Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 528 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Heeft iemand al bij FRS een vervangende blu ray ontvangen.
    En hoe gaan hun in zijn werk

    Moet je de oude blu ray terugsturen en krijg je dan een nieuw geseald exemplaar retour?

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Zoals al verwacht doet Wehkamp niet moeilijk, zelfs zonder bon is het geen punt, wel dan met een brief met uitleg uiteraard.
    Ze hebben verder niets gemeld over het probleem zelf, meer een standaard mail van product niet goed, terug sturen dan maar.

    Sturen ze dan een nieuwe versie op?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Sturen ze dan een nieuwe versie op?
    Nope, en aangezien ze verder niet reageren op het probleem zelf, lijkt me dat ook beter, anders zit je straks gewoon weer met een foutieve disc.

  4. #254

    Standaard

    Vanmiddag heeft Mediamarkt de brd teruggenomen, zij verwachten de nieuwe disc deze week nog?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  5. #255

    Standaard

    Ik heb net een tweede mail gehad van technicolor met een code waaronder ik mijn claim kan doen. Ik heb mijn adres gegevens gemaild en als het goed is krijg ik nu een envelop om de "original product" terug te sturen. Maar het is mij steeds niet duidelijk of dat alleen het schijfje moet zijn of de hele doos. Misschien zit wel een brief bij wat de bedoeling is.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb net een tweede mail gehad van technicolor met een code waaronder ik mijn claim kan doen. Ik heb mijn adres gegevens gemaild en als het goed is krijg ik nu een envelop om de "original product" terug te sturen. Maar het is mij steeds niet duidelijk of dat alleen het schijfje moet zijn of de hele doos. Misschien zit wel een brief bij wat de bedoeling is.
    2de mail ja? Ik heb nog niet eens 1 mailtje van ze terug gehad :S en ik heb toch echt dit : savingprivateryan.recall@technicolor.com email adres gebruikt.

    Had je snel bericht nadat je hun had gemaild?

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    2de mail ja? Ik heb nog niet eens 1 mailtje van ze terug gehad :S en ik heb toch echt dit : savingprivateryan.recall@technicolor.com email adres gebruikt.

    Had je snel bericht nadat je hun had gemaild?
    Mij eerste mail die ik kreeg was dat ik kon reageren op boven genoemde mail adres. Daar heb ik afgelopen vrijdag gedaan. Dus het heeft bijna een week geduurd. Gezien het nummer wat ik heb kregen ben ik niet de enige denk ik als idd een volgnummer is.

  8. #258

    Standaard

    Ik heb ook een mail gehad

    Dear Sir, Madam,


    Thank you for your claim regarding the faulty Saving Private Ryan BluRay.

    We apologise for the inconvenience caused to you as a result of this matter.

    In order to process your claim, we need you to always quote the Unique Reference Number (URN), shown above in all your correspondence with us. Please include the URN in the subject field of all your e-mails.

    In order to receive a free replacement Blu Ray product, we must receive your original product. You have already supplied into us all the necessary information for your claim. We will be sending you a FREEPOST envelope within the next few days.

    Upon receipt of your product, we will ship out a replacement product back into you.

    Thank you in advance for your co-operation.

    Kind regards,

    The disc replacement team
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #259

    Standaard

    Dit is het antwoordt van Freerecordshop als je SPR via internet bij hun hebt besteld. Ik kies voor de 2e oplossing die ze aanreiken.




    <FONT size=2><SPAN style="FONT-FAMILY: Verdana; FONT-SIZE: 10pt"><FONT face="Times New Roman"><EM>Beste klant,

  10. #260

    Standaard

    Er is iets niet goed gegaan bij het quoten van de reactie van de FRS.

  11. #261

    Standaard

    Ik heb nog niks van FRS via de mail gehoord; zal wel spoedig gebeuren (hoop ik).

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb ook een mail gehad
    die freepost enveloppe geldt alleen binnen de UK (heb ooit zo'n ding gekregen van cdwow om een dvd terug te sturen, moest hier gewoon porto kosten betalen en bovendien is het nooit aangekomen ): dus er moet porto betaald worden en via de normale post is er dus altijd een kans dat het niet aankomt bij hun, dan krijg je waarschijnlijk geen replacement en ben je tevens je eigen disc kwijt

    kan wel verzekerd versturen maar kost iets van €7

    vind dit een kwalijke zaak, ik kan aantonen dat ik de BR heb gekocht(bij Zavvi) en toch moet ik de foute disc terugsturen ?

    bij de POTC framing fout hoefde ik niks terug te sturen en zo hoort het ook

    hier trouwens nog geen reply gehad op de mail

    mijn lipsync problemen zijn minimaal dus als hun eisen niet aangepast worden zit ik er sterk aan te denken om geen replacement aan te vragen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #263

    Standaard

    Dit is wat ik antwoorde richting Technicolor:

    Dear Sir, Madam,

    why do I have to send the original one to you? I can give you the order number from Blahdvd.com where I bought this disc and I can give you a creditcard receipt. I ask this because the Freepost Enveloppe won't be free when sending from the Netherlands. And to be absolutely sure for you getting the disc, I have to send it insured. It will cost me half of the total costs when I buy a new disc.

    The fact that there is an issue with this disc is a fault in your company. Don't let your (Dutch) customers pay for your mistakes. I kindly ask you to send me a new copy right away without me sending the faulty one to you. I only need disc one, I don't need a hole new package. That's all I ask from you.

    I'm looking forward to your answer on this issue.

    Kind regards,
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #264

    Standaard

    Ik zou 'm proberen te ruilen via de webshop zelf, gezien het verhaal van Peter.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dit is wat ik antwoorde richting Technicolor:
    very good als ik bericht van ze krijg zal ik dit ook zeker aankaarten
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dit is wat ik antwoorde richting Technicolor:
    Dat zij de gehele brd willen ontvangen zal mogelijke oplichting uitsluiten, vervelend maar zij hebben wel een punt?
    Laatst aangepast door Jethro : 21-05-2010 om 10:06
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    Dat zij de gehele brd willen ontvangen zal mogelijke fraude uitsluiten, vervelend maar zij hebben wel een punt?
    als je kan aantonen (middels order invoice en evt CC afschrijving) vind ik dat dit niet nodig is, ook al omdat je kosten moet maken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #268

    Standaard

    order invoice en CC afschrijving zegt ook niet zoveel; veel webwinkels bieden een retourmogelijkheid.

    Vb: ik koop SPR bij blah. Komt binnen. Stuur hem in seal terug. Stuur technicolor een mail met CC en order invoice en ontvang voor niets de goede versie
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    als je kan aantonen (middels order invoice en evt CC afschrijving) vind ik dat dit niet nodig is, ook al omdat je kosten moet maken

    Een crimineel deel 1 gaat met zijn bankafschrift naar de winkel waar hij de brd met pin betaald heeft omdat zijn bon verloren is, nu levert hij de brd in en krijg zijn geld. Nu vind zijn handlanger de bon en gaat met de brd van crimineel deel 2 (M.Hamers)naar de winkel en krijgt zijn geld terug? Je kunt ook briefgeld namaken dus ook bonnen. Daarom willen zij de brd 1 op 1 omwisselen.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    order invoice en CC afschrijving zegt ook niet zoveel; veel webwinkels bieden een retourmogelijkheid.

    Vb: ik koop SPR bij blah. Komt binnen. Stuur hem in seal terug. Stuur technicolor een mail met CC en order invoice en ontvang voor niets de goede versie
    technicolor can in principe checken bij b.v. blah of je dit gedaan hebt/ blah kan technicolor vertellen dat je 'm hebt teruggestuurd

    op zich heb ik er niets tegen om terug te sturen maar in dit geval kost het minimaal €2.32 met een kans dat ie niet aankomt en je dus helemaal niets hebt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #271

    Standaard

    Ik had ook een berichtje gestuurd
    Je moet de complete blu ray retourneren, dan pas sturen hun een nieuwe terug
    Heb nog geen enveloppe gehad van amazon.uk, maar als ik niet gratis kan opsturen hou ik diegene die ik heb(volgens mij is het probleem niet dramatisch had het zelf in eerste instantie niet gemerkt)
    Dien dan wel een klacht in dat een omruilactie mij geld moet kosten omdat het product niet 100% in orde is....
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    technicolor can in principe checken bij b.v. blah of je dit gedaan hebt/ blah kan technicolor vertellen dat je 'm hebt teruggestuurd

    op zich heb ik er niets tegen om terug te sturen maar in dit geval kost het minimaal €2.32 met een kans dat ie niet aankomt en je dus helemaal niets hebt
    weet je hoeveel werk dat zou zijn voor die gasten?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #273

    Standaard

    Uiteraard logisch dat Technicolor dit op deze manier wil doen, maar de fout ligt bij hen, klaar. En ik kan de disc idd terugsturen naar Blah, daar had ik van Blah ook al eerder bericht over gehad, maar dat komt op exact hetzelfde probleem neer, namelijk dat het mij als consument een hoop geld kost en daar heb ik geen zin in. Ik ben benieuwd naar de reactie van Technicolor.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #274
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik heb volgende mail gekregen van FRS.nl:

    Beste klant,

    Onlangs heeft u via onze website de blu-ray Saving Private Ryan aangeschaft.
    Het blijkt dat er een productiefout in deze titel zit, van de leverancier hebben wij zojuist onderstaande oplossing ontvangen:

    U kunt alle klanten die reeds een product hebben gekocht, en dit willen vervangen, informeren dat ze dit kunnen doen door het gratis nummer 0800 5430543 vanuit Nederland, 0800 48 021 vanuit Belgie of 800 48480 vanuit Luxemburg te bellen of een email te sturen naar SavingPrivateRyan.Recall@technicolor.com.
    Klanten die kiezen voor het gratis nummer of voor het sturen van een email zullen een portvrije envelop ontvangen om de gekochte Blu-ray te retourneren en een vervangend product zal worden toegezonden.

    Met vriendelijke groet | Kind regards,
    FREE RECORD SHOP


  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Ik heb volgende mail gekregen van FRS.nl:
    Heb ik ook gekregen.
    Hoe gaan we nu in het werk om een nieuwe (foutlose blu ray) te ontvangen.

    Wij in de nederlands moeten toch bij de winkel zijn bij garantie/fabrieksfouten en dus niet rechtstreeks bij fabrikant

Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •