Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 687 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Heb ik het goed begrepen dat er op een latere moment wanneer de "limited editie" niet meer beschikbaar is er een andere box (wellicht zoals de uk-editie) komt? Die nieuwe box is dan de "normale editie"?
    Ik weet het natuurlijk niet zeker.. maar ik verwacht dat de "normale editie" de goedkopere variant wordt van de facehugger box... dus wel dezelfde box maar dan ligt de facehugger er niet meer bovenop zoals nu is.

    maar aangezien het nu zeker is dat er een prequel komt (alien 5) en weer door ridly scot wordt geregisseerd krijgen we vast een nieuwe box binnen een paar jaar

  2. #527

    Standaard

    sinds gister de reguliere box binnen en ik vind het beeldkwaliteit top!
    also known as Remco1

  3. #528

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan Bekijk bericht
    Ik weet het natuurlijk niet zeker.. maar ik verwacht dat de "normale editie" de goedkopere variant wordt van de facehugger box... dus wel dezelfde box maar dan ligt de facehugger er niet meer bovenop zoals nu is.

    maar aangezien het nu zeker is dat er een prequel komt (alien 5) en weer door ridly scot wordt geregisseerd krijgen we vast een nieuwe box binnen een paar jaar
    Een prequel? En waar gaat die over. Over Predators, die het schip uit Alien daar hebben achter gelaten op weg naar aarde waar ze bedoeld waren om in een pyramide als trainingsmaatjes te dienen?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Een prequel? En waar gaat die over. Over Predators, die het schip uit Alien daar hebben achter gelaten op weg naar aarde waar ze bedoeld waren om in een pyramide als trainingsmaatjes te dienen?
    niet 1 maar zelfs 2 prequels
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #531

    Standaard

    Zolang ze maar niet 3d worden....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zolang ze maar niet 3d worden....
    euh.....
    toch wel
    dat staat al vast dacht ik
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    euh.....
    toch wel
    dat staat al vast dacht ik
    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=63940

    Je hebt gelijk.

    Had van mij niet gehoeven.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #534

    Standaard

    Is toch meestal ook zo dat (net als Avatar) ze ook gewoon uitkomen naast de 3d versie? Of bedoelen jullie de bioscoop release?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Is toch meestal ook zo dat (net als Avatar) ze ook gewoon uitkomen naast de 3d versie? Of bedoelen jullie de bioscoop release?
    Dikke kans, niet elke bios heeft de mogelijkheden toch? Of valt dat wel mee tegenwoordig?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  11. #536

    Standaard

    Ik heb de UK editie, prachtige boxset! Vraagje, hoe kan je toegang krijgen tot de index (tracklist) van de geïsoleerde soundtrack tracks? Ik neem aan dat dit enkel in MU-TH-UR mode werkt, maar in dat audio menu kan je enkel de audio track selecteren (commentary, isolated theatrical score, isolated original score)..

    In het boekje staat dat je zelfs een playlist kan samenstellen, maar ik weet dus niet hoe ik hier toegang toe krijg. Weet iemand raad hiermee?

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Curious Goods Bekijk bericht
    Ik heb de UK editie, prachtige boxset! Vraagje, hoe kan je toegang krijgen tot de index (tracklist) van de geïsoleerde soundtrack tracks? Ik neem aan dat dit enkel in MU-TH-UR mode werkt, maar in dat audio menu kan je enkel de audio track selecteren (commentary, isolated theatrical score, isolated original score)..

    In het boekje staat dat je zelfs een playlist kan samenstellen, maar ik weet dus niet hoe ik hier toegang toe krijg. Weet iemand raad hiermee?
    Zorg er allereerst voor dat je de bioscoopversie selecteert. Ga vervolgens naar Extras en Final Theatrical Isolated Score (of Composer's Original Isolated Score, als deze optie beschikbaar is = alleen bij Alien en Aliens). Vervolgens krijg je de keuze om deze aan of uit te zetten. Klik naar rechts en je krijgt de optie Complete Music Index. Druk op enter om de index te bekijken.

  13. #538

    Thumbs up

    thx Frank! :toppie: Ik ga al meteen een luistersessie houden met de alien 3 isolated score.

  14. #539
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Grrr, wat steken ze daar allemaal uit bij Zavvi zeg De box is al uit van 25 oktober en staat op hun site in stock en toch staat hij nog altijd awaiting despatch in men order.

  15. #540

    Standaard

    Net Alien gekeken. Prachtig! Ik ben zeer tevreden over de beeld -en geluidskwaliteit.

    Ik zag zelfs iets nieuws: In de scene waar Brett aan zijn einde komt, zie je, vlak nadat hij dat water over zijn gezicht laat druppelen, de Alien aan die ketting hangen! Dat was mij nooit eerder opgevallen. Ik dacht altijd dat er gewoon 'iets' aan die ketting hing.

    Van de week gaan de andere drie delen er ook in

    Voor de twijfelaars onder ons: de UK box heeft gewoon NL subs. Op de verpakking wordt alleen melding gemaakt van Engelse HoH subs. Dit klopt dus niet.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  16. #541

    Standaard

    Gisteren ook deel 1 gekeken. Beeld is echt fenomenaal! En het geluid trouwens ook! Dit weekend deel 2 maar eens kijken.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  17. #542

    Standaard

    Zavvi heeft inmiddels mijn exemplaar verstuurd. Volgend weekend staat dus Alien "de serie" op het programma. Dit weekend back to the future.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #543

    Standaard

    Gelijk Aliens bekeken na ontvangst van de box (deze ziet er wat goedkoop uit, nog even aan de US-versie gedacht maar prijsverschil toch maar in de BTTF-box gestoken). Bij momenten prachtige beeldkwaliteit. Geluid deed mij meer 'overall.' Minder belangrijk maar bij wel opvallend, is het trage lezen van de extra's schijfjes op mijn Panasonic BDP-60.

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Gelijk Aliens bekeken na ontvangst van de box (deze ziet er wat goedkoop uit, nog even aan de US-versie gedacht maar prijsverschil toch maar in de BTTF-box gestoken). Bij momenten prachtige beeldkwaliteit. Geluid deed mij meer 'overall.' Minder belangrijk maar bij wel opvallend, is het trage lezen van de extra's schijfjes op mijn Panasonic BDP-60.
    De disc van Alien 3 (de enige die ik al bekeken heb) laadt ook zeer traag op mijn LG bluray speler (er komt ook geen loading aanduiding, gewoon een zwart scherm). Als ik het schijfje insteek zegt ie wel dat er mogelijk een update van mijn speler nodig is om de disc optimaal te bekijken, maar ik heb de meest recente firmware aan boord.

  20. #545
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ok de US versie dus !
    Laatst aangepast door memphisflash : 29-10-2010 om 17:32

  21. #546

    Standaard

    Waarom behoort Aliens vs Predator niet tot de Alien-box. Heb die films nooit gezien maar de Aliens zijn toch hetzelfde als die in de films met Ripley?

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Waarom behoort Aliens vs Predator niet tot de Alien-box. Heb die films nooit gezien maar de Aliens zijn toch hetzelfde als die in de films met Ripley?
    Omdat die sequels niet tot de officiële quadrilogy behoren.

  23. #548

    Standaard

    Grappig om te zien dat het infameuze "Bishop hole" weggepoetst is. Benieuwd of er nog fixes gebeurd zijn.

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Waarom behoort Aliens vs Predator niet tot de Alien-box. Heb die films nooit gezien maar de Aliens zijn toch hetzelfde als die in de films met Ripley?
    omdat een hele hoop mensen dan moord en brand zouden roepen
    die troep heeft niet met de Alien-reeks te maken (ik hoop dat Scott weet waar hij aan begint)

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Grappig om te zien dat het infameuze "Bishop hole" weggepoetst is. Benieuwd of er nog fixes gebeurd zijn.
    De volgende fixes zijn ook nog gedaan

    1) Ripley on dropship 02 grabbing a flamethrower and putting down a pulse rifle only to grab a pulse rifle and put down a flamethrower. FIXED.

    2) Bishop grabbing Newt's hand before she goes out the airlock on the Sulaco - revealing his body coming up out of the floor. FIXED

    3) Ripley trying to "break the glass" in medlab. There used to be marks all over the windows before Ripley hits it with a chair and then we see her actually cause the marks. FIXED.

    4) When the Newt family vehicle approached the derelict ship, there was always this... series of scratches(?) on the left hand side of the screen near the horizon

Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •