Pagina 98 van 486 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik snap nooit zo goed waarom iedereen zo euforisch was over deel een. Het was een vermakelijke Zelda light kloon maar nergens echt bijzonder en veel te makkelijk.
    Ik was 11 jaar toen ik het voor de eerste keer speelde, en ik was er dol op!

    Ik ben ontzettend benieuwd naar deel 2...


  2. #2427

    Standaard

    Maar waarom was je er dol op?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #2428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Maar waarom was je er dol op?
    Gameplay, verhaal, spanning,... Het was voor mij allemaal nieuw.


  4. #2429

    Standaard

    Ik vond het ook een geweldige game. Kan niet wachten op de sequel. Ben zelf een groot adventure fan en ondanks de actie elementen sprak het me erg aan. Het verhaal, het maken van foto's, oplossen van puzzels, het vechten, de kleurrijke karakters, de setting. Ik vond het allemaal heerlijk. Hoop dat de sequel net zo goed wordt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #2430

    Standaard

    Het eerste deel is trouwens net volledig opgepoetst in HD en beschikbaar voor de 360, binnenkort ook voor de PS3!


  6. #2431

    Standaard

    Gisteren de move sharp shooter gekocht zodat ik m 23 maart met socom kan testen

    Ben benieuwd, of dat iets is.

    Laatste weken binnen gekregen mass effect 2, dead space 2, killzone 3, sly cooper hd, en nog een paar spellen waar ik zo niet op kan komen.
    Overigens toch allemaal toppers de laatste tijd.

  7. #2432

    Standaard

    Je kan hem toch ook met Killzone testen

    Ben wel benieuwd of het goed werkt.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #2433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Je kan hem toch ook met Killzone testen

    Ben wel benieuwd of het goed werkt.

    O ja dat klopt ga ik dalijk mee effe proberen.

    Zit alleen jammer genoeg geen viziertje op net als bij amazon uk maar die kostte 64 pond en deze bij de mm 50 euro.

  9. #2434

    Standaard

    Ik heb onlangs Little Big Planet 2 gekocht en nu wil ik wat levels in elkaar zetten.

    3 vragen:

    1. Hoe maak je een introfilmpje voordat je level begint?
    2. Hoe krijgen mensen het voor elkaar om (als ze bijvoorbeeld film thema's maken) de officiele filmlogo's te gebruiken in hun levels? Je kan hier wel foto's van maken, maar de optie om foto's te maken is zeer beperkt, waardoor de items die ik graag zou willen niet goed kan kopieren.
    3. Kun je ook items kopiëren uit andermans levels? Ik zie soms echt geniale uitvindingen en om die nou helemaal zelf te gaan maken....

  10. #2435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Je kan hem toch ook met Killzone testen

    Ben wel benieuwd of het goed werkt.

    Heb het een half uurtje geprobeerd maar alles gaat zo langzaam nog, ik krijg niemand dood geschoten.

    Ik denk dat ik er effe de tijd voor moet nemen om het goed ondr de knie te krijgen en wat beter moet calibreren want blijf een kleine afwijking houden tot nog toe.

  11. #2436

    Standaard

    Aardige deal op Steam:

    Ubisoft Weekend Deal Pack
    Assassin's Creed - Director's cut edition
    Call of Juarez: Bound in Blood
    Far Cry 2: Fortune's edition
    Rainbow Six Vegas 2

    Voor maar €12,99

    http://store.steampowered.com/sub/7513

    Dan bespaar je dus zo'n 80 euro.

  12. #2437

    Standaard

    Derp, Yellow Light Of Death op m'n PS3.

    Is niet de eerste keer, wellicht morgen proberen uit elkaar te halen, schoonmaken en kijken of ik em kan resetten. Anders maar even diep nadenken of ik uberhaubt nog een nieuwe ga kopen, want aan de ene kant zit er niet zo vaak achter, maar aan de andere kant zijn er nog wel een paar titels die ik graag wil spelen en heb ik ook nog een handjevol blu-rays.

    Iemand nog tips met wat ik zou kunnen doen?

    -------------

    edit: Zojuist uit elkaar gehaald, wat schoongemaakt en weer in elkaar gezet. Nog steeds YLOD. Alle onderdelen zagen er goed uit en er zat voldoende koelpasta op m'n processors. Ben bang dat hij niet meer te redden is, dus nu is het zaak om m'n disc eruit zien te krijgen

    edit2: http://www.youtube.com/watch?v=cKGU35FKSpY < dit werkte helaas niet, waarschijnlijk moet ik em nu weer helemaal uit elkaar halen
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 07-03-2011 om 10:11

  13. #2438

    Standaard

    Nog maar een paar dagen om op Adventure-Island deel te nemen aan de Baron Wittard prijsvraag. We mogen driemaal deze horror adventure voor de PC weggeven.

    Wat moet je doen om kans te maken op dit spel? Niet veel. Stuur een mail naar het adres op deze pagina en geef antwoord op de vraag wat de naam is van de stad die Baron Wittard gebouwd en ontworpen heeft.

    Meedoen kan nog tot en met 9 maart.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #2439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik heb onlangs Little Big Planet 2 gekocht en nu wil ik wat levels in elkaar zetten.

    3 vragen:

    1. Hoe maak je een introfilmpje voordat je level begint?
    2. Hoe krijgen mensen het voor elkaar om (als ze bijvoorbeeld film thema's maken) de officiele filmlogo's te gebruiken in hun levels? Je kan hier wel foto's van maken, maar de optie om foto's te maken is zeer beperkt, waardoor de items die ik graag zou willen niet goed kan kopieren.
    3. Kun je ook items kopiëren uit andermans levels? Ik zie soms echt geniale uitvindingen en om die nou helemaal zelf te gaan maken....
    edit

    4e vraag erbij:

    Ik ben al een flinke tijd op zoek naar een simpel 'grass material'. Waar kan ik die vinden/winnen? Ik heb 30/40 materials in mijn inventory maar een simpele om gras mee te maken is er niet bij.

  15. #2440

    Standaard

    Zo, net een preorder geplaatst voor de Nintendo 3DS. Samen met Super Street Fighter IV 3D Edition. Ben benieuwd. Meer mensen die deze handheld gaan halen. Ben zelf ontzettend benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #2441

    Standaard

    Ga m wel halen maar zal nog een tijdje duren.

  17. #2442

    Standaard

    Wat is wel jammer vind is dat er niet echt een Nintendo launch titel is die er echt uitspringt. Hoe leuk Pilotwings ongetwijfeld zal zijn, hoe goed Nintendogs + Cats zal verkopen en ik begin niet eens over dat duikboot spel. Het is niet een systemseller. Geen Link, geen Samus, geen Kirby en vooral geen Mario. Die komen later dit jaar natuurlijk. Maar met één van deze spellen bij de launch denk ik dat de 3DS al veel verkocht zou worden. Zelfs een Kid Icarus als launch titel of een Layton zou voor veel mensen al een belangrijkere reden zijn om de 3DS bij launch aan te schaffen dan een Pilotwings, Nintendogs of duikbootspel. Gelukkig zijn de third party launch titels best goed.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #2443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    edit

    4e vraag erbij:

    Ik ben al een flinke tijd op zoek naar een simpel 'grass material'. Waar kan ik die vinden/winnen? Ik heb 30/40 materials in mijn inventory maar een simpele om gras mee te maken is er niet bij.
    Niet om het een of ander, maar met het lak aan respons en activiteit hier is het niet beter om het ergens anders te vragen? Er zijn vast wel tientallen LBP fora.

    Niet dat je het hier niet mag vragen ofzo, maa aangezien de respons uitbijft heb je er weinig aan

  19. #2444

    Standaard

    Net L.A. Noire besteld! Deze game word echt bruut! Can't wait. Overigens wel de Special Edition met een case erbij!

  20. #2445

  21. #2446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Net L.A. Noire besteld! Deze game word echt bruut! Can't wait. Overigens wel de Special Edition met een case erbij!
    denk dat deze game niet iedereen zal aanspreken, hopelijk heb ik het mis.
    wacht op homefront,brink en crysis 2.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #2447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    denk dat deze game niet iedereen zal aanspreken, hopelijk heb ik het mis.
    Daar heb je gelijk in. Ik hou gewoon zo veel van die oude sfeer. Zo geweldig, ook die films uit die tijd vind ik helemaal top!

    Wat veel mensen gaan denken is dat dit de nieuwe gta word, en dat is het dus niet, het is een hele rustige game met een open wereld.

    Maar dit is toch gewoon VET

    http://www.youtube.com/watch?v=jeYym1U226M

  23. #2448

    Standaard

    L.A. Noire doet met denken aan een adventure met actie elementen en dat spreekt me ontzettend aan. Ik vind het dan ook jammer dat men dit soort spellen niet gewoon op de PC uitbrengen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #2449

    Standaard

    LA Noire lijkt mij heel linear, een gerichte actie die je moet nemen, waarbij het een herhalende factor te vaak voor zal komen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #2450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Derp, Yellow Light Of Death op m'n PS3.

    Is niet de eerste keer, wellicht morgen proberen uit elkaar te halen, schoonmaken en kijken of ik em kan resetten. Anders maar even diep nadenken of ik uberhaubt nog een nieuwe ga kopen, want aan de ene kant zit er niet zo vaak achter, maar aan de andere kant zijn er nog wel een paar titels die ik graag wil spelen en heb ik ook nog een handjevol blu-rays.

    Iemand nog tips met wat ik zou kunnen doen?

    -------------

    edit: Zojuist uit elkaar gehaald, wat schoongemaakt en weer in elkaar gezet. Nog steeds YLOD. Alle onderdelen zagen er goed uit en er zat voldoende koelpasta op m'n processors. Ben bang dat hij niet meer te redden is, dus nu is het zaak om m'n disc eruit zien te krijgen

    edit2: http://www.youtube.com/watch?v=cKGU35FKSpY < dit werkte helaas niet, waarschijnlijk moet ik em nu weer helemaal uit elkaar halen
    Ik had het twee maand geleden ook. Ik heb ook alles geprobeerd maar geen resultaat. Ik heb nog wel Black Ops kunnen redden. Daarna op ebay gezet, verkocht voor €150, en een 320GB slim gekocht


Pagina 98 van 486 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •