Pagina 16 van 64 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Ik zie dat Coen's negerstatements zijn verdwenen. Rustig aan, Coen!
    Inderdaad, denigrerende opmerkingen richting bepaalde bevolkingsgroepen of rassen zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

  2. #377

    Standaard

    Dit kan alleen weer in Amerika:

    Zesjarig meisje aangeklaagd in VS

    In de VS mag een meisje van zes worden aangeklaagd. Ze heeft toen ze vier was met haar fietsje een bejaarde vrouw omver gereden. De vrouw viel, brak haar heup en overleed drie maanden later.

    De nabestaanden van de vrouw stellen het meisje aansprakelijk. Ze zou nalatig zijn geweest. De ouders van het meisje stapten naar de rechter, maar die gaf de nabestaanden gelijk.

    Volgens de rechter was de kleuter oud genoeg om aansprakelijk te zijn. Ze had moeten beseffen dat ze met 'risicovol gedrag' bezig was toen zij met haar fietsje op de bejaarde vrouw inreed.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  3. #378

    Standaard

    Moord met voorbedachte rade ! De doodstraf zeg ik !

    Nee, wat een onzin zeg...in dat rare Amerika kan ook alles.
    Ik moet er in Januari heen, ik zal maar een goede rechtsbijstand en WA verzekering afsluiten.

  4. #379

    Standaard

    En nog maar 1 uit dat fijne land

    Baby doodgeschud om spel Farmville

    Een Amerikaanse vrouw heeft bekend dat zij haar baby heeft doodgeschud omdat het kind haar stoorde in het internetspel Farmville.




    Sigaretje

    De vrouw, 22 jaar oud, was zo boos dat zij het drie maanden oude babytje door elkaar schudde. Daarna rookte zij een sigaretje en gaf de baby nogmaals een pak slaag. Als de vrouw wordt veroordeeld, kan zij levenslang krijgen.
    Razendpopulair

    Farmville is een razendpopulair spel op internet. Spelers beheren een virtuele boerderij waar ze gewassen planten en oogsten en hun vee verzorgen. Op de markt kunnen spelers zaken als koeien, zaden, bomen en gebouwen kopen.

    rtl4nieuws.nl

  5. #380

    Standaard

    Zo roeien de onrendabelen van de wereld zichzelf uit. Goed bezig.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #381

    Standaard

    inderdaad ja, de Darwinaward kan zo aan de jonge dame worden uitgereikt. Nadeel is dat ze waarschijnlijk nog 7 kinderen van 9(!) verschillende vaders heeft rondlopen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #382

    Standaard

    Nu we het toch over kinderen hebben, wat denken we hiervan? :

    Meisje van 10 baart kind

    In het ziekenhuis van Jerez de la Frontera (Andalusië) heerst discussie, nadat gisteren een meisje van amper tien jaar beviel van haar eerste kind. Het minderjarige meisje- van Roemeense afkomst- bleek al voor haar emigratie naar Spanje zwanger van het kind. De vader van het kind is ook minderjarig. Dat meldde de krant Diario de Jerez vandaag.

    Zowel het kindje als haar jonge moeder verkeren in goede gezondheid. Volgens het ziekenhuispersoneel is de minderjarige moeder van het kindje erg tevreden met de geboorte van haar baby. Volgens haar is het in Roemenië gebruikelijk om jong kinderen te krijgen. Het meisje bleek voor vertrek naar Spanje al samen te wonen met de vader van het kind.

    Het medisch personeel van het ziekenhuis is ronduit verbaasd over de uitspraken van het kind. Het ministerie van sociale zaken van Andalusië bekijkt momenteel of beide minderjarigen onderdak kunnen krijgen bij de familie van de 10-jarige moeder. Getwijfeld wordt of de moeder en haar familie wel in staat zijn om voor de baby te zorgen.

    Bron : Spanje.blog.nl

  8. #383

    Standaard

    Man betrapt vrouw met priester in bed

    LIMA - Een man heeft zijn vrouw op heterdaad betrapt toen ze seks had met een priester... De bedrogen echtgenoot besloot het tweetal te filmen en de beelden door te spelen aan een televisiezender...



    De Peruviaanse man had al een tijdje vermoedens dat zijn vrouw vreemd ging met de priester. Daarom sloop hij met een videocamera de pastorie van de Medalla Milagrosa-kerk in Trujillo binnen en daar zag hij wat hij al vermoedde... In het bed van de priester bedreef het tweetal de liefde.

    In plaats van de priester aan te vliegen, besloot de man om zijn rivaal op een andere manier te straffen. Hij speelde de videobeelden door aan een plaatselijk televisiestation.

    De priester voelt zich in de val gelokt, maar erkent wel dat hij fout zat. Hij is echter nog steeds in functie. De vreemdgaande vrouw raakte haar baan daarentegen wel kwijt toen de beelden op televisie waren uitgezonden. Tot overmaat van ramp is ze ook nog zwanger van de priester. Ze eist dat de priester het kind erkent.

    Kijk hier voor de beelden

    Bron : Telegraaf.nl

    Dit vind ik een mooie wraakactie van die bedrogen echtgenoot jegens zijn vrouw en die priester.

  9. #384

    Standaard

    Gods wil is ondoorgrondelijk....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #385

    Standaard

    Ophef om 'seksistisch' promotiefilmpje universiteit

    Een filmpje dat wetenschap aantrekkelijk maakt voor de middelbare scholier wordt als seksistisch (en heteronormatief, lol) getypeerd door Liedeke Plate (check die kop!). Wat ontzettend sneu. Ten eerste is het natuurlijk humoristisch gebracht, maar belangrijker nog betreft het hier degelijk wetenschappelijk onderzoek! Wetenschap voor de massa dus, a la Brainiac. U kent dat wel.

    Filmpje!. De dame is Ancilla Tilia.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #386

    Standaard

    Posteractie en petitie voor UvA-transseksueel

    AMSTERDAM - Bijna zeshonderd sympathisanten hebben afgelopen week op internet een petitie ondertekend waarmee ze steun betuigen aan een oud-student van de Universiteit van Amsterdam (UvA), die een nieuw diploma wil wegens een geslachtsverandering.



    Hij wil zijn voormalige vrouwennaam op zijn bul laten veranderen in zijn huidige mannennaam Justus, maar de universiteit weigert dit. Het universiteitsblad Folia heeft intussen duizenden posters verspreid onder studenten.

    Op de poster staat een fictief diploma van bestuursvoorzitter Karel van der Toorn van de UvA afgebeeld, waarbij met twee pasfoto's gesuggereerd wordt dat Karel vroeger als Carla door het leven ging.

    „Als UvA-baas Karel van der Toorn vroeger zelf een vrouw was geweest, had hij oud-student Justus misschien beter begrepen”, staat erbij als tekst.

    De acties zijn een initiatief van UvA Pride, het platform voor lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders die werkzaam zijn of studeren aan de Universiteit van Amsterdam.

    „De actie is bedoeld om Justus te steunen en het bestuur van de UvA verder onder druk te zetten”, staat op de website van UvA Pride.

    De universiteit beroept zich op wettelijke voorschriften. De PvdA in de Tweede Kamer stelde hier al schriftelijke vragen over.

    Justus zelf is naar de Commissie Gelijke Behandeling gestapt. Die doet voor het einde van deze maand uitspraak.

    Klik hier voor de website van UvA-pride

    Bron : Telegraaf.nl

  12. #387

    Standaard

    Man 'tatoeëert' echtgenote met sleutels

    NEW YORK - Een man in New York heeft vermoedelijk woorden als teef en hoer met sleutels op het lichaam van zijn echtgenote 'getatoeëerd'.

    Verpleegsters ontdekten de inscripties toen de 23-jarige vrouw vanwege een bevalling in het ziekenhuis lag. De 26-jarige man zou de woorden in het been en de hals van zijn vrouw hebben gekrast.

    De verpleegsters konden de inscripties niet lezen, maar ingeschakelde Russischtalige politieagenten ontcijferden de 'tatoeages'.

    Het echtpaar was vanuit Oezbekistan geëmigreerd naar de VS. Dat berichtte de New Yorkse krant Daily News dinsdag.

    Bron : Telegraaf.nl

  13. #388
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ugly Betty-acteur vermoordt moeder

    Acteur Michael Brea heeft zijn 55-jarige moeder onthoofd in haar appartement in Brooklyn, New York. De acteur, die rollen had in onder andere Ugly Betty en Step Up 3D, gebruikte voor zijn gruwelijke daad een samoeraizwaard.

    Toen door buren gealarmeerde agenten het appartement binnengedrongen waren, was het al te laat. De moeder van Michael werd onthoofd en vol steekwonden aangetroffen op haar slaapkamer. De acteur schreeuwde religieuze teksten en gilde "je moet boete doen, je moet boete doen."

    Met een taser hebben de agenten Michael onschadelijk weten te maken. Wat hem bezielde is nog niet bekend. Hij is opgenomen in een psychiatrische inrichting.
    Meer discussies over Michael Brea vind je in dit topic op ons forum
    http://frontpage.fok.nl/nieuws/41657...dt-moeder.html

  14. #389

    Standaard

    Dit vond ik vandaag toch wel zon leuk bericht in het AD(hier gepost via Nu.nl)
    Vooral hoe hij het heeft opgelost.

    Duitser metselt zichzelf in

    Uitgegeven:25 november 2010 18:15Laatst gewijzigd:25 november 2010 18:31
    JENA - Een Duitse gepensioneerde die de ingang van een kelder wilde dichtmetselen, heeft daarbij zichzelf opgesloten.

    © Thinkstock

    Pas toen zijn metselwerk klaar was, besefte hij zijn fout, zei een woordvoerder van de politie donderdag. De politie noemde de fout ''behoorlijk stom''.
    Toen de man zijn fout had ingezien, had hij eerst enkele dagen in de kelder doorgebracht. Toen besloot hij een muur door te breken. Hij spaarde daarbij zijn zelfgemetselde muur, maar koos ervoor de muur naar de buren door te breken. Hij had toch al een tijdje ruzie met hen.

  15. #390

    Standaard

    Sjezus zeg, dan blijf je toch niet eerst een paar dagen in de kelder zitten.... Alsof dat verandering zou brengen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #391

    Standaard

    maar koos ervoor de muur naar de buren door te breken. Hij had toch al een tijdje ruzie met hen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #392

    Standaard

    nog even over die Ugly Betty acteur hier staat in het Engels een interview met hem. hij voelde zich als Neo van de Matrix en kippen koken staat elijk aan zwarte magie, duidelijk een hee ziek en verwarde man.
    http://www.nydailynews.com/news/ny_c...lling_det.html
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #393

  19. #394

    Standaard

    Van LEGO kan je alles maken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Van LEGO kan je alles maken
    En dan de lego site:
    LEGO grote winnaar bij Speelgoed van het jaar!

  21. #396

    Standaard

    Dit vind ik zelf best schokkend nieuws :

    Soullegende Aretha Franklin heeft kanker

    LOS ANGELES - De Amerikaanse soullegende Aretha Franklin (68) heeft kanker. Dat meldden Amerikaanse media woensdag op basis van informatie van een familielid. Het zou om alvleesklierkanker gaan, waaraan de meeste patiënten binnen enkele jaren na de diagnose sterven.



    De zangeres werd vorige week geopereerd, maar toen werd niet bekendgemaakt waaraan. Ze zou het naar omstandigheden goed maken. Franklin zei vorige week zelf dat haar operatie zeer succesvol was verlopen.

    Franklin scoorde wereldwijde hits met onder meer de nummers Think en Respect.

    Bron : Telegraaf.nl

    Vind het een fantastische zangeres met een schitterende stem, en ik hoop van harte dat ze er bovenop komt.

  22. #397

    Standaard

    Poolse agent bekeurt zichzelf

    WARSCHAU - Een Poolse politieagent heeft zichzelf een bekeuring gegeven, om zo het verplichte minimumaantal bonnen te halen.

    De man in de noordwestelijke stad Bialogard gaf zichzelf een boete van 20 zloty (5 euro) voor het lopen op een spoorlijn.
    Agenten in de stad moeten minstens één bekeuring per dag uitschrijven op straffe van loonsverlaging, meldde de Poolse krant Gazeta Wyborcza donderdag.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #398

    Standaard

    Deze man heeft echt een gouden hart, zulke mensen zouden er meer moeten zijn :

    Zakenman schenkt kankerpatiëntjes 10.000 euro

    OOSTKAMP - De twintig kankerpatiëntjes die beroofd werden van hun langverwachte vakantie, kunnen dankzij een gulle gever binnenkort toch vertrekken.

    "Ik vond het verschrikkelijk voor de zieke kindjes. Ik kon ze niet laten zitten", zegt zakenman Franky van Hee uit het Belgische Oostkamp. "En als ze meer willen, kunnen ze dat krijgen."

    De kinderen werden beroofd door twee collectanten die met de buit hun schulden aflosten. "Hoe kun je nou schaamteloos stelen van kindjes met kanker?" De patiënten gaan een week kamperen in de Oostenrijkse natuur, schrijft Het Laatste Nieuws.

    Bron : Telegraaf.nl

  24. #399

    Standaard

    Vader (47) castreert 57-jarige vriend van 17-jarige dochter

    BIELEFELD - Een 47-jarige vader heeft de 57-jarige vriend van zijn 17-jarige dochter gecastreerd.

    De man in het Duitse Bielefeld was ten einde raad. Hij was naar de politie geweest om aangifte te doen, maar de politie kon de man niet helpen omdat de 57-jarige man officieel niets strafbaar deed.

    Hij besloot toen met twee kompanen de testikels van de 57-jarige man eraf te snijden. De vader heeft zelf de politie gebeld.

    Bron : Telegraaf.nl

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze man heeft echt een gouden hart, zulke mensen zouden er meer moeten zijn :

    Zakenman schenkt kankerpatiëntjes 10.000 euro

    OOSTKAMP - De twintig kankerpatiëntjes die beroofd werden van hun langverwachte vakantie, kunnen dankzij een gulle gever binnenkort toch vertrekken.

    "Ik vond het verschrikkelijk voor de zieke kindjes. Ik kon ze niet laten zitten", zegt zakenman Franky van Hee uit het Belgische Oostkamp. "En als ze meer willen, kunnen ze dat krijgen."

    De kinderen werden beroofd door twee collectanten die met de buit hun schulden aflosten. "Hoe kun je nou schaamteloos stelen van kindjes met kanker?" De patiënten gaan een week kamperen in de Oostenrijkse natuur, schrijft Het Laatste Nieuws.

    Bron : Telegraaf.nl
    Respect!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vader (47) castreert 57-jarige vriend van 17-jarige dochter

    BIELEFELD - Een 47-jarige vader heeft de 57-jarige vriend van zijn 17-jarige dochter gecastreerd.

    De man in het Duitse Bielefeld was ten einde raad. Hij was naar de politie geweest om aangifte te doen, maar de politie kon de man niet helpen omdat de 57-jarige man officieel niets strafbaar deed.

    Hij besloot toen met twee kompanen de testikels van de 57-jarige man eraf te snijden. De vader heeft zelf de politie gebeld.

    Bron : Telegraaf.nl
    Tja, kan het me wel voorstellen..... Al geloof ik dat ik dit wel wat heel heftig vind.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 16 van 64 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •