Pagina 84 van 486 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    heb nu 2,5 u moh sp gespeeld, erg tog, alleen wat verdomd irritant is dat er glitches zijn, zo wilde ik in een level naar een wapen toe rennen om tot mijn verbijstering dwars door een berg heen te kunnen rennen, en dan alle kanten op.
    Verder was er een atv missie waar je constant vast komt te zitten achter kleine stukjes rots, en de besturing was om te janken.

    Maar goed, verhaal is erg tof, actie ook en de wapens zijn ook dik in orde, ga dit weekend met de mp aan de slag
    Is het het waard om de game te spelen alleen voor de SP?

  2. #2077
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is toch een running gag.
    De altijd maar weer uitgestelde release van GT.
    Door de jaren heen hoor je niet anders. Al van de tijd dat ik nog een ps2 had.
    Gelukkig ben ik nu een xbox man en Forza heeft daar nooit last van gehad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #2078

    Standaard

    En het mooie is, dat qua race ervaring, je schijnbaar niets beters hebt dan Forza op een gewone lekenspelcomputer. Ben overigens nogsteeds erg benieuwd naar GT5. Al heb ik geen PS3. Maar die leen ik dan wel een keer van mijn zwager om dat spel te checken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #2079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Is het het waard om de game te spelen alleen voor de SP?

    mwah, als je throphies spaart wel de sp is niks bijzonders, alles heb je in andere shooters al eens gezien, maar het blijft vermakelijk.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #2080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    En het mooie is, dat qua race ervaring, je schijnbaar niets beters hebt dan Forza op een gewone lekenspelcomputer. Ben overigens nogsteeds erg benieuwd naar GT5. Al heb ik geen PS3. Maar die leen ik dan wel een keer van mijn zwager om dat spel te checken.
    Mooie fanboy praat. GT5 is nog niet eens uit, dus hoe kan je die vergelijking dan al maken? Het is sowieso een mening, en jij brengt het als een feit.

    Ik vind Forza ook gaaf, daar niet van, maar het slaat natuurlijk nergens op wat je zegt (of -waarschijnlijk- hebt gehoord).

  6. #2081

    Standaard

    Als je de featurelist van GT5 bekijkt, wordt het ook lastig om het met Forza te vergelijken.

  7. #2082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Mooie fanboy praat. GT5 is nog niet eens uit, dus hoe kan je die vergelijking dan al maken? Het is sowieso een mening, en jij brengt het als een feit.

    Ik vind Forza ook gaaf, daar niet van, maar het slaat natuurlijk nergens op wat je zegt (of -waarschijnlijk- hebt gehoord).
    Ehhh excuse me... maar ik zeg toch 'schijnbaar'... Jouw reactie is meer die van een fanboy dan die van mij getuige het feit dat je de enige bent die zo in de aanval gaat. Ik speel Forza nog nauwelijks. Ik ben zowiezo helemaal uitgekeken op racegames. Maar ik kan het allemaal niet meer serieus nemen, heel dat GT5, met hun zoethoudertjes en loze beloftes.

    Even wat anders. Sinds gisteren MOH binnen en de SP inmiddels ook uitgespeeld op hard. Op sommige stukjes na was de SP wel erg makkelijk en erg kort. Ik heb deze game dan ook vooral voor de MP gekocht. Ook MP wat uurtjes al gespeeld en ik vind het erg vet. Besturing voelt lekker en het oogt en klinkt allemaal erg goed. Voor mij persoonlijk is dit een ideale mix tussen Battlefield en COD. Hier ga ik nog de nodige uurtjes in steken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #2083

    Standaard

    Ook bezig met Medal of Honor, Tier 1 Edition, ben er op zich wel blij mee, de game is ver van perfect maar (vooral de mp) speelt erg lekker. De sp vind ik tot nu toe erg matig. Je merkt echt dat de sp en mp door verschillende studio's zijn ontwikkeld, het lijken gewoon totaal andere games. De sp gaat gebukt onder erg zwakke animaties en AI. Het voelt allemaal erg stijf aan. Begrijp ook niet waarom ze de frostbite engine niet hebben gebruikt voor zowel sp als mp, die is toch echt veel beter dan die unreal engine.
    Ik moet momenteel ook spelen op mijn oude sd tv aangezien mijn hd stuk is en op sd is het spel gewoon lelijk. Erg flets, ongeïnspireerd en verschrikkelijk outdated, of dat in hd heel anders is weet ik, nog, niet maar ik hoop het wel. Gek genoeg is de mp veel mooier. Enige nadeel is dat je de kleine teksten amper kan lezen en vijanden in de verte vaak erg moeilijk kan zien.
    MP op zich vind ik wel erg vet. Speelt vlot, aardige maps (maar weer een laag aantal...) en leuke wapens en customizing opties. Ik had schrik dat het een Battlefield clone zou worden maar dat valt me nog aardig mee. Gewoon goede combinatie van cod en bf. De uiteindelijke game is ook weer wat anders dan de beta, toen had ik echt een groot bf gevoel en dat is nu toch minder dus dat is mooi van Dice.
    Al bij al ben ik best blij met MoH maar het is absoluut niet de titel die cod van de troon gaat stoten. Daar is de sp te zwak voor, de graphics te matig maar de mp maakt erg veel goed. Ik hoop gewoon dat het spel ondanks de minpunten toch goed genoeg verkoopt zodat EA nog een MoH op de markt kan brengen die wel op alle vlakken top is.

    Kortom voor de sp moet je Medal of Honor zeker niet kopen, speel je graag mp verdient ie wel een kans.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #2084

    Standaard

    Graphics zijn in HD toch erg mooi van MOH moet ik zeggen. Ook de SP. Het is idd een vreemde keuze om de SP en MP door aparte studio's te laten ontwikkelen, maar toch moet ik Danger Close credits geven voor hun SP. De SP moge dan kort zijn, maar het is echt een eerbetoon aan de soldaten. Vooral de missie dat je als 4 soldaten in die leemhut zit en je wordt werkelijk overspoeld door de Taliban is erg vet.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #2085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ehhh excuse me... maar ik zeg toch 'schijnbaar'... Jouw reactie is meer die van een fanboy dan die van mij getuige het feit dat je de enige bent die zo in de aanval gaat. Ik speel Forza nog nauwelijks. Ik ben zowiezo helemaal uitgekeken op racegames. Maar ik kan het allemaal niet meer serieus nemen, heel dat GT5, met hun zoethoudertjes en loze beloftes.
    Daarom zeg ik ook dat je mening nergens op slaat. Als je het hebt van horen zeggen en het spel nog niet eens uit is, wat heeft zo'n (van anderen vernomen) mening dan voor zin om hier te plaatsen? Als iemand geen fanboy is ben ik het wel, ik zeg nota bene nog dat ik Forza gaaf vind. De manier waarop jij een mening formuleert is alleen bedenkelijk. Dat had ik andersom ook gevonden.

    Ik val jou niet aan, ik val je mening aan. Als die nou ergens op gebaseerd was, oké, maar dat is niet het geval.

  11. #2086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Daarom zeg ik ook dat je mening nergens op slaat. Als je het hebt van horen zeggen en het spel nog niet eens uit is, wat heeft zo'n (van anderen vernomen) mening dan voor zin om hier te plaatsen? Als iemand geen fanboy is ben ik het wel, ik zeg nota bene nog dat ik Forza gaaf vind. De manier waarop jij een mening formuleert is alleen bedenkelijk. Dat had ik andersom ook gevonden.

    Ik val jou niet aan, ik val je mening aan. Als die nou ergens op gebaseerd was, oké, maar dat is niet het geval.
    Dus ik mag bevindingen van anderen niet formuleren? Wat is dat voor bullshit. Dan heeft het lezen van een review ook geen zin of wel? Een review is tenslotte de mening van de reviewer, dus mag je die mening ook niet plaatsen hier? Het doet er toch geen zak toe of de game al uit is? Weet je hoeveel builds en demo's er al naar de pers zijn gegaan? Het is toch logisch dat dit soort verklaringen naar voren komen? Op meerdere sites heb ik gelezen (en ik weet helaas niet meer waar) dat qua graphics en diepgang er niets boven GT5 gaat, maar qua rijervaring je toch echt bij Forza zou moeten zijn. Dat deel ik hier mede en ik word even keihard afgebrand door jou. Nee dat is lekker handig discussiëren op een forum. Je zegt dat je niet mij, maar mijn mening aanvalt. Maar een mening is heel persoonlijk, dus val je wel mij aan. En daar hou ik niet van.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #2087

    Standaard

    Hoe kan ik jou nou aanvallen als het jouw mening niet is?

    Plaats dan in ieder geval de link naar de review (van wat in godsnaam? GT5?) zodat we het zelf kunnen lezen.

  13. #2088

    Standaard

    Voor mensen die op zoek zijn naar een enge horror adventure voor Halloween, Adventure-Island.nl geeft driemaal de horror adventure Amnesia: The Dark Descent weg.

    Je hoeft alleen maar een mail te sturen naar deze pagina en ons te vertellen wat jou bang maakt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #2089

    Standaard

    Vandaag vervelende glitch/hack ontdekt bij mw2 op de map Salvage, blijkbaar kun je daar nu vliegen, en razendsnel over de hele map geteleporteerd worden, verdomd irritant, andere mappen spelen gewoon normaal.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #2090

    Standaard

    Wat dacht je van die rots op Fuel?

  16. #2091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Wat dacht je van die rots op Fuel?
    die map skip ik altijd dus dat weet ik niet, zelfs met groundwar is die map te groot, maar goed, nog 3 weken tot black ops, hopelijk zal die wel hackproof zijn maar ik denk het niet.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #2092

    Standaard

    Iemand die Vanquish speelt? Lijkt mij een geweldige game..


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #2093

    Standaard

    Fuel is idd veel te groot en een map die altijd door iedereen wordt geskipt. Ik heb de PU binnen gehad vandeweek en er zat een special bij over COD:BO. Lijkt toch wel weer een erg vette MP titel te worden!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #2094

    Standaard

    die wager matches lijken mij zeer interessant, benieuwd of er veel campers tussen zijn.

    vanquish lijkt mij ook erg tof, demo gespeeld, maar die ene bossfight was verrekt irritant
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #2095

    Standaard

    Vanquish is idd een toffe 3rd person shooter. Met een heerlijk Japans sausje. Die komt er wel een keer in als ie in de grabbelbak ligt. Want hij is alleen SP. De game krijgt ook behoorlijk goede reviews overal.

    Wager Matches in COD:BO lijken me ook erg interessant. Aangezien alleen de top 3 (geloof ik) van de lobby de winst op kunnen strijken, zal het niveau in die matches vrij hoog zijn. Denk niet dat daar campers zullen vertoeven... En natuurlijk hoop ik ook dat de maps zich niet lenen voor campers en snipers. Ik heb echt een hekel aan snipers.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #2096

    Standaard

    Fuel te groot? Hij is toch niet groter als Derail?

  22. #2097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vanquish is idd een toffe 3rd person shooter. Met een heerlijk Japans sausje. Die komt er wel een keer in als ie in de grabbelbak ligt.
    Idem dito.

    Iemand nog interesse in Darksiders, Tomb Raider Anniversary, Guitar Hero 2 en/of 3 + controller voor de 360? Gaan voor een zacht prijsje weg. Pm me.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #2098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Fuel te groot? Hij is toch niet groter als Derail?
    Ik vind Derail persoonlijk ook te groot. Die skip ik ook altijd. Ik vind dat echt een k*tmap. Maar goed, nu ben ik toch druk bezig met de MP van MOH. Straks in november/december komt COD:BO aan de beurt. Dus MWF2 zit denk ik niet veel meer in de Xbox...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #2099

    Standaard

    Ik vond Derail een van de gaafste maps van MW2

  25. #2100

    Standaard

    Een maat van me heeft een nieuwe PC gekocht en vroeg of ik zin had om wat Bad Company 2 te spelen, dus ik had die game weer eens even aangezet en tot mijn verbazing kon ik het nog steeds. Paar keer achter elkaar in de top 5, lekkere scores zoals 24-5 en zat punten en medals. Ik vind het, net als Call of Duty enzo, bij vlagen gewoon te makkelijk.

    Jammer genoeg belandde ik ook weer een aantal keer in van die slecht gebalanceerde servers waarin 1 team constant té sterk is. Als ze attackers zijn lopen ze de defenders onder de voet, en als ze defenders zijn komen de attackers er niet langs. Frustaties worden groter bij het verliezende team, mensen vertrekken en zo krijgen ze nog minder spelers in het team ook. Ik zit dan persoonlijk liever bij het verliezende team, want ik kom meestal toch wel aan m'n kills. Ook viel me op in een potje op Isla Innocentes (?) toen ik aanvaller was dat mijn team met slechts 15 tickets over nog steeds voor 60% uit snipers bestaat. Er verandert ook niks.

    Moraal van het verhaal? Nog steeds een toffe game qua gameplay, maar of het een leuk potje is hangt ontzettend af van de balans in de teams.

Pagina 84 van 486 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •