Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 198 van 198 worden weergegeven.

Discussie: UP (op Blu-Ray)

  1. #176

    Standaard

    Ik had 5 euro korting van de FRS 5 euro aktie en expliciet werd gezegd dat dat niet kon in combinatie met andere akties als blu-ray club en andere soortgelijke akties.
    Blij was ik verrrast dat ik toch 10% BC korting kreeg en evengoed mijn 5 euro coupon kon gebruiken.
    De 4-disc heeft mij daardoor 21,99 gekost en gratis verzenden !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht
    Ja dat is nieuw. Blijkbaar zijn ze bang dat de 7 euro in combinatie wordt gebruikt met de Sinterklaas bonnen van 5 euro die ze hebben uitgedeeld vorige week, en de 20% Disney korting. Beetje jammer maarja, had eigenlijk niet anders van ze verwacht.

    Het liefst maken ze films van 29,99 eventjes 34,99 als ze korting gaan uitdelen.

  2. #177

    Standaard

    Up laad bij mij trouwens verdomd lang, hij staat bijna 5 minuten lang te laden bij het plaatje van de hond die met zijn staart wispelt, meer hier last van?

    Heb een Sony BDP-S350 met de meest recentste firmware erop.
    Laatst aangepast door Symphony X : 13-12-2009 om 01:03

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Up laad bij mij trouwens verdomd lang, hij staat bijna 5 minuten lang te laden bij het plaatje van de hond die met zijn staart wispelt, meer hier last van?

    Heb een Sony BDP-S350
    Max 20 seconden, maar mijn Philips BDP9500 is wel ongeveer even snel als mijn PS3.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Up laad bij mij trouwens verdomd lang, hij staat bijna 5 minuten lang te laden bij het plaatje van de hond die met zijn staart wispelt, meer hier last van?

    Heb een Sony BDP-S350 met de meest recentste firmware erop.
    Ik heb ook de Sony BDP S350, maar bij mij duurde het niet superlang... In elk geval niet langer dan een minuut


  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Max 20 seconden, maar mijn Philips BDP9500 is wel ongeveer even snel als mijn PS3.
    Net nog even de shorts bekeken en was 7 seconden.

    Op disc 1 zit trouwens een easter egg: The Egg(1:55) >>Ga naar BD-live en druk op links

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Up laad bij mij trouwens verdomd lang, hij staat bijna 5 minuten lang te laden bij het plaatje van de hond die met zijn staart wispelt, meer hier last van?

    Heb een Sony BDP-S350 met de meest recentste firmware erop.
    Ik heb deze speler ook en ook bij mij niet langer dan 20-30 seconden ongeveer.

  7. #182

    Standaard

    Ik had hier gisteren iets gelezen van een aktie dat Disney deed en 20 % korting gaf op UP, maar ik kan dit hier nergens meer terug vinden en de zoekoptie van dit forum doet het al helemaal niet want als ik UP invoer vind hij niks terwijl er al tal van forum's geopend zijn ivm UP.
    BD (1243) What i Watch

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik had hier gisteren iets gelezen van een aktie dat Disney deed en 20 % korting gaf op UP, maar ik kan dit hier nergens meer terug vinden en de zoekoptie van dit forum doet het al helemaal niet want als ik UP invoer vind hij niks terwijl er al tal van forum's geopend zijn ivm UP.
    Here you go


  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb ook de Sony BDP S350, maar bij mij duurde het niet superlang... In elk geval niet langer dan een minuut
    Hm, deed 'm er vandaag in om m te bekijken, op het moment dat je een taal kiest koos ik gisteren voor Engels, vandaag nam ik Nederlands en ging een stuk sneller de menu's(maar een paar seconden bij eerder genoemd stuk) door, de audio staat trouwens daardoor ook gelijk op nederlands...

    Wel vreemd, kan toch niet liggen aan de taal die je moet kiezen als je de disc erin doet. Alsof er een fout zit in de laadtijd van taalkeuze Engels. Pak namelijk altijd Engels als taalkeuze simpelweg om de nederlandse reclames en waarschuwing te vermijden, vaak ben ik hierdoor sneller in het hoofdmenu.

  10. #185

    Standaard

    Ik heb niets gemerkt van vertragingen. Ik heb zelf een Samung BDP-1500. De beruchte kwispelende Dug heb ik slechts 5 seconden hoeven te bekijken. Ik vond het snel gaan. Zelf kies ik ook altijd voor de engelse menu's, meer om de reden dat ik dan de reclame in hun orginele taal (engels) kan beluisteren. Die nederlandse stemmen vind ik niet mooi klinken

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Hm, deed 'm er vandaag in om m te bekijken, op het moment dat je een taal kiest koos ik gisteren voor Engels, vandaag nam ik Nederlands en ging een stuk sneller de menu's(maar een paar seconden bij eerder genoemd stuk) door, de audio staat trouwens daardoor ook gelijk op nederlands...

    Wel vreemd, kan toch niet liggen aan de taal die je moet kiezen als je de disc erin doet. Alsof er een fout zit in de laadtijd van taalkeuze Engels. Pak namelijk altijd Engels als taalkeuze simpelweg om de nederlandse reclames en waarschuwing te vermijden, vaak ben ik hierdoor sneller in het hoofdmenu.
    Ik wil morgenavond nog wel eens proberen en timen hoe lang hij er over doet. Dan zal ik ook even met verschillende talen testen.


  12. #187

    Standaard

    Hm, beide talen net nog eens getest en zijn allebei even snel, 12 seconden wachttijd bij de hond. Blu-ray speler had zeker zelf problemen gisteravond.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ik heb niets gemerkt van vertragingen. Ik heb zelf een Samung BDP-1500. De beruchte kwispelende Dug heb ik slechts 5 seconden hoeven te bekijken. Ik vond het snel gaan. Zelf kies ik ook altijd voor de engelse menu's, meer om de reden dat ik dan de reclame in hun orginele taal (engels) kan beluisteren. Die nederlandse stemmen vind ik niet mooi klinken
    Inderdaad, nog zoiets.

  13. #188

    Standaard

    Straks na het werk even halen bij de FRS met 20% korting.
    Twijfel alleen nog tussen de 4- en 2-disc bluray.
    Zit er op de 4-disc versie nog extra bonusmateriaal welke niet op de 2-disc staat? (buiten de digital copy en dvd-versie).
    Zover ik kan nagaan niet dat ik weet, maar kan iemand het bevestigen?

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RUNNER79 Bekijk bericht
    Straks na het werk even halen bij de FRS met 20% korting.
    Twijfel alleen nog tussen de 4- en 2-disc bluray.
    Zit er op de 4-disc versie nog extra bonusmateriaal welke niet op de 2-disc staat? (buiten de digital copy en dvd-versie).
    Zover ik kan nagaan niet dat ik weet, maar kan iemand het bevestigen?
    De blu-ray schijven zijn inderdaad identiek aan die van de 4-disc.

  15. #190

    Standaard

    Tnx voor de reactie.
    En op de 2 dvd schijfjes van de 4-disc set staan geen extra's die ontbreken op de 2-disc bluray?

  16. #191

    Standaard

    Nee. De blu-ray bevat juist extra's die niet op de dvd staan.

  17. #192

  18. #193

    Standaard

    Ik heb de 2-disc versie bij de Fnac van Brussel gekocht voor 17,99€ kortingsbon inbegrepen. Ik had op een bepaalde ogenblik de 4-disc en de 2-dic blu-ray in mijn handen. Qua prijs was er maar 4€ verschil, maar ik heb toch voor de 2-disc versie gekozen want ik vind de 4-disc zo dik, zo groot. Dat past niet in mijn collectie omdat het zoveel plaats neemt voor maar één film. En het is veel te hoog, zelfde hoogte als een dvd. Dan vind ik de 4-disc versie, die in Frankrijk verkocht wordt, veel mooier want het is een echte blu-ray digipack die dezelfde hoogte heeft als alle andere blu-ray's. Die digital copy en de dvd zal ik nooit bekijken.


    Laatst aangepast door BASIL : 14-12-2009 om 14:19

  19. #194

    Standaard

    Alleen erg jammer van de Franse hoestekst.... Nee, ik haal binnenkort wel de 2-disc. De dvd is echt niet nodig, en die vreselijk nutteloze digitale kopie kan me gestolen worden (is voor diegenen die dat toch willen in betere kwaliteit van internet te halen).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #195
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Ja de Franse uitgave is wel mooi! Inderdaad jammer van die hoestekst. Ik blijf nog even wachten op de UK uitgave. Als die veel mooier is dan bestel ik die en zet ik mijn 4-disc te koop.

  21. #196

    Standaard

    Mooie uitgave. Net maar besteld bij FRS voor € 21.

  22. #197

    Standaard

    Ik heb vandaag de 4-disc superset gekocht maar bij thuiskomst bleek de Digital Copy (die ik op mijn iPhone wilde zetten) alleen maar op Windows-gebaseerde draagbare mediaspelers kan worden overgezet (terwijl de regio-1-versie wel op zowel Apple- als Microsoft-apparaten kan!). Op de verpakking en op de site van UP is hierover niets te vinden. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee c.q. weet iemand hoe Disney/Pixar hierover het beste te bereiken is? Het emailadres in de flyer met de code voor de Digital Copy (nl.support@digitalcopyhelp.com) geeft een foutmelding over teveel doorsturen. Iemand?
    When all else fails.... play dead!

  23. #198

    Standaard

    NCC ik heb hetzelfde probleem. En idd dat email-adres werkt niet.... slordig!

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •