Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 687 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    ik hoop dat ze op den duur ook los gekocht kunnen worden, ik wil alleen 1 & 2 op bluray

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    ik hoop dat ze op den duur ook los gekocht kunnen worden, ik wil alleen 1 & 2 op bluray
    Ik ook, of de doos moet een stuk voordeliger worden hier, dan staat 't wel tof in de kast!

  3. #328

    Standaard

    vind die ei en die face huger of hoe dat ook heet wel vet, maar ik ben alleen geintreseerd in deel 1 en 2

  4. #329

    Standaard

    ik vind 50 euro voor de 4 films al goedkoop. Je hoeft ze alle 4 niet te kijken
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #330

    Standaard

    ga geen 50 euro betalen voor 2 films die ik nie zo goed vind

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik ben erg benieuwd ook. Ik heb net bij Amazon.uk.com de Anthology BD gepreordered.
    Ik had hem gepreodered maar omdat er nu geen verzendingskosten meer zijn heb ik mijn bestelling gecanceld. Nu moet ik weer bestellen. Maar ik denk toch tot vrijdag te wachten. Hij komt toch maar pas binnen 2 weken uit.

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik had hem gepreodered maar omdat er nu geen verzendingskosten meer zijn heb ik mijn bestelling gecanceld. Nu moet ik weer bestellen. Maar ik denk toch tot vrijdag te wachten. Hij komt toch maar pas binnen 2 weken uit.
    nog geen nieuws?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #333

    Standaard

    http://bdlive.dk/blu-ray-film/4730-alien-anthology-uk heeft het ook over nl-ot. Hopelijk eind van de week meer goed nieuws van amazon.co.uk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #334

  10. #335

    Standaard

    Gister en vandaag ook de rips bekeken van Alien en Aliens en wow: wat een verschil! Vooral Aliens vind ik het meest erop vooruitgegaan. Wat een mooi contrast en detail! Vooral in de donkere nachtscenes (en zoals we weten zijn dat er veel) ZIE je eindelijk eens wat er gebeurt! Je ziet de omgeving goed, de de diepte in het beeld, de contrasten, de schaduwen, de details...Geweldig! Ook zijn ze erg goed omgegaan met de DNR knop, de print blijft er lekker filmisch en grainy uitzien. Enig minpuntje is dat door de opschoning de SFX er wel erg gedateerd uitzien (zoals de landing door de witte wolken op LV-426). Maar desondanks komt deze box er nu ZEKER weten in...Als er nu iets een goede promotie voor deze box is dan zijn het, ironisch genoeg, deze rips wel....

  11. #336
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Home Cinema Choice geeft de alien box 5 v/d 5 sterren.
    http://hcc.techradar.com/playback/ac...ology-12-10-10
    Jammer dat er niet over ondertiteling wordt gesproken.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    ga geen 50 euro betalen voor 2 films die ik nie zo goed vind
    Ik bedoelde het meer genuanceerd. 50 euro voor 4 films op BD en dan nog 2 met extra's is niet duur. Zeker als je uitgaat van een gemiddelde van 20 euro per BD.

    Persoonlijk vind ik deel 3 erg goed. Maar dat is een andere discussie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik had hem gepreodered maar omdat er nu geen verzendingskosten meer zijn heb ik mijn bestelling gecanceld. Nu moet ik weer bestellen. Maar ik denk toch tot vrijdag te wachten. Hij komt toch maar pas binnen 2 weken uit.
    Klopt, die optie had ik nu ook. Duurt het alleen een paar dagen langer. Dat is dus niet erg voor mij. Is zeker sinds kort free delivery?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #338

    Standaard

    ja nou, t gaat mij alleen om deel 1 & 2 dat vind ik de beste delen, maar meningen verschillen gelukkig

  14. #339

    Standaard

    Ik moet een keuze maken tussen de engelse en nederlandse uitgave ben daarom nog steeds benieuwd naar de hoesjes en labels. Weet iemand of dat het zelfde zal zijn

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    ja nou, t gaat mij alleen om deel 1 & 2 dat vind ik de beste delen, maar meningen verschillen gelukkig
    Gelukkig wel. En JA, je hebt gelijk wb 1 & 2 zijn de besten. In mijn geval vind ik 2 weer iets beter dan 1
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #341

  17. #342

    Standaard

    volgens amazon http://www.amazon.co.uk/Alien-Anthol...7065489&sr=8-1
    heeft ie nl subs
    nu wil ik enkel nog een bevestiging en dan ga ik hem waarschijnlijk kopen (weeral )
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #343
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Waarom heeft Amazon.co.uk de Egg uitgave niet te koop?

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hier zijn nog wat reviews:
    - Alien
    - Aliens
    - Alien 3
    - Alien Resurrection

    De Duitsers zijn niet echt happig op het geluid zo te zien. Voor de eerste amper 50% en voor de laatste 82%.

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De Duitsers zijn niet echt happig op het geluid zo te zien. Voor de eerste amper 50% en voor de laatste 82%.
    das dan wel jammer
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #346

    Standaard

    De vraag is echter: hebben ze het bij Alien, Aliens en Alien Resurrection over het Duitse audiospoor of het Engelse? Bij Alien 3 geven ze beide audiosporen een percentage, maar bij de andere drie niet.

  22. #347
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Vast het Duitse audiospoor, Duitsers kennende.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    volgens amazon http://www.amazon.co.uk/Alien-Anthol...7065489&sr=8-1
    heeft ie nl subs
    nu wil ik enkel nog een bevestiging en dan ga ik hem waarschijnlijk kopen (weeral )
    Als dit bevestigd is ga ik hem meteen bestellen!
    Favo extra feature: de isolated scores. Jammer dat ze niet in DTS zijn maar dit is een extra die wat mij betreft op elke blu-ray mag komen.

  24. #349

    Standaard

    Ik heb gelezen dat de isolated scores op de US-release wel in DTS zijn, maar ik weet niet meer waar. Wat ook mooi is dat bij zowel Alien als Aliens twee versies van de isolated score staan: de definitieve versie die in de film gebruikt is en de oorspronkelijke versie zoals de componisten bedoelt hebben (voor zover dat mogelijk is, want de oorspronkelijke versies zijn voor een andere versie van de film geschreven).

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Als dit bevestigd is ga ik hem meteen bestellen!
    Favo extra feature: de isolated scores. Jammer dat ze niet in DTS zijn maar dit is een extra die wat mij betreft op elke blu-ray mag komen.
    wat is dat dan?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •