Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ja kwa verhaal is het allemaal niet zo boeiend zit nog steeds te wachten op de grote oorlog enzo en wat dieper character development van o.a. skynet en connor.
    Maar ach leuk test materiaal voor je boxen en tv lijkt me, naast Transformers 2 natuurlijk :P

  2. #52

    Standaard

    Ik zit nog steeds te wachten tot Philips eindelijk een firmware update uitbrengt zodat ik hem eindelijk ook eens kan zien!

    Jullie maken me wel nieuwsgierig hoor

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamtheone Bekijk bericht
    Ik zit nog steeds te wachten tot Philips eindelijk een firmware update uitbrengt zodat ik hem eindelijk ook eens kan zien!

    Jullie maken me wel nieuwsgierig hoor
    Net de Amerikaanse Warner versie van Terminator Salvation gekocht en onmiddellijk geprobeerd op de Philips blu-ray spelers. Zoals verwacht GEEN probleem met het afspelen van de discs(drie discs met een bijgevoegde digital copy)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamtheone Bekijk bericht
    Ik zit nog steeds te wachten tot Philips eindelijk een firmware update uitbrengt zodat ik hem eindelijk ook eens kan zien!

    Jullie maken me wel nieuwsgierig hoor
    Nieuwe firmware is beschikbaar voor het model BDP 9500. Terminator Salvation
    speelt nu zonder problemen. De andere modellen volgen!

  5. #55

    Standaard

    @Phil Neutral,

    Dat is geweldig nieuws, hoop dat de rest niet lang duurt.
    Maar begrijp ik eruit dat jij een 9500 bezit of was het puur toeval dat je erachter kwam?

    Of werk je bij Philips?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamtheone Bekijk bericht
    @Phil Neutral,

    Dat is geweldig nieuws, hoop dat de rest niet lang duurt.
    Maar begrijp ik eruit dat jij een 9500 bezit of was het puur toeval dat je erachter kwam?

    Of werk je bij Philips?
    Ik heb gewoon op de ondersteuningswebsite van Philips gekeken en gezien dat er een update was voor mijn BDP 9500. Deze onmiddellijk via usb op het toestel gezet en daarna onmiddellijk de Europese versie van TS getest. Deze speelt nu gelukkig zonder problemen! Ik vind al bij al dat Philips het probleem nog vrij snel heeft opgelost.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik heb gewoon op de ondersteuningswebsite van Philips gekeken en gezien dat er een update was voor mijn BDP 9500. Deze onmiddellijk via usb op het toestel gezet en daarna onmiddellijk de Europese versie van TS getest. Deze speelt nu gelukkig zonder problemen! Ik vind al bij al dat Philips het probleem nog vrij snel heeft opgelost.
    Zou jij je bevindingen over de BDP 9500 willen posten in het subforum hardware->DVD en Blu-ray Disc spelers en recorders ?

    Ik wil hem misshien ook aanschaffen en ben erg benieuwd naar jou mening, alvast bedankt

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik heb gewoon op de ondersteuningswebsite van Philips gekeken en gezien dat er een update was voor mijn BDP 9500. Deze onmiddellijk via usb op het toestel gezet en daarna onmiddellijk de Europese versie van TS getest. Deze speelt nu gelukkig zonder problemen! Ik vind al bij al dat Philips het probleem nog vrij snel heeft opgelost.
    Ik ben het volledig met je eens dat Philips het probleem snel onder controle had, echter wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze niet voor alle BDP's tegelijk de software releasen.
    Het is jammer dat nu alleen het "topmodel" kan worden geupdate.

    We gaan het meemaken wanneer de rest aan de beurt is!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamtheone Bekijk bericht
    Ik ben het volledig met je eens dat Philips het probleem snel onder controle had, echter wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze niet voor alle BDP's tegelijk de software releasen.
    Het is jammer dat nu alleen het "topmodel" kan worden geupdate.

    We gaan het meemaken wanneer de rest aan de beurt is!
    De firmware upgrade voor de BDP 3000 staat op de ondersteuningswebsite van Philips!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    De firmware upgrade voor de BDP 3000 staat op de ondersteuningswebsite van Philips!

    Kijk aan! Goed nieuws voor de topicstarter
    Ikga die helpdesk maar weer eens even bezighouden want nu is bijna alles gefixt behalve voor mijn BDP 9100 (en misschien nog wel meer).
    Beetje frustrerend maarja.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamtheone Bekijk bericht
    Kijk aan! Goed nieuws voor de topicstarter
    Ikga die helpdesk maar weer eens even bezighouden want nu is bijna alles gefixt behalve voor mijn BDP 9100 (en misschien nog wel meer).
    Beetje frustrerend maarja.
    Volgens Philips zou de update voor de BDP 9100 nog voor deze week moeten zijn.
    Als er vrijdagavond nog geen update op de site staat dan moet ik terug contact opnemen met Philips.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Volgens Philips zou de update voor de BDP 9100 nog voor deze week moeten zijn.
    Als er vrijdagavond nog geen update op de site staat dan moet ik terug contact opnemen met Philips.
    Ik ben blij dat jij me tenminste nog van wat informatie voorziet, want de helpdesk daar zit er alleen maar omheen te draaien en wordt je niks wijzer van .
    Ik baal hier wel enorm van maar er zit niks anders op dan af te wachten helaas.

    Thx voor je hulp en info.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamtheone Bekijk bericht
    Ik ben blij dat jij me tenminste nog van wat informatie voorziet, want de helpdesk daar zit er alleen maar omheen te draaien en wordt je niks wijzer van .
    Ik baal hier wel enorm van maar er zit niks anders op dan af te wachten helaas.

    Thx voor je hulp en info.
    Vanmiddag nog contact opgenomen met Philips en toen hebben ze me verteld dat de update nog een tijdje op zich kon laten wachten en nu zie ik dat de update voor de BDP 9100 op de ondersteuningswebsite staat.
    Update: volgens mij is het bestand dat op de website staat niet te gebruiken wegens te klein(128 KB)
    Misschien volgt het echte bestand later op de avond.
    Laatst aangepast door Phil Neutral : 04-12-2009 om 15:30

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Vanmiddag nog contact opgenomen met Philips en toen hebben ze me verteld dat de update nog een tijdje op zich kon laten wachten en nu zie ik dat de update voor de BDP 9100 op de ondersteuningswebsite staat.
    Na aanleiding van jouw reactie hier even gekeken en inderdaad de update staat erop alleen ja dat heb ik dus weer, dat update bestandje is maar 128 kb als ik die download en wil uitpakken zegt die dat het bestandje corrupt is, kortom je hebt er nog niks aan!

    Nou vraag ik me af en ik hoop echt zo vurig dat iemand anders ook een BDP 9100 heeft dat als je hem via je Blu-Ray speler zelf download of die dan een andere file pakt van de Philips server die wel goed is, kan dit helaas nog niet testen omdat ik op werk zit

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iamtheone Bekijk bericht
    Na aanleiding van jouw reactie hier even gekeken en inderdaad de update staat erop alleen ja dat heb ik dus weer, dat update bestandje is maar 128 kb als ik die download en wil uitpakken zegt die dat het bestandje corrupt is, kortom je hebt er nog niks aan!

    Nou vraag ik me af en ik hoop echt zo vurig dat iemand anders ook een BDP 9100 heeft dat als je hem via je Blu-Ray speler zelf download of die dan een andere file pakt van de Philips server die wel goed is, kan dit helaas nog niet testen omdat ik op werk zit
    Misschien nog even geduld want het is mogelijk dat het correcte bestand nog volgt later op de avond.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb nog maar eens contact opgenomen met Philips(ze zullen mijn gezeur inmiddels wel beu zijn) en hen verteld dat we met dit kleine bestand niets kunnen doen. Er is mij beloofd dat ze het zullen aanpassen.(maar of dit voor het weekend nog zal zijn???)

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik heb nog maar eens contact opgenomen met Philips(ze zullen mijn gezeur inmiddels wel beu zijn) en hen verteld dat we met dit kleine bestand niets kunnen doen. Er is mij beloofd dat ze het zullen aanpassen.(maar of dit voor het weekend nog zal zijn???)

    Hahah wat dacht je van mijn gezeur dan?
    Ik stolk ze ook wanneer ik er tijd voor heb, maar bedankt voor alle moeite mijn hoop gaat uit naar de download via de speler zelf, als dat gescheiden is van de download voor/via usb heb ik enigsinds nog hoop dat het misschien nog goed gaat komen (voor het weekend)

  18. #68

    Standaard

    Zojuist de speler aan het internet gehangen en daar download die schijnbaar wel de goede update want het duurde al langer en hij gaf de juiste nieuwe versie aan, na die geinstalleerd te hebben werkt Terminator Salvation perfect, dus mede BDP-9100 bezitters hang hem als het mogelijk is aan internet!

  19. #69

    Standaard

    Heb zelf de BDP 7300 en had hetzelfde probleem.
    Even naar de Philips site, nieuwe firmware en de boel werkt prima.

    Heb nu zon 120 Blu-rays en ze werken tot nu toe allemaal behalve dan nu Terminator.
    Ik heb hiervoor een PS3 gehad en die moest bij zo'n 2 van de 10 films het 1 en ander downloaden voor de boel werkte, even om aan te geven dat het niet alleen aan philips ligt.
    Het verschil tussen de 2 is bij mij in ieder geval dat ik de PS3 wireless op mijn netwerk had, dsu dat ging automatisch en de philips niet, dus moet je daar zelf mee aan de slag, tenzij je hem met een kabel aansluit, maar ik moet zeggen dat ik daar niet zo wild van ben, zomaar al je apparaten aan het internet hangen.

    maar goed zoals al bekent BR is vrij nieuw en dus zal er zo nu en dan wel eens geupdate moeten worden, 1 van de 120 titels is geen drama en de firmware was zeer snel beschikbaar
    Rimmer:"Go to Red Alert !"
    Kryten:"Sir, You do realise, that means changing the Lightbulb..."
    DVD-Profiler-Collection

  20. #70

    Standaard

    Voor diegenen die de LE boxset willen kopen uit de UK (die met de schedel): niet doen!
    Ik lees overal dat het ding van plastic is, en weinig gedetailleerd is.
    Dus ga ik denk ik ook maar voor de Media Markt versie (de motor).

    Heeft iemand deze toevallig in Almere zien liggen?
    Laatst aangepast door Nyarlathotep : 09-12-2009 om 12:02
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #71

    Standaard

    heb hetzelfde probleem op mijn samsung bd1400, menu gaat gewoon debiel traag
    terminator 2 steelcase edition zelfde probleem
    op mijn sony bd-s360 loopt ie als een tierelier...
    enige 2 blurays waar ik er last van heb

    (alleen van de samsung is er geen firmware grr)
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Voor diegenen die de LE boxset willen kopen uit de UK (die met de schedel): niet doen!
    Ik lees overal dat het ding van plastic is, en weinig gedetailleerd is.
    Dus ga ik denk ik ook maar voor de Media Markt versie (de motor).

    Heeft iemand deze toevallig in Almere zien liggen?
    Wat had je dan verwacht? Dat het ding van metaal is??
    Heb zelf de motor-versie en ik zeggen dat die echt wel super is, wel een beetje klein

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    Wat had je dan verwacht? Dat het ding van metaal is??
    Heb zelf de motor-versie en ik zeggen dat die echt wel super is, wel een beetje klein
    En waarom niet? De US box van Star trek heeft ook een metalen Enterprise, en die heb ik dan ook besteld.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    En waarom niet? De US box van Star trek heeft ook een metalen Enterprise, en die heb ik dan ook besteld.
    En die van de UK ?


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    Wat had je dan verwacht? Dat het ding van metaal is??
    Heb zelf de motor-versie en ik zeggen dat die echt wel super is, wel een beetje klein
    Motortje zelf is een kleine 16.5 cm breed en 5 cm hoog voor de mensen met de vraag hoe "groot " hij wel niet is

    Koplampen geven ook licht en de schijf zit in een laatje aan de achterkant. Her en der op het bluray forum vind je er foto's van
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •