De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HULP bij aansluiten router op blu-ray

    Gisteren heb ik een tweede router (sitecom wl-611) gekocht om een draadloos netwerk te maken met mijn router van versatel (ja zo oud). De bedoeling is om met de sitecom een draadloze verbinding met mijn bluray speler te maken, deze heeft namelijk alleen een lan-aansluiting. Ik wil dus met behulp van de sitecom een draadloze verbinding maken met het router wat verbonden is met internet. De sitecom wil ik dus laten functioneren als draadloos ontvanger.

    Kan iemand mij helpen met het instellen van de sitecom zodat ik deze hiervoor kan gebruiken?

    Alvast bedankt.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  2. #2

    Standaard

    Ik heb van netwerken niet zo veel verstand, maar volgens mij kan dat helemaal niet omdat je met de bluray speler geen netwerk in kunt richten. Maar goed, ik heb de wijsheid ook niet in pacht...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In principe heb je hier een repeater voor nodig.
    Maar misschien kan dat ook gewoon met de sitecom!

    Kan in de manual niet echt specifiek zien hoe je hem als wireless brigde instelt en of dat überhaubt kan.

    Misschien was het makkelijker en veel goedkoper geweest om een repeater te kopen!
    Maar je moet het iig in de bridge mode zoeken, en ben bang dat die niet wireless werkt!
    Eventueel als statisch (niet DHCP) AP mode met gateway op origineel router IP adres ( Enigste wat me te binnen schiet)
    Maar bij een bridge sluit je meestal de WAN via Lan aan op de andere router
    Kan iig geen WDS vinden en dat is dus wat anders dan WPS

    Hier een google search om een router als repeater in te stellen!
    Maar veelal hetzelfde antwoord.
    Erg omslachtig dus, tip, ruil hem in voor een repeater!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 24-09-2009 om 12:31
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    De sitecom heeft wel een wds mode, kan ik hier dan iets mee?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    De sitecom heeft wel een wds mode, kan ik hier dan iets mee?

    Loop die instelling even door, kijk even of je de andere router kan opzoeken,

    Dat moet het zijn.
    Wireless Distribution System is bedoelt om Wireless Acces points aan elkaar te koppelen

    Ik ken jouw router zelf namelijk niet!
    Maar als dat er in zit moet het werken.
    Maar het is wel wat anders dan WPS!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 24-09-2009 om 12:44
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •