Pagina 21 van 28 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 687 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Naar wat ik vaak lees is het enkel door het prijsverschil dat veel Amerikanen de Engelse importeren.
    Dat zeg ik toch ook?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #502

  3. #503

    Standaard

    Ik ben toch maar voor de Facehugger versie gegaan vandaag.....past leuk bij de Facehugger VHS boxset die ik heb
    Maar ik moet wel zeggen dat zowel de US maar ook de UK box een zeer fraaie cover hebben.

    Net even de verschillende films een stukje bekeken en het ziet er geweldig uit.
    Morgen eens beginnen met disc 5+6 waar alle extra's op staan.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Morgen eens beginnen met disc 5+6 waar alle extra's op staan.
    Sterkte met het drukken op je afstandsbediening.

  5. #505

    Standaard

    Kan iemand bevestiggen of bij de UK versie ook de extra's NL subs hebben. In de Quadrilogy box uit de UK is dat namelijk niet het geval. Aangezien het nogal oude audio is, is het niet altijd even goed verstaanbaar.
    uh, uh, It's a dinosaur

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Kan iemand bevestiggen of bij de UK versie ook de extra's NL subs hebben. In de Quadrilogy box uit de UK is dat namelijk niet het geval. Aangezien het nogal oude audio is, is het niet altijd even goed verstaanbaar.
    De specs op Amazon.co.uk geven in ieder geval aan dat deze set Nederlandse ondertiteling heeft. Het lijkt me aannemelijk dat dat dan ook voor de extra's geldt, maar voor zover ik weet is dat nog niet bevestigd.

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Kan iemand bevestiggen of bij de UK versie ook de extra's NL subs hebben. In de Quadrilogy box uit de UK is dat namelijk niet het geval. Aangezien het nogal oude audio is, is het niet altijd even goed verstaanbaar.
    Op de box staat er: local language audio/subtitles may be available on feature/special features, please use your remote control to acces.

    Maar als de er al geen NL subs waren bij de quadrilogy box lijkt me de kans klein dat deze nu bij de anthology wel zitten.
    Ik zal alleszins morgen eens kijken, nu zit vriendin TV te kijken en dan wilt ge zeker niet storen hoor

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Sterkte met het drukken op je afstandsbediening.
    Dank je

    Ik ben er helemaal klaar voor....extra duim trainingen gedaan en twee dagen vrijgenomen
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  9. #509

    Standaard

    M`n US set staat in backorder bij axelmusic... eens kijken hoe lang dat duurt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dat zeg ik toch ook?
    Mislezen. Kan gebeuren dacht ik zo.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Kan iemand bevestiggen of bij de UK versie ook de extra's NL subs hebben. In de Quadrilogy box uit de UK is dat namelijk niet het geval. Aangezien het nogal oude audio is, is het niet altijd even goed verstaanbaar.

    Juist gecontroleerd en ik kan bevestigen dat de UK extra discs bij de anthology set idd NL subs hebben! dus kopen mannen!

  12. #512

  13. #513

    Standaard

    let maar op.. de bluray uitgave "facehugger" is echt niet limited verkrijgbaar! Hij is met een uitgestandse facehugger erop limited en als deze oplage op is wordt de box gewoon plat uitgebracht (geen uitgestandse facehugger).

    Dit gebeurt altijd met dergelijke uitgaves.. neem als voobreeld de quadrilogy box.. eerst mooie digipack met diepdruk en daarna een platte kartonnenhoes met sleepcases erin..

  14. #514

    Standaard Ondertiteling

    Even een vraagje. Ik heb net de facehugger box bij de MM gehaald, maar bij Alien de directors cut werken de ondertitels niet! Bij de originele versie doen ze het wel. Kan aan mijn Pioneer liggen natuurlijk, maar ben benieuwd of anderen daar ook een probleem mee hebben.

  15. #515
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchie Bekijk bericht
    Even een vraagje. Ik heb net de facehugger box bij de MM gehaald, maar bij Alien de directors cut werken de ondertitels niet! Bij de originele versie doen ze het wel. Kan aan mijn Pioneer liggen natuurlijk, maar ben benieuwd of anderen daar ook een probleem mee hebben.
    Als het waar is dat ze niet werken dan is dat een grove fout...Ben benieuwd of er dan ook een terugroep actie komt?

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchie Bekijk bericht
    Even een vraagje. Ik heb net de facehugger box bij de MM gehaald, maar bij Alien de directors cut werken de ondertitels niet! Bij de originele versie doen ze het wel. Kan aan mijn Pioneer liggen natuurlijk, maar ben benieuwd of anderen daar ook een probleem mee hebben.
    Hmmm, ik dacht ook dat ik dat probleem heb, ik ben alleen niet verder gegaan met uitzoeken maar ging testen en kijken hoe de film geworden is. Die is uitmuntend. Toch maar even kijken vanavond of idd de OT het doen of niet. Dan breng ik hem zo terug.

    Zijn er mensen die kunnen bevestigen of dit ook het geval is met UK versie?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Hmmm, ik dacht ook dat ik dat probleem heb, ik ben alleen niet verder gegaan met uitzoeken maar ging testen en kijken hoe de film geworden is. Die is uitmuntend. Toch maar even kijken vanavond of idd de OT het doen of niet. Dan breng ik hem zo terug.

    Zijn er mensen die kunnen bevestigen of dit ook het geval is met UK versie?

    Ik krijg zelfs een waarschuwing dat ik Alien disc niet kan afspelen en een update nodig heb voor firmware BR speler wat ik echt raar vindt want de andere 5 discs spelen zonder problemen.

  18. #518

    Standaard

    Juist gecontroleerd of de UK disc ook problemen had met de ondertiteling maar dat is niet het geval, alles in orde met de UK editie.

    Wat ik er wel moet bij zeggen is dat niet alle zinnen in DC vertaald werden, dat was ook al het geval bij de Quadrilogy Box.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchie Bekijk bericht
    Even een vraagje. Ik heb net de facehugger box bij de MM gehaald, maar bij Alien de directors cut werken de ondertitels niet! Bij de originele versie doen ze het wel. Kan aan mijn Pioneer liggen natuurlijk, maar ben benieuwd of anderen daar ook een probleem mee hebben.
    Heb net de egg-edtion van de FRS binnen, maar de ondertitels werken gewoon. Dus ik denk dat het aan je pioneer ligt.

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan Bekijk bericht
    let maar op.. de bluray uitgave "facehugger" is echt niet limited verkrijgbaar! Hij is met een uitgestandse facehugger erop limited en als deze oplage op is wordt de box gewoon plat uitgebracht (geen uitgestandse facehugger).

    Dit gebeurt altijd met dergelijke uitgaves.. neem als voobreeld de quadrilogy box.. eerst mooie digipack met diepdruk en daarna een platte kartonnenhoes met sleepcases erin..
    Heb ik het goed begrepen dat er op een latere moment wanneer de "limited editie" niet meer beschikbaar is er een andere box (wellicht zoals de uk-editie) komt? Die nieuwe box is dan de "normale editie"?

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb net de egg-edtion van de FRS binnen, maar de ondertitels werken gewoon. Dus ik denk dat het aan je pioneer ligt.
    Werkt prima op mijn PS3 dus denk idd dat het misschien aan je bluray speler ligt.

  22. #522

    Standaard

    Hier geen problemen met de ondertitels met de UK uitgave.
    speler: Panasonic DMP-BD35

    Het is wel handig als je merk en type speler vermeld als je een probleem contateert !.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Heb ik het goed begrepen dat er op een latere moment wanneer de "limited editie" niet meer beschikbaar is er een andere box (wellicht zoals de uk-editie) komt? Die nieuwe box is dan de "normale editie"?
    met als opmerking dat de "gewone" quadrilogy box andere DVD's bevat met veel minder extra's

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb net de egg-edtion van de FRS binnen, maar de ondertitels werken gewoon. Dus ik denk dat het aan je pioneer ligt.
    Klopt. Heb hetzelfde probleem bij Aliens extended versie. Bij Alien ging na ongeveer 45 minuten de ondertiteling ineens meelopen.
    Op mijn PC heb ik met geen van de discs problemen om de ontertiteling te zien, dus het wordt wachten op een firmware update voor m'n BDP LX71.
    Bedankt voor alle reacties!

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Werkt prima op mijn PS3 dus denk idd dat het misschien aan je bluray speler ligt.
    Ok, ik kreeg het ook niet voormekaar op mijn ps3. Vanavond nog een keer proberen. Is het alleen met de 1e film, Alien?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 21 van 28 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •