Pagina 33 van 486 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    http://ps3clan.nl/2010/01/trailer-va...ofelijk-bruut/

    trailer tekken film, ziet er aardig uit
    wat? hebben wij naar dezelfde trailer gekeken?

    edit: lol @ 'is ongelofelijk bruut'

  2. #802

    Standaard

    lol kwam het net tegen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #803

    Standaard

    ziet er cheap uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #804

    Standaard

    Zal geen topfilm worden maar ziet er wel vermakelijk uit.
    Iig stukken beter dan DoA of de Street fighter films
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Mee eens! ACII is een geweldige game!
    Gisteren ook mee begonnen. Dik twee uur gespeeld en het spel moet nog een beetje op gang komen maar ik vind het weer erg tof. Alleen de meeste karakters zijn verschrikkelijk lelijk vormgegeven, die hoofden joh.
    Florence daarentegen is prachtig.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Gisteren ook mee begonnen. Dik twee uur gespeeld en het spel moet nog een beetje op gang komen maar ik vind het weer erg tof. Alleen de meeste karakters zijn verschrikkelijk lelijk vormgegeven, die hoofden joh.
    Florence daarentegen is prachtig.
    Het verhaal moet idd wat op gang komen, maar dat komt de beleving alleen maar ten goede. Er zitten flink wat speeluren in dus mag je ook wel een nette opbouw, middenstuk en einde verwachten, zoals bij een goed boek of een goede film.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #807

    Standaard

    Ik vind die Tekken film er ook niet echt denderend uitzien. Ik begrijp niet waarom men niet inziet dat ze met gameverfilmingen gewoon zo trouw mogelijk moeten zijn aan het bronmateriaal om de gamefans te kunnen bekoren. Jammer genoeg gaat men altijd de mainstream toer op om een groter publiek aan te trekken wat ook niet lukt omdat de film meestal gewoon ruk is en dus geen volk trekt. Hier ook weer, waarom moet er weer zo'n mak liefdesgedoe tussen Jin en Christie ontstaan? Dat is in de games toch ook helemaal niet.

    Dan kan je toch beter de diehard fans bekoren die dan wel positief zijn over de film en naar de bios trekken. Komt de populariteit van de film toch ten goede. Het duurt dan misschien wat langer maar het geld loopt dan ook binnen, mss korter in de bios en meer via de DVD/BR verkoop.

    Er zijn uitzonderingen op de regel en kleine toegevingen of aanpassingen zullen altijd wel gedaan moeten worden maar je kan echt beter een goede film voor een kleiner publiek draaien dan een mainstream film die zo ruk is dat ie niets opbrengt.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #808

    Standaard

    Ben zelf trouwens opnieuw begonnen met Call of Juarez Bound in Blood. Eerste playthrough met Ray een 4 maand geleden kon me veel minder bekoren, denk dat ik toen te veel met andere games bezig was en deze niet echt de aandacht schonk die het verdiende want nu geniet ik er veel meer van. Erg vermakelijke game zonder echt grote minpunten en de sfeer zit er goed in. Af en toe prachtige omgevingen, leuke personages en een cliche verhaaltje dat er gewoon bijhoort. Van mij mogen er veel meer westernshooters komen. Begrjip ook niet echt waarom er zo weinig van die shooters zijn want het werkt duidelijk wel.

    Multiplayer houdt me momenteel ook weer bezig, niets echt vernieuwends of zelfs origineel maar gewoon leuk
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #809

    Standaard

    Super Punch Out voor de Wii gekocht.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ben zelf trouwens opnieuw begonnen met Call of Juarez Bound in Blood. Eerste playthrough met Ray een 4 maand geleden kon me veel minder bekoren, denk dat ik toen te veel met andere games bezig was en deze niet echt de aandacht schonk die het verdiende want nu geniet ik er veel meer van. Erg vermakelijke game zonder echt grote minpunten en de sfeer zit er goed in. Af en toe prachtige omgevingen, leuke personages en een cliche verhaaltje dat er gewoon bijhoort. Van mij mogen er veel meer westernshooters komen. Begrjip ook niet echt waarom er zo weinig van die shooters zijn want het werkt duidelijk wel.

    Multiplayer houdt me momenteel ook weer bezig, niets echt vernieuwends of zelfs origineel maar gewoon leuk
    Vermakelijke game inderdaad, ben er momenteel ook mee bezig. Nog niet aan de multiplayer begonnen, eerst maar even gewoon uitspelen.

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Super Punch Out voor de Wii gekocht.
    De SNES versie of de Wii? Sowieso heel goed, ik ben me momenteel stuk aan het spelen op de NES versie. Damn wat moeilijk. Van de Wii versie heb ik alleen de Multi Player gespeeld en die was geweldig. Maar voordat ik verder speel wil ik eerst de NES en daarna de SNES spelen. Maar dat duurt denk ik nog wel even.

    Verder een verlaat verjaardagscadeau ontvangen. Cursed Mountain voor de Wii, een survival horror adventure die er erg goed uitziet en lekker creepy is.

    Verder ook nog Phoenix Wright via het WiiWare kanaal geplukt. Was het eerst nog van plan. Heb de DS versie al gespeeld en de WiiWare versie is de definitie van een luie port. Maar de eerste zaak ondertussen uitgespeeld en het was toch weer kicken. De muziek komt zoveel beter uit de verf op de tv en op de DS. Mocht je nog geen Phoenix Wright game hebben, haal hem dan zeker voor de Wii. In totaal nog een stuk goedkoper ook.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #812

    Standaard

    Misschien een domme vraag, maar kan ik gewoon games uit het buitenland bestellen en spelen op mijn PS3, of zijn er specificaties waardoor het niet zou kunnen?

  13. #813

    Standaard

    Uit Europa weet ik zeker dat je ze kan spelen. Amerika weet ik zelf niet, nog niet over nagedacht eigenlijk...


  14. #814

  15. #815

    Standaard

    En is eigenlijk de PS3 zelf regiovrij ?


  16. #816

    Standaard

    Voor games wel,voor blu-rays niet ..als ik het goed heb..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Voor games wel,voor blu-rays niet ..als ik het goed heb..
    En dvd's dus ook niet ?


  18. #818

  19. #819

    Standaard

    Zavvi heeft vandaag ratchet a crack in time voor ps3 liggen voor rond de 20 euro

  20. #820

  21. #821

    Standaard

    zavvi.co.uk
    Hebben bijna elke week een scherp geprijsde Mega Monday sale (wel elke week veel dezelfde titels).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Uit Europa weet ik zeker dat je ze kan spelen. Amerika weet ik zelf niet, nog niet over nagedacht eigenlijk...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Alle PS3 games zijn regiovrij
    Thanks. Dat wordt voortaan maar importeren.

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Thanks. Dat wordt voortaan maar importeren.
    games zijn regiovrij maar de servers soms niet! US versie multiplayer op US servers. Let daar wel op als je mp wil spelen.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #824
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Binnenkort Dante's Inferno

    Darksiders heeft een gab van mij, even wachten tot hij zijn 30 uur vol heeft gespeeld.
    Dan leen ik hem wel even...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    games zijn regiovrij maar de servers soms niet! US versie multiplayer op US servers. Let daar wel op als je mp wil spelen.
    Dat was vroegâh. Tegenwoordig is dat niet meer zo naar mijn weten.


    Iemand trouwens al een nederlandse/europese site gevonden om de God of War: Ultimate Trilogy Edition te bestellen? Heb zelf nog altijd niets gevonden

Pagina 33 van 486 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •