Pagina 8 van 28 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 687 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Maar die 4 discs zijn de dvd's begrijp ik. Die boeien mij niet... Heb al 2 anthology dvd boxen staan
    Ik zal eens bij Bol kijken.

    Edit: bah... 149 euro + verzenden
    Laatst aangepast door Nyarlathotep : 06-08-2010 om 20:59
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Maar die 4 discs zijn de dvd's begrijp ik. Die boeien mij niet... Heb al 2 anthology dvd boxen staan
    Ik zal eens bij Bol kijken.

    Edit: bah... 149 euro + verzenden
    :veryfunny:

    Bedoel je niet 2 quadrilogy boxen? Anyway, ik wil nog steeds voor zeker weten wat er op die dvds staat!

  3. #178

    Standaard

    Ook maar gepre-ordered bij FRS
    104,94 en betaling via acceptgiro
    Laatst aangepast door The Puma : 07-08-2010 om 07:50

  4. #179

    Standaard

    Op DVD-Home staat een persbericht met een grotere foto van het ei en een foto van de standaard "facehugger" uitgave.

  5. #180

    Standaard

    tja... ik weet het toch niet zeker. Het ei is zeker wel vet ... maar wel 2x zo duur. Voor 50 euro heb je de normale versie... en die vind ik ook erg mooi!

  6. #181

    Standaard

    waar is de gewone versie dan te bestellen?
    Zie 'm niet bij bol.com en FRS staan..

  7. #182
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    waar is de gewone versie dan te bestellen?
    Zie 'm niet bij bol.com en FRS staan..
    Dat komt omdat je die nog niet kunt bestellen. (tenminste ik heb em nog nergens gezien)

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    tja... ik weet het toch niet zeker. Het ei is zeker wel vet ... maar wel 2x zo duur. Voor 50 euro heb je de normale versie... en die vind ik ook erg mooi!
    Als je dat ei koopt kan je hem straks voor 4 keer zoveel geld verkopen :P Kijk maar naar dat Alien hoofd met de dvds

  9. #184

    Standaard

    De franse versie is dus met 4 extra DVD's. Veronderstel dat alle boekjes/teksten wel in het frans zullen zijn zeker

    Prijs is nu 121,98 bij Amazon.fr
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  10. #185

    Standaard

    Sphinkx tuurlijk zijn die Frans. Die markt heeft nooit Engelse boekjes en/of beschrijvingen. Dat is netzo met de Duitse markt.
    Verder wat ik tot nu toe gelezen heb zijn het gewoon de 4 films op dvd. Een 10 disc set lijkt me voor de meeste compleet overbodig.

  11. #186

    Standaard

    Ik wacht eerst de diverse reviews af. Ik ga toch voor een gewone editie mocht ik hem kopen. De DVD Quadrilogy box heb ik reeds (R1).
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #187

    Standaard

    Eigenlijk een domme vraag van die franse versie.. Die 4 DVD's brengen volgens mij ook niet veel extra. Zijn zelfs nutteloos volgens mij...

    Ik twijfel tussen het egg en gewone editie. Ik heb ook reeds de R1 box maar zo'n films dubbel dippen is geen schande. Blade Runner heb ik zelfs 3...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  13. #188

    Standaard

    Het liefst van al zou ik officiële bevestiging krijgen dat de mastering uitgevoerd werd door Lowry Digital

  14. #189

    Standaard

    Als je een preorder doet kan je toch nog altijd annuleren? Dus als uit de reviews blijkt dat de versie toch niet zo goed is kan je nog altijd je bestelling annuleren zonder kost.

    Normaal gezien komen reviews toch altijd uit voor de effectieve uitgave. Dus dat zal ook geen probleem zijn...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  15. #190

    Standaard

    Het gaat niet over een persoonlijke bestelling, maar over kennis.

  16. #191

    Standaard

    Een Ei hoort erbij

    Ongeacht de prijs lijkt het me wel erg leuk om dat ei aan te schaffen....dan maar wat meer betalen.

    Tot nu toe heb ik de meeste boxsets gekocht van de Alien franchise (vanaf de eerste VHS releases) dus kan dat ei er ook wel bij

    Kan die mooi naast mijn Alien Trilogy VHS Facehugger UK Boxset (1993):
    http://www.youtube.com/watch?v=W0QD6ERyod8
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Het liefst van al zou ik officiële bevestiging krijgen dat de mastering uitgevoerd werd door Lowry Digital
    Wat je zelf doet... Op Comic-Con 2010 is blijkbaar de restauratie uitgevoerd door Lowry Digital ("frame by frame") voor de eerste twéé films bevestigd, voor deel drie en vier hebben ze het over "fantastic HD transfers".

    http://www.youtube.com/watch?v=G5y6sd17y9k

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Wat je zelf doet... Op Comic-Con 2010 is blijkbaar de restauratie uitgevoerd door Lowry Digital ("frame by frame") voor de eerste twéé films bevestigd, voor deel drie en vier hebben ze het over "fantastic HD transfers".

    http://www.youtube.com/watch?v=G5y6sd17y9k
    De eerste 2 films zijn ook het belangrijkst
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  19. #194

    Standaard

    5000 stuks alleen voor de comiccon bedoelen ze hiermee gewoon een versie die van harder materiaal is dan de versies die straks te koop zijn ofzo?

  20. #195

    Standaard

    Enkele beelden ervan op Comic Con (bron: avsforum.com):
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  21. #196

    Standaard

    Ik ga toch gewoon voor de normale uitvoeren, ook al ziet het ei er best aardig uit maar ben tegenwoordig niet meer zo van de merchandise, neemt ook te veel plek in.

    Comic Con filmpje bekeken en het klonk meer alsof ze 5000 eieren hadden gemaakt en degene die niet via comic con zouden worden verkocht gaan via de winkel. Maar ze hadden het er ook over tijdens de trailer, waarvan het geluid veels te hard stond waardoor ik het niet zeker weet. Verstond ook iets van '5000 numbered'.
    Laatst aangepast door Symphony X : 12-08-2010 om 21:48

  22. #197

    Standaard

    Ik heb begrepen dat er in Amerika slechts 5000 exemplaren van het ei worden uitgebracht en dat deze alleen via de website Foxconnect.com te bestellen zijn (dus niet via andere winkels).

  23. #198

    Standaard

    Want als er echt maar 5000 zijn dan kan je wel dag dag zwaaien naar je pre-orders hier....
    Maar goed ze zullen wel een speciale versie voor de comic con gemaakt hebben.

  24. #199

    Standaard

    Staat nu op TheHut ook. £92.85

    Excl verzending natuurlijk. Dus prijs in FRS/Mediadis is ongeveer hetzelfde.

    Edit: Is precies uitverkocht...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  25. #200

    Standaard

    Ik probeer hem tot 6 x toe te pre-orderen via Acceptgiro bij Free Record Shop, en als ik alles ingevuld heb daar, en op betalen moet klikken, krijg ik vervolgens te zien dat het mislukt is en ik het opnieuw moet proberen .

    Heb ik dus gedaan div malen, en steeds lukt dat niet met acceptgiro.

    Als ik contact met hun opneem zeggen ze dat dat ligt aan de betaal maatschappij, ze schakelen me door en die zeggen dat het niet aan hun ligt.

    En Free zegt dat hun er niets aan kunnen doen.

    En als ik dan vraag of ze hem voor mij willen pre-orderen, zeggen ze dat ze dat niet kunnen.

    Wat een ... site om iets te bestellen zeg.

    Wie heeft hier ook ervaringen mee
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-08-2010 om 16:15

Pagina 8 van 28 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •