Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard True Grit (Coen Brothers)

    Variety is reporting that the Coen Brothers‘ will be reteaming with Big Lebowski star Jeff Bridges (aka The Dude) for a big screen adaptation of True Grit.

    Bridges will play Reuben ‘Rooster’ Cogburn, the role made iconic by John Wayne in the prior big screen adaptation (and later played by Warren Oates in the TV version). Here’s the official synopsis from the novel’s publishers.



    Fourteen-year-old Mattie Ross’s father, Frank, was killed by one of his own workers for a horse, $150 cash, and two Californian gold pieces. Though only a girl, Mattie travels to claim her father’s body, but finds that the authorities are doing nothing to find his killer. This will be the beginning of her search for revenge.

    The Coens will offer a different take, telling the story from the view of Mattie, the same viewpoint of the original 1968 newspaper serial. The True Grit remake first made press, a year or so ago - The Daily Mail quoted Joel Coen on the casting of Mattie Ross, the 14 year old lead:

    “The book recounts the girl’s story. In the John Wayne film, she was played older. We want her to be her real age - it’s her story!”

  2. #2

    Standaard

    Dude!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Nog één keer iets over The Big Lebowski, en mijn DVD gaat in de prullenbak...


  4. #4

    Standaard

    Hmm, aan de ene kant geweldig, aan de andere kant zal het wellicht moeilijk zijn Jeff niet te zien als The Dude. Dat had ik al in Iron Man dus laat staan in een Coen film.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Foto'tje:



    Dit wordt bad-ass denk ik zo..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit wordt bad-ass denk ik zo..
    Heerlijk, laat maar komen...de gebroeders Coen hebben me nog nooit teleurgesteld, zelfs Intolerable Cruelty vond ik voor een romantische film best nog te pruimen.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  7. #7

    Standaard

    True Grit trailer now online!

    Oh my oh my! Consider me hyped!
    Dat ziet er alvast geweldig uit, komt gelijk bovenaan m`n to-see lijstje
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ziet er inderdaad weer erg gaaf uit! En komt dus ook al redelijk snel uit.

  10. #10

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    De muziek deed mij direct denken aan O Brother, Where Art Thou, de trailer zelf ziet er aardig wat 'grittier' uit.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    nice!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Weer fantastisch en passende muziek..een pareltje al in mijn ogen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Gewoon fantastisch. Word er 1 om naar uit te kijken

  19. #19

    Standaard

    Geweldige trailer, alweer! bring it
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    GAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!

  22. #22

    Standaard

    Von het persoonlijk vrij verassend dat dit geen R-rating heeft gekregen, maar ik ga ervanuit dat dat een beslissing is van de Coens en niets iets dat de studio ze heeft opgedrongen.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  23. #23

    Standaard

    Gisterenavond gezien in Nijmegen:

    Wat een ongelooflijk goede film zeg. De film duurt een krappe twee uur, maar het is eigenlijk van begin tot eind een aaneenschakeling van prachtige dialogen, bruut geweld en heerlijke Coen humor in een echt 'ouderwetse' Western omgeving. Jeff Bridges mag van mij de Oscar krijgen voor beste mannelijke hoofdrol, ik heb hem nog nooit zo overtuigend een rol neer zien zetten, prachtig gewoon. Daarnaast slagen de Coens er gewoon weer in om het verhaal weer die typische Coen wendingen te geven waardoor er - zoals wel vaker - altijd die spanning in de lucht hangt, waarvan je niet weet wat er nu weer zal gaan gebeuren. Casting is nagenoeg perfect. Hailee Steinfeld als het jonge meisje Mattie is een schot in de roos, maar ook de rollen van Matt Damon en Josh Brolin zijn meer dan uitstekend. Deze film moet je zien!

  24. #24

    Standaard

    Deze draait in het filmhuis in Arnhem, misschien toch maar eens gaan kijken!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Hier gewoon in Pathe, ga vanavond heen!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •