Pagina 14 van 27 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 664 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    En toch ben ik bang dat de film enorm tegenvalt, thuis, zonder het 3D effect.
    Want eerlijk is eerlijk... De film moet het hebben van het 3D aspect.
    Ik durf dat gerust te ontkrachten. Ik heb vanmorgen toen ik de Blu-ray keek geen enkel moment de 3D gemist. Sterker nog, sommige stukken zijn zo goed qua kleur en scherpte, dat dat diepte effect zelfs zonder bril zichtbaar wordt.

  2. #327

    Standaard

    Ik denk daar anders over, je ziet duidelijk dat de composities echt voor 3D zijn gemaakt.

  3. #328

    Standaard

    Ik heb vandaag ook Avatar gekocht! Het enige probleem is dat mijn blu-ray speler een probleem ondervindt. Willekeurig haalt deze speler het pop-up menu naar voren van de chapters. Ik krijg dus elke keer het chapter pop-up menu naar voren als ik zit te kijken. Heel irritant!

    Ik heb zelf een Yamaha Blu-ray BD-S1900 en mijn broertje een BD-S1065 wij hebben beide hetzelfde probleem. Nu hebben wij dit probleem bij onze ouders getest die een Samsung BDP-1500 hebben en de Blu-ray deed het prima.

    Meer mensen die deze ervaring hebben of iets wat hier op lijkt? Het is namelijk enorm irritant kijken.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  4. #329

    Standaard

    Iemand op HTforum met een HDI Dune 3.0 heeft dit probleem ook.

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik durf dat gerust te ontkrachten. Ik heb vanmorgen toen ik de Blu-ray keek geen enkel moment de 3D gemist. Sterker nog, sommige stukken zijn zo goed qua kleur en scherpte, dat dat diepte effect zelfs zonder bril zichtbaar wordt.
    + 1 Ik heb in de bios de 3d versie gezien. En waar ik in de bios me vergaapte aan het 3d effect, heb ik thuis genoten van het scherpe detail en mooie heldere kleuren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik denk daar anders over, je ziet duidelijk dat de composities echt voor 3D zijn gemaakt.
    En zoals Jordy al aangeeft, sommige stukken waarin ik wist dat ze voor 3d bedoeld waren, zagen er in 2d zo goed uit dat het bijna 3d leek! (en dan ben ik niet iemand die graag overdrijft)

    even off-topic: Ik vraag me nu wel af waarom er bij de blu-ray nu een dvd mee geleverd wordt?! Ik bedoel: de blu-ray (incl. dvdschijfje) kostte bij MM 17 euro. De dvd 11 euro. Betekent dit dat de blu-ray goedkoper is dan de dvd als het dvdschijfje bij de blu-ray niet was meegeleverd? Gaan de prijzen van blu-rays dan nu werkelijk omlaag?

  6. #331

    Standaard

    Die DVD bijvoegen kost maar een paar cent extra.

  7. #332

    Standaard

    waar is die liefdes scene? Wij hebben dat niet gezien hoor op de blu-ray

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lollie-be Bekijk bericht
    waar is die liefdes scene? Wij hebben dat niet gezien hoor op de blu-ray
    Die schijnt ook pas in de speciale uitgave in November te zitten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #334

  10. #335

    Standaard

    Valt wat tegen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #336

    Standaard

    Enige wat tegenvalt is dat dit pas de vanilla disc is. Voor de rest is echt kwijlen geblazen als ie aanstaat.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Valt wat tegen....
    De beeldkwaliteit neem ik aan en niet het verhaal. Ondanks dat ik het verhaal niet echt super vind ga ik hem toch wel halen voor referentie/demo. Dus een langere versie en/of extra's kunnen mij niet echt boeien.

  13. #338

    Standaard

    Vreemd genoeg is de regio B (nl versie) niet regiovrij. (douwde hem per ongeluk in mijn regio A player en kreeg een waarschuwingsscherm dat het toch niet de goede regio was).
    AKA Jes

  14. #339

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye Bekijk bericht
    Vreemd genoeg is de regio B (nl versie) niet regiovrij. (douwde hem per ongeluk in mijn regio A player en kreeg een waarschuwingsscherm dat het toch niet de goede regio was).
    Als ik Blu-ray.com mag geloven dan is de Amerikaanse release ook niet regiovrij. Alleen regio A en B.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotsparky Bekijk bericht
    Ik heb vandaag ook Avatar gekocht! Het enige probleem is dat mijn blu-ray speler een probleem ondervindt. Willekeurig haalt deze speler het pop-up menu naar voren van de chapters. Ik krijg dus elke keer het chapter pop-up menu naar voren als ik zit te kijken. Heel irritant!

    Ik heb zelf een Yamaha Blu-ray BD-S1900 en mijn broertje een BD-S1065 wij hebben beide hetzelfde probleem. Nu hebben wij dit probleem bij onze ouders getest die een Samsung BDP-1500 hebben en de Blu-ray deed het prima.

    Meer mensen die deze ervaring hebben of iets wat hier op lijkt? Het is namelijk enorm irritant kijken.
    Mmm, schijfje lijkt een probleem te hebben, hij startte bij mij ook niet zonder slag of stoot op, was eerst al bang dat hij helemaal niet wilde starten

    De haperende start is het schijfje vergeven, na op een knopje te hebben gedrukt op de AB ging hij alsnog van start en het gebodene was zo perfect..... dat het snel weer vergeten was..... Oh, geen Yamaha, maar de LG BD370 die wat moeite had met de start van het schijfje, zal misschien wel weer een update voor komen
    Have fun and enjoy your collection

  17. #342

    Standaard

    Vandaag even Yamaha een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat het te maken heeft met de nieuwe kopieerbeveiliging van de disc. Er moet een softwareupdate komen die dit probleem verhelpt.

    Op internet komen steeds meer berichten naar voren van gebruikers die dezelfde problemen hebben. Hieronder even een link naar Youtube met een filmpje van het probleem.

    http://www.youtube.com/watch?v=DS_IyugwTRY
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  18. #343

    Standaard

    Geen probleem met mijn BD30 van Panasonic en nochtans ik heb tot nu toe nooit geen update moeten doen . In tegenstelling met mijn één jaar oud Vaio laptop die wel een update nodig heeft om deze blu-ray te kunnen lezen .

  19. #344

    Standaard

    Yeah, dit is dus mooi klote dat we dankzij sony geen zak meer aan onze PS3 hebben, verdorie.. Ik wil OtherOS houden (want ik gebruik het ook en ik heb er voor betaald), maar dat betekend dus dat ik em niet meer kan gebruiken waar ik em ook voor gekocht heb. Schandalig dat er niets tegen gedaan wordt door onze consumentenbonden, blijkbaar levert dat te weinig publiciteit op en weten ze zelf niet eens waar OtherOS goed voor is..

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Yeah, dit is dus mooi klote dat we dankzij sony geen zak meer aan onze PS3 hebben, verdorie.. Ik wil OtherOS houden (want ik gebruik het ook en ik heb er voor betaald), maar dat betekend dus dat ik em niet meer kan gebruiken waar ik em ook voor gekocht heb. Schandalig dat er niets tegen gedaan wordt door onze consumentenbonden, blijkbaar levert dat te weinig publiciteit op en weten ze zelf niet eens waar OtherOS goed voor is..
    Wat heeft OtherOS van de PS3 met Avatar te maken Avatar speelt toch gewoon op elke PS3, niet dan.

  21. #346

    Standaard

    Je bouwt een Navi, kosten noch moeite gespaard en je kleed je in vrije tijds kleding, dat is grappig? De verhaallijn spreekt mij persoonlijk niet aan, er wordt ook te vaak onnodig uitleg gegeven. De film in Pandora was wel heel mooi in beeld gebracht en hier heb ik mij dan ook vermaakt, maar mariniers, huurlingen die de bevolking aanvallen maakt er een oorlogsfilm van en daar moet je in deze opzet van houden. In totaal vond ik de film helaas maar matig.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    Je bouwt een Navi, kosten noch moeite gespaard en je kleed je in vrije tijds kleding, dat is grappig? De verhaallijn spreekt mij persoonlijk niet aan, er wordt ook te vaak onnodig uitleg gegeven. De film in Pandora was wel heel mooi in beeld gebracht en hier heb ik mij dan ook vermaakt, maar mariniers, huurlingen die de bevolking aanvallen maakt er een oorlogsfilm van en daar moet je in deze opzet van houden. In totaal vond ik de film helaas maar matig.
    Hmmm, ervan uitgaande dat je Avatar ook werkelijk gekeken hebt, begrijp ik je vergelijking met een oorlogsfilm niet bepaald.

    Als er bij jou een helicopter en wat raketten in een film voorkomen is het dan een oorlogsfilm ?

    Platoon, Hamburger Hill, Band of Brothers, dat is bij mij het oorlogsgenre

    Dan is Spartacus 2010 bij jou zeker een sexfilm
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  23. #348

    Standaard

    Weet iemand of Avatar wereldwijd regiovrij is? Ben wellicht van plan om de Aziatische uitgave te kopen vanwege de ondertitels. Kunnen mijn ouders het ook volgen en spijker ik mijn moedertaal bij. Op dvdprofiler staat het nog niet op.

  24. #349

    Standaard

    Nee, Avatar is niet wereldwijd regiovrij.

  25. #350

    Standaard

    @ Roger Weerts. Ik bedoel niet dat het een oorlogsfilm is zoals gebruikelijk, maar de invulling van mariniers in deze film vind ik het geen juiste combinatie, nogmaals dat is persoonlijk en ja gisteren gekeken. De Navi zijn zeer intelligent blijkt al uit de eerste ontmoeting, spreken de Engelse taal maar een Amerikaanse marinier Jack Scully moet de bevolking redden, vandaar de link?
    Het is maar een film en doorgaans hou ik wel van dit soort films, Lord of the ring, maar dit zie ik dan ook meer als een avonturenfilm met wel een goed verhaal. Van oorlogsfilms hou ik ook zoals Saving Private Ryan of Soldaat Van Oranje en dergelijke maar niet in de opzet van Avatar?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

Pagina 14 van 27 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •