Pagina 486 van 486 EersteEerste ... 386436476482483484485486
De resultaten 12.126 tot 12.128 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #12126

    Standaard

    Jeff Grubb: "Deze maand komt Sony met PlayStation Showcase": https://www.gamed.nl/view/147676


    Er zijn nu zoveel geruchten dat ik zelf ook denk dat die er deze maand gaat komen.Gezien we voor nu nog geen zicht hebben op toffe projecten denk ik ook dat het er nu de tijd voor is.

    o.a. hoop ik dat de Resident Evil 9 geruchten waar gaan zijn.Volgens geruchten is deze al lang in ontwikkeling en is het ook de duurste game in de serie.

    Even wat vuurwerk vanuit Playstation kan denk geen kwaad.
    Laatst aangepast door jeroeni : Vandaag om 14:51

  2. #12127

    Standaard

    Ik heb de laatste maanden behoorlijk veel gegamed. Spider-Man, Ghost of Tsushima, Ghostwire Tokyo en Miles Morales allemaal geplatinummed. Ik moet alleen nog verder met Alan Wake, maar dat boeide me op een gegeven moment niet meer.

    Dus ik denk dat ik met het mooie (?) weer in aantocht maar even een pauze in las.

    Alhoewel ik veel goeds lees over Stellar Blade…

  3. #12128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik heb de laatste maanden behoorlijk veel gegamed. Spider-Man, Ghost of Tsushima, Ghostwire Tokyo en Miles Morales allemaal geplatinummed. Ik moet alleen nog verder met Alan Wake, maar dat boeide me op een gegeven moment niet meer.

    Dus ik denk dat ik met het mooie (?) weer in aantocht maar even een pauze in las.

    Alhoewel ik veel goeds lees over Stellar Blade…
    Dan heb je goed je best gedaan.

    Stellar Blade: Demo 2x gespeeld maar ik krijg er geen klik mee.Dat ik tijdens de demo meer zin heb om Devil May Cry 5 opniew te spelen zegt genoeg.
    Los van wat ik er van vindt is het het wel een prima game.

    Van het weer genieten moet je zeker doen.Zelf heb ik na een uurtje op twee gamen de behoefte om daarna lekker twee uur te gaan wandelen.
    Als je in mijn geval 48 bent moet je toch een goede balans vinden.

Pagina 486 van 486 EersteEerste ... 386436476482483484485486

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •