Pagina 76 van 88 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 2183 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Hij weet wel dat er "another" is maar wil er niet aan denken omdat the force ver reikt en dus Darth Vader of The Emperor de gedachten zou kunnen oppakken.

    Dit is in ieder geval mijn gedachte hierbij
    Ja, en misschien zijn de makers het wel gewoon vergeten tijdens de opnames van deel IV (dus dat hij moet spelen dat hij zogenaamd niet afweet van een 2e) en is het gewoon de echte onwetendheid van Alec Guinbess wat dus zo echt en overtuigend overkomt dat ze dit hebben gebruikt in de prequels. Ik bedoel: welke onwetendheid is nu overtuigender: wat gespeeld wordt door de acteur of als hij het echt niet weet en dus niet speelt...

  2. #1877

    Standaard

    Tja daar is geen spelt tussen te krijgen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #1878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Tja daar is geen spelt tussen te krijgen.
    spelt?

    Speld!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #1879

    Standaard

    Zo, niets te doen
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #1880
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ja, en misschien zijn de makers het wel gewoon vergeten tijdens de opnames van deel IV (dus dat hij moet spelen dat hij zogenaamd niet afweet van een 2e) en is het gewoon de echte onwetendheid van Alec Guinbess wat dus zo echt en overtuigend overkomt dat ze dit hebben gebruikt in de prequels. Ik bedoel: welke onwetendheid is nu overtuigender: wat gespeeld wordt door de acteur of als hij het echt niet weet en dus niet speelt...
    Komt door die deleted scene die men achteraf toch niet in de film heeft geplaatst. Dit was een scene waar Obiwan struikelde en gigantisch zijn hoofd heeft gestoten. Hence the amnesia. Alleen vond men het niet geloofwaardig dat een Jedi master zijn hoofd kon stoten en heeft men de scene verwijderd.

    Ja, volledig uit mijn duim gezogen... (zeg het er maar even bij. )
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik heb net de US versie getest en deze heeft......jawel Nederlandse ondertitels. Ik heb alleen de films getest. De US versie is een stuk dunner dan de UK versie en het is in boekvorm. Net zoals de US versie van Alien Anthology een tijd geleden. Ik vind de US versie mooier dan zijn Europese variant maar het is niet zo makkelijk om de discs uit de verpakking te halen.
    is de US versie zone/ region free?
    Turn around and feel the vibe.....

  7. #1882
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    is de US versie zone/ region free?
    Ja
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1883

    Standaard

    Blijkbaar komt er een grote omruilactie......

    de BR''s bleken namelijk ONvolledig; bij 1 scene was men vergeten een aanpassing door te voeren:

    ALDERAAN SHOOTS FIRST



  9. #1884
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een liegbeest is die Lea dan.
    "Alderaan is peacefull. We have no weapons".
    Had het kunnen weten nadat bleek dat Dantooine niet de recentse rebelbase was...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1885

    Standaard

    Ja dit lijkt mij inderdaad een gegronde vorm van zelfverdediging.

    Wanneer kunnen we omruilen?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #1886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Zo, niets te doen
    Zoals je ziet heb ik wel wat te doen

    Heb inmiddels 1 t/m 4 gekeken. Prachtig hoor. Wat me wel opvalt is dat het geluid bij deel 4 afwijkt. Het lijkt af en toe net alsof er 2 geluidsporen zijn. Vooral special effects via de surround kanalen klinken harder en duidelijker dan bijvoorbeeld de gesprekken die via de center speaker komen. Herkenbaar?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #1887

    Standaard

    jajajajajaja, wrijf het maar weer in. Ik "kan" nog steeds niet kijken. Morgen is alweer het 3-weken jubileum dat mijn receiver weg is.
    Ik weiger dus de films te kijken via mijn LCD tvspeakers.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #1888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Blijkbaar komt er een grote omruilactie......

    de BR''s bleken namelijk ONvolledig; bij 1 scene was men vergeten een aanpassing door te voeren:


    Yeah right! Zouden ze de Ewoks dan ook eerst geen lasers geven?

  14. #1889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Yeah right! Zouden ze de Ewoks dan ook eerst geen lasers geven?
    Teddyberen met schietgeweren!.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wat een liegbeest is die Lea dan.
    "Alderaan is peacefull. We have no weapons".
    Had het kunnen weten nadat bleek dat Dantooine niet de recentse rebelbase was...
    Ff mieren***

    Lea staat achter raam elf, Leia speelt in Star Wars...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #1891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    jajajajajaja, wrijf het maar weer in. Ik "kan" nog steeds niet kijken. Morgen is alweer het 3-weken jubileum dat mijn receiver weg is.
    Ik weiger dus de films te kijken via mijn LCD tvspeakers.
    Heb met je te doen, maar wel verstandig......volhouden. Om je een lekker te maken, mijn korte review tot nu toe.

    Star Wars Episode 1 - The Phantom Menace
    Audio 4/5
    Video 3,5/5
    Star Wars Episode 2 - Attack Of The Clones
    Audio 4,5/5
    Video 5/5
    Star Wars Episode 3 - Revenge Of The Sith
    Audio 5/5
    Video 5/5
    Star Wars Episode 4 - A New Hope
    Audio 3/5
    Video 3/5
    Star Wars Episode 5 - Empire Strikes Back
    Audio 4,5/5
    Video 4/5

    Opmerking(en):
    A New Hope was de slechtste transfer, maar puur in vergelijk met de andere films. Het is natuurlijk ook de oudste! Maar er vallen toch veel scenes uit de toon. Vooral de scenes in de kroeg waar ze Han Solo ontmoeten waren slecht van kwaliteit, veel gruis en zo. Ook donkere scenes zijn wat korrelig. Maar nog steeds verbetering t.o.v. de dvd's
    Over het geluid heb ik het al eerder gehad in dit forum. Bij de andere films had ik er geen last van maar er zitten enorm veel verschillen in de geluiden en het lijkt af en toe alsof er 2 geluidssporen zijn. Eén uit 1977 en één uit 2011!

    Empire Strikes Back is werkelijk om te smullen

    De prequels zijn wat je er van verwacht. Vooral deel 2 en zeer zeker deel 3 zijn echt top.

    Let wel. Het is mijn persoonlijke mening. Return Of The Jedi heb ik nog niet gezien.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    veel gruis en zo.
    Gruis. Heb je wel naar A New Hope gekeken en niet naar Eigen Huis en Puin.

    Eigenlijk vind het best wel jammer dat die gasten van Lucasfilm hier en daar sporadisch wat lightsaber foutjes hebben verbeterd ipv van alles. Ook behoorlijk raar dat er 1 van die Ewoks zijn ogen kan knipperen. De rest moet het schijnbaar nog leren

    M.a.w. als je hier en daar een "verbetering" plaatst tbv de prequels of het was niet mogelijk jaren geleden doe het dan wel goed. Of was het toch de visie van Lucas dat Darth Vader af en toe een roze lightsaber zou gaan krijgen in TESB

  18. #1893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Gruis. Heb je wel naar A New Hope gekeken en niet naar Eigen Huis en Puin.

    Eigenlijk vind het best wel jammer dat die gasten van Lucasfilm hier en daar sporadisch wat lightsaber foutjes hebben verbeterd ipv van alles. Ook behoorlijk raar dat er 1 van die Ewoks zijn ogen kan knipperen. De rest moet het schijnbaar nog leren

    M.a.w. als je hier en daar een "verbetering" plaatst tbv de prequels of het was niet mogelijk jaren geleden doe het dan wel goed. Of was het toch de visie van Lucas dat Darth Vader af en toe een roze lightsaber zou gaan krijgen in TESB
    Om van verdwijnende rotsen maar niet te spreken.

    Ik heb nu de prequels weer gezien en bij de 'verliefd stel' scenes lopen de kriebels regelmatig toch wel vreselijk over mijn rug. "You're so beautiful". "It's because I'm so in love". "No, it's because I'm so in love with you". Whaaaaaaaahhh. Vreselijk. Dan vind ik die trouwscene met alleen muziek en geen spraak tien keer sterker.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #1894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Komt door die deleted scene die men achteraf toch niet in de film heeft geplaatst. Dit was een scene waar Obiwan struikelde en gigantisch zijn hoofd heeft gestoten. Hence the amnesia. Alleen vond men het niet geloofwaardig dat een Jedi master zijn hoofd kon stoten en heeft men de scene verwijderd.

    Ja, volledig uit mijn duim gezogen... (zeg het er maar even bij. )
    Hahahaha.....Overigens heb ik nu voor het eerst deel IV bekeken nadat ik net daarvoor de prequels achter elkaar heb bekeken en m'n waardering voor de prequels en de scriptkeuzes zijn wel gestegen. Deel I vind ik nog steeds erg onsamenhangend en de podrace voelt echt als tijdvulling, puur omdat ik het gevoel heb dat het eigenlijke verhaal maar niet op gang komt.... vanaf deel II schiet het verhaal echt in een versnelling en komt er veel meer tot bloei. Vanavond deel V en na deel VI ga ik een nieuwe top 6 maken, waarbij deel II en III toch wel een plekje bovenaan krijgen. Zelfs deel IV vind ik wat zwakjes en moet nog erg op gang komen. Logisch natuurlijk, maar na het kijken van deel III voelt het tempo wat uit de toon en loopt het minder vloeiend voor m'n gevoel.....

  20. #1895

    Standaard

    Star Wars parodie van George Lucas (kankerbestrijding):

    http://film.fok.nl/nieuws/464538/1/1...star-wars.html
    Laatst aangepast door Onkyo : 20-09-2011 om 16:12

  21. #1896

  22. #1897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Star Wars parodie van George Lucas (kankerbestrijding):

    http://film.fok.nl/nieuws/464538/1/1...star-wars.html
    mijn god, wat een saaie bagger zooi zeg, dat was wel heel erg lame..

  23. #1898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    mijn god, wat een saaie bagger zooi zeg, dat was wel heel erg lame..
    LOL
    Vond het zelf ook gewoon slecht.

  24. #1899
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik snap het ook helemaal niet.
    Wel de reden, maar niet de manier waarop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1900

    Standaard

    Een beetje: we zijn bekend dus dan dan is het leuk.

    Wel erg lachen vind ik wel de poging van Simon Pegg en Nick Frost tot het maken van een remake van Star Wars:

    http://youtu.be/z5W8EBHNsLc
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 76 van 88 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •