Pagina 26 van 101 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 2525 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    De KNVB had Hadouir minstens 10 wedstrijden moeten geven. Komt nog goed weg met 4. Wat een debiel zeg, net als Afellay trouwens.
    Gewoon schorsen die hap, het gaat om de intentie.
    ik irriteer me aan die flapdrol van een coach van Roda, die praat de tackle gewoon goed onder het motto van 'aanvallers tackelen te enthousiast'. Die man leeft in zijn eigen wereld...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Net wat scherpschutter zegt, om een voorbeeld te stellen zullen ze beide geschorst worden. Terecht is een andere verhaal, maar goed.
    Terecht zou het zeker zijn als ze beide geschorst worden, enoh voor een wedstrijdje of 2 en afellay voor 4 kan ik zeer goed mee leven.

    Overigens nog gefeliciteerd met de uiteindelijk verdiende overwinning.

  3. #628

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    alleen al voor een juichende Vlaar zou ik komen kijken.

    Ik stel voor: alles wat Vlaar doet juichen door Ron: corner voorkomen, juichen. Toss gewonnen, juichen, Mulder die een bal stopt ipv uit het net vist: juichen...u snapt het wel...

    groeten van een niet te benijden Vitesse fan
    Zaterdag Coen, zaterdag.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    De laatste tijd wel erg snel geiiriteerd richting pers trouwens.

    Gisteren heeft mijn club het weer lelijk laten liggen trouwens. De 1e 30-35 minuten vond ik ze wonder boven wonder echt goed voetbal spelen waarbij er ook genoeg kansen kwamen om met 1 a 2-0 te gaan rusten.

    Aangezien dat niet werd gedaan en er een stel slappe zakken het veld in kwamen werd er al vanaf minuut 45 tegen elkaar gezegd dat we dit niet gingen winnen.

    Gelukkig is er dan Vlaar...

    Dan ben je wel snel tevreden. Ik vond Feyenoord alweer slecht spelen. 1ste 30 min was ook nog matig. Niet slecht maar ook niet echt goed. Tegenwoordig zijn ze snel tevreden de supporters maar we spelen nog steeds slecht. Al heel het seizoen trouwens op misschien 2 a 3 wedstrijden na

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Snap best dat ze Afellay niet kwijt willen voor Twente, maar ga dan gewoon in beroep tegen de onvermijdelijke schorsing.
    Komen ze er dan in alle gevallen onderuit? Daar maakt de Eindhovense club zich niet populair mee neem ik aan.
    Als Tukker hoop ik nog altijd dat de schaal in de Grolsch Veste terecht komt, maar de wedstrijd tegen PSV is van doorslaggevende aard denk ik. Als ze die winnen valt er heel veel schroom van het elftal af en spelen ze in een soort roes. Dan mag Ajax geen punten meer laten liggen of de wedstrijd tegen AZ (erg moeilijk) doet niet eens meer ter zake.

    Wel grappig dat ik zojuist voorop de Twentse Courant Tubantia lees: "Opmerkelijk is dat Ajax, dat dit seizoen al enkele malen op ruime achterstand stond, weer kans maakt op de tweede plaats."

    Zijn ze toch een beetje bang hier in t Oosten?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Komen ze er dan in alle gevallen onderuit? Daar maakt de Eindhovense club zich niet populair mee neem ik aan.
    Als Tukker hoop ik nog altijd dat de schaal in de Grolsch Veste terecht komt, maar de wedstrijd tegen PSV is van doorslaggevende aard denk ik. Als ze die winnen valt er heel veel schroom van het elftal af en spelen ze in een soort roes. Dan mag Ajax geen punten meer laten liggen of de wedstrijd tegen AZ (erg moeilijk) doet niet eens meer ter zake.

    Wel grappig dat ik zojuist voorop de Twentse Courant Tubantia lees: "Opmerkelijk is dat Ajax, dat dit seizoen al enkele malen op ruime achterstand stond, weer kans maakt op de tweede plaats."

    Zijn ze toch een beetje bang hier in t Oosten?
    Ik gun het als neutrale toeschouwer Twente ook het meest, daarna PSV (ik kom nu eenmaal uit Eindhoven), pas daarna Ajax (want daar is bijna iedereen hier voor en iemand moet dwars liggen)

    De wedstrijd van a.s. zaterdag is vanuit Twents oogpunt inderdaad doorslaggevend. Als ze die goed doorkomen, zie ik ze de titel pakken, en een gelijkspel lijkt me al een resultaat dat ze veel vertrouwen zal geven. Ik denk dat Twente nerveus wordt omdat het besef groeit dat het echt kan. De druk ligt nu ook op hen. Iedereen ging er zo'n beetje van uit dat PSV kampioen zou worden (dat verklaart ook de enorme frustratie bij die ploeg), en bij Twente vonden ze geloof ik de tweede plaats ook al heel mooi. Maar als je zeven wedstrijden voor het slot vijf punten los staat, is dat geen optie meer.

    INTER

    Ik heb een aantal jaren geleden om nooit meer hoop te koesteren, maar dat is zoiets als je voornemen om nooit meer om te kijken naar een mooie vrouw. Als er een fraai exemplaar voorbijhuppelt, volg je haar met je blik, of je wilt of niet, en naarmate Chelsea naderbij komt, begin ik automatisch toch weer te hopen, zou het ... heel misschien ...

    Enfin, ik moet weer werken, dus hopelijk staan we niet met 3-0 achter als ik om tien uur thuiskom.

  8. #633

    Standaard

    [quote=EmDee;1682357]Komen ze er dan in alle gevallen onderuit? Daar maakt de Eindhovense club zich niet populair mee neem ik aan.
    quote]

    Nou het proberen een schorsing te verzetten als men tegen een goede tegenstander speelt is net zo veel voorkomend als mensen die nog effe snel een geel kaartje willen pakken

    Wel is voorgekomen dat kezman ooit eens een schorsing zou krijgen maar omdat psv in bulgarije of zo speelde voor de e.c. kon hij niet voorkomen , maar door koeman toen nog trainer van ajax is er druk gezet op de knvb waardoor hij toch nog geschorst werd tegen ajax.

    En een keer ook zoiets met fraser, maar dat had meen ik te maken dat zijn schorsing vast in ging als zn blessure voorbij was.

    Rare jongens die knvb , dat ze maar eens een vaste lijn aanhouden.


    Over afellay en enoh , als je het filmpje nog een keer bekijkt zijn het net 2 kleine kinderen die elkaar nauwelijks raken maar wel een sterfscene er van willen maken.
    Het is gewoon een soort wedstrijdje wie naait wie voor de scheids.

    T is echt te zielig voor woorden van die 2 kindjes

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Over afellay en enoh , als je het filmpje nog een keer bekijkt zijn het net 2 kleine kinderen die elkaar nauwelijks raken maar wel een sterfscene er van willen maken.
    Overdrijven is ook een vak. Enoh gaat pas bij de derde 'klap' neer, en geef hem eens ongelijk.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Overdrijven is ook een vak. Enoh gaat pas bij de derde 'klap' neer, en geef hem eens ongelijk.

    Nou dan kijk maar eens goed. want dan zijn ze van suiker gemaakt.
    Ik vind zoiezo dat men het moet bestraffen maar een mug zou er niet eens van uit balans raken.

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    zou het ... heel misschien ...
    Niet doen, niet hopen.

    Balotelli zou trouwens weer eens knallende ruzie hebben gehad met Mourinho, en één van de twee zal Inter aan het eind van het seizoen verlaten volgens de Corriere. Laat het a.u.b. Mourinho zijn en niet ons grootste talent. Andere bronnen melden dat Moratti zo boos is op Balotelli dat hij hem thuis heeft gehouden. Balotelli heeft z'n contractverlenging nog niet getekend en heeft bovendien Raiola als zaakwaarnemer aangesteld de afgelopen week. Iets waar staf en selectieleden om wat voor reden dan ook niet blij mee lijken te zijn.

    Gaat weer heerlijk allemaal. En Sneijder is nog altijd een onzekerheidje vanavond. Mourinho zou geroepen hebben dat ie speelt, maar dat kan ook zand in de ogen zijn van Chelsea. Zonder Wesley acht ik ons sowieso kansloos op deze dag van de waarheid.

    *Bibbert rustig verder*

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nou dan kijk maar eens goed. want dan zijn ze van suiker gemaakt.
    Ik vind zoiezo dat men het moet bestraffen maar een mug zou er niet eens van uit balans raken.
    Het is duidelijk dat we met voetballers (in het algemeen) de oorlog niet zouden winnen, maar Enoh krijgt wel degelijk een dubbele elleboog...al is iemand op de teentjes trappen ook niet netjes en bovendien hoogst onprettig!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #638
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Enoh geschorst worden????
    Ik zou echt niet weten waarom...??

    Ten eerste zijn er geen beelden van.

    Ten tweede, als Affelay echt een serieuze por in zijn maag kreeg, had hij wel ten aarde gestort met veel overgave, en dat was ook niet het geval.
    Wat de beelden weergeven kan ook een klein duwtje zijn, dat is gewoon niet waar te nemen.
    Op zijn tenen staan kan ik na 10x nog niet echt goed zien.
    Het is dat je weet dat het Enoh is, want zelfs dat is niet te zien.

    Ten derde, Enoh wordt vandaag niet berecht maar gevraagt naar een verklaring omtrend Affelay, tenzij beelden duidelijk anders uitwijzen, maar goed dat wordt lastig

    Tuurlijk is Enoh niet onschuldig aan zuigen, want hij reageert 3x totaal niet op de elleboog, sterker nog hij gaat bewust door waar hij gebleven was, dat zegt genoeg.
    Maar daar is ook niks mis mee, daar moet je gewoon tegen kunnen.
    En dat deed Enoh gewoon beter dan Affelay.


    Om dan maar te roepen dat beide symbolisch gestraft moeten worden vind ik echt nonsens.
    Het zou Enoh echter wel sieren als hij gewoon zegt van "Ah joh, we waren gewoon een beetje aan het dollen, niks aan de hand"

    'This is Footbal'

    Ondanks dat alle heilige schijnheilige gaan roepen dat dit niet meer kan in het hedendaagse voetbal.
    dat moet afgelopen zijn....., yeah right!!
    Ik bedoel, doe je best, over 100 jaar is het niet anders, da's de/het aard van het beestje...

    Sowieso vind ik het krom dat je achteraf wel geschorst kan worden door middel van beelden, maar een onterecht doelpunt niet.
    Anders vind ik het geval van Hadouir, dat is bijna een strafbaar feit, of het nu bewust of niet was.
    En aan de trainer van Roda maken we niet eens worden vuil.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-03-2010 om 12:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    En aan de trainer van Roda maken we niet eens worden vuil.
    Coen wel :wink: En terecht. Achterlijk figuur die vent.

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Enoh geschorst worden????
    Ik zou echt niet weten waarom...??
    .
    Het verhaal dat Enoh zou zijn begonnen met provoceren door op zijn tenen te gaan staan (volgens mij trapt ie er overigens net naast) kan ook de prullenbak in:
    http://www.youtube.com/watch?v=VDwIx...eature=popular
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Het verhaal dat Enoh zou zijn begonnen met provoceren door op zijn tenen te gaan staan (volgens mij trapt ie er overigens net naast) kan ook de prullenbak in:
    http://www.youtube.com/watch?v=VDwIx...eature=popular
    Dus??

    Vandaar dat er ook een verschil in straf zal zitten waarschijnlijk want ze lopen gewoon beide te kloten, alleen afellay doet grovere dingen.
    Op het veld zouden beide ook een kaart krijgen omdat ze samen bezig zijn en niet omdat de 1 meer doet dan de ander.

    Afellay moet tegen dat soort dingen gewoon kunnen en beide moeten niet zielig doen want echt veel is er niet aan de hand,want geloof me niets wat hun doen gebeurt met kracht.

    Op zich kan ik wel van die zuigerij genieten want bij het basketball was rodman altijd 1 van mn helden en die kon goed zuigen (letterlijk als figuurlijk).
    Geweldig hoe hij dat ooit deed.

    Overigens is het eigenlijk wel slecht dat 2 zo veel kunnen lopen kloten zonder dat het gezien wordt.

  17. #642

    Standaard

    De KNJB denkt er anders over:

    Vooronderzoek leidt tot schikkingsvoorstel voor Afellay

    16/03/2010 15:02
    De aanklager van de KNVB acht op basis van een vooronderzoek een straf op zijn plaats voor Ibrahim Afellay. De PSV-middenvelder heeft het schikkingsvoorstel in beraad.

    Afellay maakte zich in de ogen van aanklager schuldig aan het uitdelen van een 'elleboogstoot, dan wel het maken van een slaande beweging jegens tegenspeler Eyong Enoh', zo concludeerde de aanklager na het bestuderen van de tv-beelden.

    Op het vooronderzoek volgde een schikkingsvoorstel van een schorsing voor vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Afellay moet voor half vijf vanmiddag reageren op het voorstel. Mocht de PSV-aanvoerder de schikking afwijzen, dan gaat de tuchtcommissie zich buigen over een straf.

    De KNVB-aanklager bekeek tijdens zijn onderzoek het hele incident. Ook de rol van Enoh werd daarbij meegenomen. Maar er kwamen geen redenen aan het licht om over te gaan tot vervolging van de Ajax-middenvelder.

  18. #643

    Standaard

    Sympathiek!

    Janssen bespaart Buijs schorsing voor elleboogstoot

    16/03/2010 15:23
    ADO Den Haag-middenvelder Danny Buijs zal geen schorsing krijgen naar aanleiding van de elleboogstoot die hij vrijdag uitdeelde aan Theo Janssen van FC Twente.

    De tik die Buijs uitdeelde werd niet bestraft door scheidsrechter Jack van Hulten, maar op basis van televisiebeelden startte de KNVB een vooronderzoek. 'Ik raakte hem wel, maar niet vol', verklaarde de aanvoerder van ADO Den Haag na afloop.

    De voetbalbond besloot de zaak te seponeren omdat slachtoffer Janssen een ontlastende verklaring heeft afgegeven. Toch kan
    ADO Den Haag niet beschikken over Buijs tijdens het duel met VVV-Venlo aanstaande zondag. De middenvelder ontving zijn zevende gele kaart en is daarom een wedstrijd geschorst.

  19. #644
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dus??

    Overigens is het eigenlijk wel slecht dat 2 zo veel kunnen lopen kloten zonder dat het gezien wordt.
    Idd, zeker aangezien Blom vanaf het begin de toon wou zetten door kort te fluiten, en dan zouden ze dit met z'n drieën gemist hebben..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    De tik die Buijs uitdeelde werd niet bestraft door scheidsrechter Jack van Hulten, maar op basis van televisiebeelden startte de KNVB een vooronderzoek. 'Ik raakte hem wel, maar niet vol', verklaarde de aanvoerder van ADO Den Haag na afloop.
    Haha, ook weer zo'n heerlijke 'verklaring' voor een elleboog.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Sympathiek!

    Janssen bespaart Buijs schorsing voor elleboogstoot

    16/03/2010 15:23
    ADO Den Haag-middenvelder Danny Buijs zal geen schorsing krijgen naar aanleiding van de elleboogstoot die hij vrijdag uitdeelde aan Theo Janssen van FC Twente.

    De tik die Buijs uitdeelde werd niet bestraft door scheidsrechter Jack van Hulten, maar op basis van televisiebeelden startte de KNVB een vooronderzoek. 'Ik raakte hem wel, maar niet vol', verklaarde de aanvoerder van ADO Den Haag na afloop.

    De voetbalbond besloot de zaak te seponeren omdat slachtoffer Janssen een ontlastende verklaring heeft afgegeven. Toch kan
    ADO Den Haag niet beschikken over Buijs tijdens het duel met VVV-Venlo aanstaande zondag. De middenvelder ontving zijn zevende gele kaart en is daarom een wedstrijd geschorst.
    Met Buijs zouden we overigens de oorlog wel winnen, dat hij echter niet op een voetbalveld hoort is een ander verhaal...tegen Vitesse was hij ook als een hondsdolle opgefokte stier bezig...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Haha, ook weer zo'n heerlijke 'verklaring' voor een elleboog.
    Maar meneer de rechter, ik greep de bewuste mevrouw dan wel bij haar borst, maar ik kneep niet door...

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Maar meneer de rechter, ik greep de bewuste mevrouw dan wel bij haar borst, maar ik kneep niet door...

    Agent: Je mag hier niet voetballen

    Spelers: Maar wij zijn van Vitesse!

  24. #649

  25. #650

    Standaard

    Succes en geluk, scherpschutter. Hoop dat de rest vooral een mooie pot ziet.

Pagina 26 van 101 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •