Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 80 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    weet iemand of dit de zelfde versie als bij play??? niet duur trouwens

    http://www4.cd-wow.nl/detail_results...duct_code=5061
    Mocht je bij cd-wow bestellen, bestel dan bij de engelse site en gebruik onderstaande link (geldig tot 30 mei) waardoor alle prijzen met 1 pond zijn verlaagd:

    http://www.cd-wow.com/promotion.php?...27-70423-39833

    Kun je dus je R2 Pulp Fiction voor GBP 8,99 (13,50 Euro) krijgen :wink:.

    Grtz.

  2. #52
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Mocht je bij cd-wow bestellen, bestel dan bij de engelse site en gebruik onderstaande link (geldig tot 30 mei) waardoor alle prijzen met 1 pond zijn verlaagd:

    http://www.cd-wow.com/promotion.php?...27-70423-39833

    Kun je dus je R2 Pulp Fiction voor GBP 8,99 (13,50 Euro) krijgen :wink:.

    Grtz.

    thanx
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  3. #53

    Standaard

    Thanks voor de tip, Temptation!

    Heb m net ook maar gelijk besteld voor die paar pondjes...
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  4. #54
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    ik weet het niet meer hoor, wat is er nou precies uit de uk versie geknipt?!! als de Technical Details naast elkaar ligt is het volgens cdwow 10min en play 14min verschil??? dus niet 3 sec

    kan iemand die een van de versies heeft de speeltijd geven wat op de achterkant van de dvd staat. thanx alot.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    ik weet het niet meer hoor, wat is er nou precies uit de uk versie geknipt?!! als de Technical Details naast elkaar ligt is het volgens cdwow 10min en play 14min verschil??? dus niet 3 sec

    kan iemand die een van de versies heeft de speeltijd geven wat op de achterkant van de dvd staat. thanx alot.
    Die van mij geeft aan: "148 Mins approx." Heb deze toendertijd bij Choices besteld (UPC 017188883214).

    Grtz.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    ik weet het niet meer hoor, wat is er nou precies uit de uk versie geknipt?!! als de Technical Details naast elkaar ligt is het volgens cdwow 10min en play 14min verschil??? dus niet 3 sec
    Heeft dat niet te maken met de verschillen in looptijd tussen PAL en NTSC?
    Volgens mij is namelijk alleen een close-up van het 'adrenaline-in-het-hart-shot' uit de UK-versie gecut
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  7. #57

    Standaard

    Is deze collectors edition ook ergens met ned. subs te koop ???

  8. #58
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    Is deze collectors edition ook ergens met ned. subs te koop ???
    Nope, in NL kun je alleen de kale RCV versie kopen

    Overigens heb ik wat meer info over de verpakking en het 3 sec heroine shot:

    De verpakking was in mijn geval gewoon een puur plastic hoesje, geen kartonnetjes er om heen geen kartonnen doosje in zijn geheel. Er zaten wel wat extra papieren dingetjes aan de binnenkant bijgevoegd (wat kaarten en een uitklapfoldertje met wat aantekeningen over de film)

    dan het heroine shot; wat ze in engeland dus gedaan hebben is niet de beelden waarin de naald in de arm verdwijnt eruit halen, maar ze hebben ze gereframed. Dat houdt in dat het beeld iets opgeblazen is waardoor de naald die in de arm zit net buiten beeld valt. In de NL uitgave zie je de naald gewoon zitten in de arm.

    vergelijk de scene hier:

    NL


    UK


    Als je dit niet leuk vindt, dan is het maar 3 sec onden in de hele film. Een keer knipperen met je ogen en het is voorbij... en daarnaast; het si dat er hier en op fok zoveel ophef over gemaakt is anders dan was het de meesten niet eens opgevallen.

  9. #59

    Standaard

    Is Pulp Fiction SE nou nergens meer goedkoop te krijgen?? Bij Play.com is de prijs weer aaardig omhoog geschroeft en bij CD-Wow is die niet eens mee leverbaar. Dus is die nog ergens te koop voor ong. 15 euro??
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  10. #60
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Is Pulp Fiction SE nou nergens meer goedkoop te krijgen?? Bij Play.com is de prijs weer aaardig omhoog geschroeft en bij CD-Wow is die niet eens mee leverbaar. Dus is die nog ergens te koop voor ong. 15 euro??
    Nope, ben ik blij dat ik tijdig besteld heb

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Is Pulp Fiction SE nou nergens meer goedkoop te krijgen?? Bij Play.com is de prijs weer aaardig omhoog geschroeft en bij CD-Wow is die niet eens mee leverbaar. Dus is die nog ergens te koop voor ong. 15 euro??
    Wellicht is dit nog een mogelijkheid voor je? Daar heb ik hem ooit voor 8.99 gekocht maar nu berekenen ze er 10.99 GBP voor. Verendkosten zijn 2 pond per order, maar wellicht dat je wat aanbiedingen ziet om de verzendkosten te drukken.

    Grtz.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Is Pulp Fiction SE nou nergens meer goedkoop te krijgen?? Bij Play.com is de prijs weer aaardig omhoog geschroeft en bij CD-Wow is die niet eens mee leverbaar. Dus is die nog ergens te koop voor ong. 15 euro??
    Wellicht is dit nog een mogelijkheid voor je? Daar heb ik hem ooit voor 8.99 gekocht maar nu berekenen ze er 10.99 GBP voor. Verendkosten zijn 2 pond per order, maar wellicht dat je wat aanbiedingen ziet om de verzendkosten te drukken.

    Grtz.
    O dat valt nog wel mee, thanks
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  13. #63

    Standaard

    Pulp Fiction (2-Disc) nu voor GBP 8,99 bij Play!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs te Riele
    Pulp Fiction (2-Disc) nu voor GBP 8,99 bij Play!
    "Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives."

    Maar hij is er dus weer wel voor GBP 8,99
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  15. #65

    Standaard

    Hopelijk is die weer snel op voorraad. Heb hem alvast besteld. Heb nu 2 items die niet op voorraad zijn bij Play.com
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  16. #66

    Standaard

    Ik zit te twijfelen of ik hem zal kopen bij cd-wow of play, kan iemand mij vertellen bij welke van de twee de kartonnen hoes wordt bijgeleverd? Hij staat namelijk bij cd-wow wel afgebeeld met hoes en bij play niet.

    greetz,
    Casper

    ps. hoe lang bedraagt de levertijd van cd-wow ongeveer?

  17. #67
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Casper86
    Ik zit te twijfelen of ik hem zal kopen bij cd-wow of play, kan iemand mij vertellen bij welke van de twee de kartonnen hoes wordt bijgeleverd? Hij staat namelijk bij cd-wow wel afgebeeld met hoes en bij play niet.

    greetz,
    Casper

    ps. hoe lang bedraagt de levertijd van cd-wow ongeveer?
    CD-WOW levert de versie met kartonnen hoes. Levertijd ligt tussen de 5 a 8 dagen.


  18. #68

    Standaard

    Ok, bedankt. Viel me trouwens op dat cd-wow ook nog is 1 euro goedkoper is dan bij play.
    cd-wow: 7,99 pond
    play: 8,99 pond

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    CD-WOW levert de versie met kartonnen hoes. Levertijd ligt tussen de 5 a 8 dagen.
    Weet iemand of CD-WOW nog steeds de versie met kartonnen hoes levert? En of dit geldt voor alle vestigingen?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    CD-WOW levert de versie met kartonnen hoes. Levertijd ligt tussen de 5 a 8 dagen.
    Weet iemand of CD-WOW nog steeds de versie met kartonnen hoes levert? En of dit geldt voor alle vestigingen?
    Ok,
    Voor een vriend herhaal ik graag even de vraag van hierboven:
    Weet iemand of play danwel cd-wow deze film nog in een kartonnen digipack levert? en als ik toch bezig ben, zelfde vraag maar dan voor jackie brown

  21. #71

    Standaard

    Bij Cdwow is Pulp in elk geval geen Digipack meer.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Bij Cdwow is Pulp in elk geval geen Digipack meer.
    Ok,
    Bedankt voor de info
    Iemand enig idee hoe het bij play zit?

  24. #74
    - = Yippie-ka-yee-************ = -

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hockman
    hah... genre: comedy...... da's ook humor

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •