iets eerder krijgen. Heb daarom ook maar bij de FRS de 4 disc superset besteld. Was met allerlei kortingen 19,78 kwijt.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  8. #108
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Ja er is inderdaad op de Engelse sites nog niets te vinden over Up...

    Liefst zou ik de Engelse versie willen omdat die que vormgeving (leeftijdslogo's, dikke keepcase) beter past bij de rest van m'n Engelse Pixar's. Achja, we wachten nog even af!

  9. #109

    Standaard

    In de UK verschijnt volgens Play.com en Amazon.co.uk Up pas op 15 februari 2010. Dit is dus een titel die in Nederland een stuk eerder verschijnt en dat komt vaker voor. Zo zijn de Ultimate Edition-uitgaves van de eerste twee Harry Potter-films al drie weken uit hier in Nederland, maar voor Engeland is er nog niet eens een datum bekend waarop ze verschijnen.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harm A. Bekijk bericht
    Omdat de release van de dvd/blu-ray zo kort op de bioscooprelease is...
    Om de puntjes op de i te zetten: omdat de release in de bioscoop zo laat was t.o.v. de rest van de wereld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111

    Standaard

    En Up is ook nog eens 1 maand naar voren gehaald.

  12. #112

    Standaard

    Ik heb er in ieder geval zin in! Vind het een geweldige film, en ik kan dus echt niet wachten op de blu-ray! Ik heb de 4-disc ook bij de FRS besteld. Verzenden zij ook wel eens voor de releasedate?

    btw: peptalk, ik zag in de comments op de frontpage dat jij de blu-ray vrijdag al krijgt. Waar haal je hem weg ?

  13. #113

    Standaard

    FRS verstuurt vaak eerder, maar je weet het niet van te voren.

    Ik werk in een videotheek en daar krijgen we hem vrijdag binnen.

  14. #114

    Standaard

    Ok bedankt voor het antwoord peptalk! Veel plezier met Up vrijdag!

  15. #115

    Standaard

    Mijn exemplaar van UP is vandaag verstuurd door de FRS dus als het meezit heb ik hem morgen ook binnen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Mijn exemplaar van UP is vandaag verstuurd door de FRS dus als het meezit heb ik hem morgen ook binnen
    Hier hetzelfde! Wow, ze sturen hem echt vroeg op zeg. Makes sense in a way, als peptalk hem morgen bij de videotheek binnenkrijgt betekent dat dat hij vandaag in het distributiecentrum was (denk ik), dan zal die vandaag ook wel bij het distributiecentrum van de FRS aangekomen zijn.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christvs Bekijk bericht
    Hier hetzelfde! Wow, ze sturen hem echt vroeg op zeg. Makes sense in a way, als peptalk hem morgen bij de videotheek binnenkrijgt betekent dat dat hij vandaag in het distributiecentrum was (denk ik), dan zal die vandaag ook wel bij het distributiecentrum van de FRS aangekomen zijn.

    Kreeg ook net het mailtje dat Up was verstuurd, echt super vroeg bijna een week voor de release.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christvs Bekijk bericht
    Hier hetzelfde! Wow, ze sturen hem echt vroeg op zeg. Makes sense in a way, als peptalk hem morgen bij de videotheek binnenkrijgt betekent dat dat hij vandaag in het distributiecentrum was (denk ik), dan zal die vandaag ook wel bij het distributiecentrum van de FRS aangekomen zijn.
    Als het goed is ontvangt onze inkooporganisatie de discs al op woensdag, behalve kooptitels van FOX, die komen pas 2 dagen voor release.


    Niet te vroeg juichen hoor, heb wel eens de verzend mail van FRS gehad en toen duurde het 3 dagen voordat ik de betreffende BD in huis had. Nog wel voor de releasedatum overigens

  19. #119

    Standaard

    Net ook besteld de 4disc ben erg benieuwd.

  20. #120

    Standaard

    Net een email ontvangen dat mijn 4-disc inmiddels ook is verstuurd!
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  21. #121
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Hmmm heb hem daarjuist besteld maar nog geen mail gekregen..

    Zal wel moeten wachten tot volgende week denk ik.

  22. #122

    Standaard

    We willen uiteraard wel foto`s zien wanneer iemand `m ontvangen heeft
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Hmmm heb hem daarjuist besteld maar nog geen mail gekregen..

    Zal wel moeten wachten tot volgende week denk ik.
    Als je voor 20.00u had besteld hadden ze hem al verzonden...
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 12-12-2009 om 11:58


  24. #124
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Als je voor 20.00u had besteld hadden ze hem al verzonden...
    Ik had hem nochtans al om 17.00u besteld

    Misschien heeft het iets te maken met de verzending naar het buitenland (België)..

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Als je voor 20.00u had besteld hadden ze hem al verzonden...
    Ik heb ook wel eerder wat om 16:00u besteld, dat kwam 2 dagen later pas. Terwijl wat jij zegt er bij stond. Het klopt niet altijd.

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •