Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 687 worden weergegeven.
  1. #76
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Wat vinden jullie van deze

    Alien Quadrilogy Limited Edition Headbox?

    http://www.youtube.com/watch?v=MFXuk...eature=related

    Als ze voor de komende Blu-ray versies ook zo iets gaan maken ben Ik van de partij.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  2. #77

    Standaard

    20th Century Fox have officially announced that the Alien Anthology Blu-Ray set will be released October 25th in the UK, October 26th in the US and November 3rd in Australia. There are over 60 hours of special features and the discs include two versions of each film with over four hours of unreleased material. It has a suggested retail price of $139.99 in the US.
    Avpgalaxy.org
    http://www.avpgalaxy.net/2010/07/15/...-october-25th/

    Beetje duur als je het mij vraagt dan mag de kwaliteit ook echt wel uitstekend zijn... vooralsnog ziet het doosje van het ei er niet echt super uit beetje vage art work. Release date voor Europa wordt niks gezegd maar ik denk dat het wel overeen zal komen met de Australische release.

  3. #78

    Standaard

    Ze zijn nu ook voor pre-order beschikbaar bij HMV en Play.com!
    Amazon.uk ea zullen wel snel volgen nu.

  4. #79
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Avpgalaxy.org
    http://www.avpgalaxy.net/2010/07/15/...-october-25th/

    Beetje duur als je het mij vraagt dan mag de kwaliteit ook echt wel uitstekend zijn... vooralsnog ziet het doosje van het ei er niet echt super uit beetje vage art work. Release date voor Europa wordt niks gezegd maar ik denk dat het wel overeen zal komen met de Australische release.
    Ach, het is een advies prijs deze zal bij veel aanbieders lager liggen en weer anderen zullen deze adviesprijs hanteren.

    Tegen de tijd dat de set uitkomt, zullen we wel zien wat de uiteindelijke verkoop prijs zal zijn daar is het nu nog te vroeg voor om me daar druk om te maken.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  5. #80

    Standaard

    Ik wacht nog wel even met een pre-order wil zeker zijn dat hij niet ergens anders goedkoper is plus dat er nog niks echt aangekondigd was voor Europa kwa info.

  6. #81

    Standaard

    Kan de topictitel worden aangepast? Hij komt immers al ruim voor kerst op de markt...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #82

    Standaard

    De Alien Anthology is op Comic Con in Amerika officiëel gepresenteerd. Foto's van deze presentatie kun je hier vinden:

    http://www.zonadvd.com/modules.php?n...cle&artid=1134

  8. #83

    Standaard

    Dan gaat het toch wel kriebelen als je dat zo ziet. Dat ei is helemaal niet zo gek denk ik. Op een mooi plankje met wat gedimd licht zal hij er nog mooier uit zien...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #84

    Standaard

    ik vind dat ei ook best wel heel gaaf
    zou die ook in nl uitkomen of wordt het toch echt importeren?

  10. #85

    Standaard

    Ziet er goed uit. Maar ben nog steeds benieuwd naar waar ie van is gemaakt: of t nou plastic is of iets porselein achtigs...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nemesea1982 Bekijk bericht
    ik vind dat ei ook best wel heel gaaf
    zou die ook in nl uitkomen of wordt het toch echt importeren?
    het ei komt in duitsland uit met nl subs
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nemesea1982 Bekijk bericht
    ik vind dat ei ook best wel heel gaaf
    zou die ook in nl uitkomen of wordt het toch echt importeren?
    Ik hoop dat het ei hier verkrijgbaar wordt maar laat dat ei alsjeblieft niet uitkomen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #88
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    De Duitse release krijgt NL subs toch?

    Ik vraag het omdat ik die Facehugger Edition op Amazon.de ook wel mooi vind.

    http://www.amazon.de/Anthology-Faceh...9973649&sr=8-1

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ziet er goed uit. Maar ben nog steeds benieuwd naar waar ie van is gemaakt: of t nou plastic is of iets porselein achtigs...
    Ik denk polystone..aangezien het van Sideshow is..

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Kan de topictitel worden aangepast? Hij komt immers al ruim voor kerst op de markt...
    Done

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    De Duitse release krijgt NL subs toch?

    Ik vraag het omdat ik die Facehugger Edition op Amazon.de ook wel mooi vind.

    http://www.amazon.de/Anthology-Faceh...9973649&sr=8-1
    Die Facehugger Edition (black ed.?) is idd ook erg gaaf.
    Heeft iemand die zgn "White Edition" al ergens gezien??

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik denk polystone..aangezien het van Sideshow is..
    Tof
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #93

    Standaard

    Diverse mensen die het ei op de ComiCon gezien hebben, zeiden dat 'ie gemaakt was van plastic, maar dat die er wel ontzettend mooi uit zag.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #94

    Standaard

    Das dan weer minder
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #95

    Standaard

    Als het echt van polystone was geweest, was dat ding meteen twee keer zo duur geworden .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  21. #96

    Standaard

    Komt die box set hier ook 26okt uit ?????

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Komt die box set hier ook 26okt uit ?????
    Nee, 27 oktober.

    Geanimeerd filmpje van het ei:

    Klik

    Officiële website:

    Klik

  23. #98

    Standaard

    No way i'm pre-ordering, i'm waiting for screens: *KLIK*

    Met dank aan "de Tuinman" voor dezelfde link in het predator topic

  24. #99

    Standaard

    Volgens www.thedigitalbits.com is de Amerikaanse versie met het ei alleen verkrijgbaar door deze te pre-orderen bij Foxconnect.com. Deze website verzend alleen naar Amerika en niet naar het buitenland. Er zullen slechts 5000 exemplaren worden gemaakt van het ei.

    En volgens The Digital Bits hoeven we ons geen zorgen te maken over de transfer. James Cameron heeft de transfer van Aliens gekeurd en is er zeer over te spreken.

    http://thedigitalbits.com/#mytwocents

  25. #100

    Standaard

    De gelimiteerde 'Egg' editie is inmiddels al uitverkocht op amazon.de:
    http://www.zehnachtzig.de/angebote/a...-vorbestellbar

    De Franse versie heeft hoogstwaarschijnlijk ook Nederlandse ondertiteling:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc

    En ik kan nergens ontdekken of deze gelimiteerde uitgave ook in Nederland zal worden uitgebracht.
    Voor de zekerheid heb ik hem maar besteld op amazon.fr want als hij hier toch uitkomt (of alsnog in Duitsland) dan kan ik de bestelling bij Amazon Frankrijk altijd weer annuleren...

Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •