Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 687 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat de isolated scores op de US-release wel in DTS zijn, maar ik weet niet meer waar.
    Meen je dat nou Ik heb het zelf nergens gelezen maar ik hoopte dat met blu-ray de grote verschillen tussen de de voormalige R1 en R2 uitgaves niet meer zouden voorkomen, dwz de extra's die op Europese dvd's werden weggelaten doordat er ruimte nodig was voor meer talen en ondertiteling.

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    wat is dat dan?
    Een optie om de film alleen met muziek te bekijken. Als filmmuziekliefhebber vind ik dit soort extra's een interessante toevoeging.

  3. #353

    Standaard

    Recensie van de UK-versie (minus disc 6, want die heeft Fox niet beschikbaar gesteld):

    http://hcc.techradar.com/playback/ac...ology-12-10-10

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Meen je dat nou Ik heb het zelf nergens gelezen maar ik hoopte dat met blu-ray de grote verschillen tussen de de voormalige R1 en R2 uitgaves niet meer zouden voorkomen, dwz de extra's die op Europese dvd's werden weggelaten doordat er ruimte nodig was voor meer talen en ondertiteling.
    Het is al vaker voorgekomen dat isolated scores op de Europese release in Dolby Digital 5.1 werd weergegeven en bij de Amerikaanse release in DTS-HD Master Audio 5.1 (bij Big Trouble in Little China bijvoorbeeld).

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is al vaker voorgekomen dat isolated scores op de Europese release in Dolby Digital 5.1 werd weergegeven en bij de Amerikaanse release in DTS-HD Master Audio 5.1 (bij Big Trouble in Little China bijvoorbeeld).
    Dat kan, ik heb maar een paar US blu-rays. Ik vond het altijd al een gave feature op dvd in DD (Any Given Sunday en Alien R1 schieten me zo te binnen).
    Enige kans dat je een linkje kan plaatsen met dat DTS verhaal Frank?

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een optie om de film alleen met muziek te bekijken. Als filmmuziekliefhebber vind ik dit soort extra's een interessante toevoeging.
    Bij de eerste twee films is het nog extra interessant, omdat de originele versies van de soundtracks er ook nog eens op staan. Dus wat Jerry Goldsmith en James Horner schreven voordat het verplaatst en geknipt werd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Enige kans dat je een linkje kan plaatsen met dat DTS verhaal Frank?
    Nee, helaas niet. Ik heb het ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar.

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Bij de eerste twee films is het nog extra interessant, omdat de originele versies van de soundtracks er ook nog eens op staan. Dus wat Jerry Goldsmith en James Horner schreven voordat het verplaatst en geknipt werd.
    En er is bij beide films nogal wat verplaatst en geknipt zo blijkt uit de boekjes die bij de soundtrack CD's van beide films zitten.

  9. #359

  10. #360

  11. #361

  12. #362

    Standaard

    ik vind de reviews zowel duits als engels wat tegenvallend qua geluid en beeld...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik vind de reviews zowel duits als engels wat tegenvallend qua geluid en beeld...
    Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. De films zijn oud en als je ze met een recente blu-ray vergelijkt zal er natuurlijk wel verschil zijn.

    Maar het gaat erom wat ze met dit oude materiaal hebben bereikt. Alien was nooit spectaculair wat surround betreft en moet het van de sfeer hebben. En ik heb liever dat het beeld wat minder is i.v.m. nieuwe BD's dan dat ze het met DNR en andere filters het kunstmatig allemaal wat scherper maken.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. De films zijn oud en als je ze met een recente blu-ray vergelijkt zal er natuurlijk wel verschil zijn.

    Maar het gaat erom wat ze met dit oude materiaal hebben bereikt. Alien was nooit spectaculair wat surround betreft en moet het van de sfeer hebben. En ik heb liever dat het beeld wat minder is i.v.m. nieuwe BD's dan dat ze het met DNR en andere filters het kunstmatig allemaal wat scherper maken.
    ze konden ook de audio opnieuw vanaf 0 doen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ze konden ook de audio opnieuw vanaf 0 doen
    Als het de audio is waar je je zorgen om maakt... ik heb Aliens op laserdisc en op Japanse import dvd met DTS gehad en als ze dat kunnen verbeteren (waar ik wel vanuitga aangezien we dan lossless geluid krijgen) dan staat je nog wat te wachten!

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik vind de reviews zowel duits als engels wat tegenvallend qua geluid en beeld...
    Weet niet hoe jij daar zo bij komt hoor alles krijgt 4/5 of 4.5/5 weet niet wat jij verwacht van films van meer dan 30jaar oud? Ze hebben er alles aangedaan om de films zo goed mogelijk te herstellen en/of te verbeteren. Alle versies op bluray worden superieur aan die van de DVD dus het is sowieso een vooruitgang...

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Weet niet hoe jij daar zo bij komt hoor alles krijgt 4/5 of 4.5/5 weet niet wat jij verwacht van films van meer dan 30jaar oud? Ze hebben er alles aangedaan om de films zo goed mogelijk te herstellen en/of te verbeteren. Alle versies op bluray worden superieur aan die van de DVD dus het is sowieso een vooruitgang...

    een 5 en een 6/10 vind ik nu niet bepaald hoog scorend hoor
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Weet niet hoe jij daar zo bij komt hoor alles krijgt 4/5 of 4.5/5 weet niet wat jij verwacht van films van meer dan 30jaar oud? Ze hebben er alles aangedaan om de films zo goed mogelijk te herstellen en/of te verbeteren. Alle versies op bluray worden superieur aan die van de DVD dus het is sowieso een vooruitgang...
    Ze konden van Alien³ en Alien: Resurrection toch ook wel een nieuwe master maken. Ook al zijn die minder goed onthaald. Toch kan ik niet wachten om deze in men handen te hebben.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    nog geen nieuws?
    Ze hebben op al mijn vragen niet geantwoord. Ik heb dus weer een mailtje gestuurd. Momenteel hebben ze bevestigd dat er Franse ondertitels zijn. Maar ze zijn vergeten te melden of er ook Nederlandse ondertitels zijn. Maar ik vermoed dat de informaties op hun site juist zijn. Volgens hun site zijn er ook Nederlandse ondertitels.

    Ik heb mijn exemplaar al besteld.

    Ik laat je iets weten zodra ik een antwoord gekregen heb.

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ze hebben op al mijn vragen niet geantwoord. Ik heb dus weer een mailtje gestuurd. Momenteel hebben ze bevestigd dat er Franse ondertitels zijn. Maar ze zijn vergeten te melden of er ook Nederlandse ondertitels zijn. Maar ik vermoed dat de informaties op hun site juist zijn. Volgens hun site zijn er ook Nederlandse ondertitels.

    Ik heb mijn exemplaar al besteld.

    Ik laat je iets weten zodra ik een antwoord gekregen heb.
    nogmaals thx
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    nogmaals thx
    Skank, ik heb goed nieuws voor jou


    Dear Mr X,

    On checking our website and other resources, I can confirm that the item "Alien Anthology [Blu-ray]" contains the following subtitles:

    * Portuguese
    * Danish
    * Finnish
    * French
    * German
    * Spanish
    * Dutch
    * Norwegian
    * Swedish.

    For future purchases, we would also encourage you to visit http://www.dvd-subtitles.com to look for additional product information for these titles.

    Please note that to help you make a purchasing decision for a particular film or series we provide special feature information for each DVD/Blu Ray listing where possible. We are constantly improving the information we provide about each film or series as it becomes available to us.

    The information displayed under the heading product information often includes subtitles, main language, deleted scenes, or a cast list. The film's product information page usually also includes a review, a short synopsis and an image of the DVD/Blu Rays cover.

  22. #372

    Standaard

    Goed nieuws!

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Skank, ik heb goed nieuws voor jou
    Op die site staat de UK versie afgebeeld, en in de tekst eronder staan nu juist GEEN NL subs: E,F,P,S hetgeen typisch is voor een USA bd.
    Over welke versie heeft die meneer het in zijn e mail- US of UK?

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Op die site staat de UK versie afgebeeld, en in de tekst eronder staan nu juist GEEN NL subs: E,F,P,S hetgeen typisch is voor een USA bd.
    Over welke versie heeft die meneer het in zijn e mail- US of UK?
    Het sprak over de UK-Versie. Hij gaf het adress van die site in geval dat ik in de toekomst zo'n vragen nog zou stellen. Maar ik heb de indruk dat die site nuttig is voor produkten die al uitgekomen zijn maar niet voor toekomstige releases. Ik heb de indruk dat de site updated is ééns dat het produkt uitgekomen is zoals andere sites zoals axelmusic, blu-ray.com.

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het sprak over de UK-Versie. Hij gaf het adress van die site in geval dat ik in de toekomst zo'n vragen nog zou stellen. Maar ik heb de indruk dat die site nuttig is voor produkten die al uitgekomen zijn maar niet voor toekomstige releases. Ik heb de indruk dat de site updated is ééns dat het produkt uitgekomen is zoals andere sites zoals axelmusic, blu-ray.com.
    yes suuuuuuuuuuuper !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •