Pagina 18 van 64 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #426

    Standaard

    Levenslang? Halve dag schoffelen en na 2 uur aftaaien vanwege goed gedrag. Dat zal het wel worden.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #427

    Standaard

    Goed schoffelen is ook zwaar hoor....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #428

    Standaard

    BELG RIJDT FIETSENKELDER IN





    EINDHOVEN - Een Belgische automobilist heeft zich woensdag vlak voor de middag vastgereden in een fietsenkelder in de Eindhovense binnenstad.

    De auto zat vast in de fietsenkelder aan de Jan van Lieshoutstraat op de hoek van de Heuvelgalerie. De Belgische bestuurder had zich vergist met de ingang. Nog geen honderd meter verderop is de ingang van een parkeergarage.

    Veel winkelend publiek dat met de vakantie in de stad aan het winkelen is, staat te kijken. "Er is een flinke toeloop," zegt een serveerster van het er tegenoverliggende Bagel and Beans. "Het ziet er ook wel erg grappig uit." Ook klanten van de winkel Design Daily's komen glimlachend binnen, vertelt de eigenaar van de winkel. "Je mag het niet zeggen, maar het lijkt wel een flauwe belgenmop." Volgens de bewaker van de fietsenstalling is het niet de eerste keer dat een automobilist de fietsenkelder inrijdt. Een jaar geleden beging een Belgische automobiliste dezelfde fout.

    De site OverEindhoven meldt dat de Belg door zijn navigatiesysteem de kelder in werd gestuurd.

    De auto van de Belg is inmiddels verwijderd uit de fietsenkelder en staat geparkeerd in de juiste garage.

    Bron: www.omroepbrabant.nl.
    Laatst aangepast door Frank : 29-12-2010 om 14:26

  4. #429

    Standaard

    Lol
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #430

    Standaard

    Haha, GTA 4 IRL! Ik rij met zo'n klein vliegveld bagageautootje weleens de underground in. Past precies! Sneu dat dit dan weer een Belg moet zijn.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #431

    Standaard

    Iemand die in de buurt van de grote brand in Moerdijk woont?

  7. #432

    Standaard

    Nee.
    Maar maatje van me werkt er op minder dan een km vandaan. Die werden niet geevacueerd. Was aan de goede kant van de windrichting

  8. #433
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  9. #434

    Standaard

    Nieuw ezelsbruggetje voor de euro-landen: sms ff bondige clips

    s - slovenie
    m - malta
    s - slowakije
    f - frankrijk
    f - finland
    b - belgie
    o - oostenrijk
    n - nederland
    d - duitsland
    i - ierland
    g - griekenland
    e - estland
    c - cyprus
    l - luxemburg
    i - italie
    p - portugal
    s - spanje

  10. #435

    Standaard

    sms ff bondig eclips klinkt veel beter...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nieuw ezelsbruggetje voor de euro-landen: sms ff bondige clips
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    s - slovenie
    m - malta
    s - slowakije
    f - frankrijk
    f - finland
    b - belgie
    o - oostenrijk
    n - nederland
    d - duitsland
    i - ierland
    g - griekenland
    e - estland
    c - cyprus
    l - luxemburg
    i - italie
    p - portugal
    s - spanje


    Amsterdam - 'Sms ff bondige clips'. Dit ezelsbruggetje voor de zeventien eurolanden heeft de verkiezing gewonnen voor de opvolger van 'ding flof bips' uit 2001. 26 procent van de 2570 stemmers op de website van Onze Taal koos voor dit makkelijk te onthouden zinnetje.


    Foto: Archief DASfotografie

    Op 1 januari 2011 werd Estland het zeventiende lid van de eurozone. Het Genootschap Onze Taal vroeg toen of mensen een handig nieuw ezelsbruggetje voor de eurolanden konden bedenken. Uit de 900 reacties zijn vijf kansrijke inzendingen geselecteerd, waarop vervolgens gestemd kon worden via www.onzetaal.nl.

    De volledige uitslag:

    1. sms ff bondige clips: 26%
    2. Cobi's sms: pin ff geld: 23%
    3. sms ding flof biceps: 20%
    4. cd, gsm of fles in bips: 16%
    5. begin sf-films op cd's: 15%

    Het winnende ezelsbruggetje is nog meer dan de andere voorstellen een goedlopend, samenhangend zinnetje dat alleen uit bekende woorden en afkortingen bestaat. Dat maakt het makkelijk te onthouden.

    Op volgorde van de letters van het nieuwe ezelsbruggetje zijn dit de landen van de eurozone: Slovenië, Malta, Slowakije, Frankrijk, Finland, België, Oostenrijk, Nederland, Duitsland, Ierland, Griekenland, Estland, Cyprus, Luxemburg, Italië, Portugal en Spanje.


    Bekijk de foto op groot formaat

    Bron : Blikopnieuws.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-01-2011 om 13:52

  12. #437

    Standaard

    DJ snuit neus tussen borsten luisteraar

    3FM-deejay Frank Dane heeft op een opmerkelijke manier een luisteraar 'verrast'... Hij snoot zijn neus tussen de borsten van de vrouw.



    Dane, deze week de vervanger van Coen Swijnenberg in de Coen en Sander Show (BNN), had luisteraar Merel al een dag eerder tijdens een live op de radio uitgezonden telefoongesprek gevraagd of hij zijn snot in haar boezem mocht lozen. En Merel vond het geen probleem...

    Het bezoek en de 'snuitactie' werden op video vastgelegd, te zien via de website van het radioprogramma.

    Volgens een woordvoerster van BNN was de actie grappig bedoeld. "Dat beaamt het filmpje ook wel. We hebben er veel reacties op gekregen. Die hebben er weer toe geleid dat Frank en Sander maandag de vrouwvriendelijkheid van hun programma nog een keer extra onderstrepen met een Sandra en Franka Show. Dan draaien ze enkel muziek van vrouwelijke artiesten, zijn er alleen vrouwelijke gasten en zal ook de rest van het programma in het teken van vrouwenzaken staan."

    Bron : Telegraaf.nl

  13. #438

    Standaard

    België kampt met tekort aan donorsperma

    België kampt met een tekort aan donorsperma. Dat komt doordat de meeste centra voor kunstmatige inseminatie geen sperma uit het buitenland meer aanbieden aan Belgische patiënten, aldus Vlaamse media vrijdag.



    Volgens de Belgische wet is het verboden om met het zaad van één donor meer dan zes Belgische vrouwen te bevruchten. Omdat dat met buitenlands sperma moeilijk te controleren valt, wordt dat vaak niet meer gebruikt. Belgische vrouwen moeten daardoor drie maanden of langer wachten voor ze aan de beurt zijn voor een inseminatie.

    Bron : Telegraaf.nl

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    België kampt met tekort aan donorsperma
    natuurlijke selectie...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  15. #440

    Standaard

    Ik wil toch even klagen over de aanstaande extra heffing voor slome studenten, en jullie ideeën erover peilen. Want ik ben toch zeker niet de enige die het kul vindt dat ze hierover zitten te zeuren, die tienduizenden lamstralen van een studenten die niet willen werken? Ik vind dat hoger onderwijs sowieso al behoorlijk laagdrempelig is, zeker niet meer voor de elite alleen, en nu moeten ook degenen die de vaart er niet in kunnen houden geholpen (blijven) worden. Uitzonderingen daargelaten voor gehandicapten die gewoon niet zo snel mee kunnen, vind ik dat iedereen uiterlijk een jaar extra mag doen over een studie. Het ***excuus dat je met extracurriculaire activiteiten zoveel tijd verliest gaat mijns inziens niet op, want je moet gewoon prioriteiten stellen. Ga dan niet studeren maar gewoon bier zuipen. Het beklag over te weinig geld is ook al zo'n kul, want er wordt meer uitgegeven aan eigen lol dan aan schoolverwante zaken, waarvoor overigens ook al veel wordt geleend tegen een voordelige rente.

    Studenten hebben het hier al makkelijk genoeg. Gewoon nadenken over wat je uitgeeft en een beetje je best doen in de lesbanken, dan ben je er gewoon binnen de gestelde termijn. Ik heb 3 jaar gestudeerd, WO, met een half jaar uitwisseling, en nog steeds niks uitloop. Ik heb zelfs langere tijd 3 a 4 dagen in de week gewerkt naast het studeren. Ook gewoon gehaald. Dus of je bent te dom om het te halen, dan moet je niet gaan studeren ook al helpt papa's portemonnee je een eind op weg (en dan nog moet je niet zeiken over extra kosten) of je bent gewoon geschikt en je maakt je planning rond. Lekker korten die studenten.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  16. #441

    Standaard

    Brandon (18) drie jaar vastgebonden aan muur

    ERMELO - De gehandicapte Brandon (18) leeft al drie jaar lang vastgebonden aan de muur van zijn kamer 's Heeren Loo, een instelling voor verstandelijk beperkten. Het personeel is bang voor Brandons onvoorspelbare gedrag en daarom zit hij vast.



    Dat meldt het actualiteitenprogramma Uitgesproken EO dinsdag. Een medewerkster van 's Heeren Loo in Ermelo vindt de situatie van Brandon zo ernstig dat ze besloten heeft met haar verhaal naar buiten te komen, aldus de omroep.

    Volgens de medewerkster werd in 2007 besloten dat Brandon elke dag met een tuigje en een riem aan de muur geketend moest worden. Sindsdien is Brandon al drie jaar niet meer in de buitenlucht geweest. Zijn bewegingsvrijheid is anderhalve meter, de lengte van de riem. De jongen verblijft in een lege, kille kamer die nog het meeste weg heeft van een isoleercel.

    Spoeddebat

    Tweede Kamerleden reageren geschokt. De PVDA zal een spoeddebat aanvragen. Agnes Wolbert (PVDA): "Geen aandoening is zo erg dat dit verdedigbaar zou zijn. Brandons situatie moet per direct worden verbeterd. Elke dag dat dit langer duurt is een dag te lang."

    Sabine Uitslag (CDA): "Ik krijg hiervan een knoop in mijn maag. Ik kan me niet voorstellen dat dit de enige manier om deze jongen te behandelen. Iemand drie jaar zo vasthouden, dat kan echt niet."

    'Behandeling zorgvuldig'

    De Inspectie voor de Gezondheidszorg heeft naar aanleiding van de berichtgeving een onaangekondigd inspectiebezoek aan de instelling gebracht. De inspectie concludeert dat de behandeling van de cliënt met zeer complexe en uitzonderlijke psychiatrische problematiek zorgvuldig en verantwoord plaatsvindt in 's Heeren Loo.

    In tegenstelling tot wat het televisieprogramma Uitgesproken EO in haar persbericht beweert, is het niet juist dat de IGZ in de afgelopen jaren meerdere meldingen heeft ontvangen over de behandeling van deze cliënt. De enige melding over deze cliënt dateert van begin 2008. Volgens de medewerker zou er geen toezicht op de cliënt worden gehouden.

    De inspectie heeft hierop actie ondernomen en de instelling en de cliënt in mei 2008 bezocht om te kijken of de behandeling en begeleiding voldeed aan de voorwaarden voor het leveren van verantwoorde zorg. Dit was het geval. De cliënt had permanent twee begeleiders, waarvan een altijd bij de cliënt in de ruimte aanwezig was, aldus de inspectie.

    Bekijk hier een video over de situatie van Brandon

    Bron : Telegraaf.nl

  17. #442

    Standaard

    Het is Brandon wat de klok slaat. Wat willen we nu eigenlijk? Veiligheid op straat? Dan moet die gast binnen blijven. Veiligheid in de instelling? Dan moet die gast vastgezet worden. Willen we vrijheid voor Brandon? Dan moeten we hem loslaten en voor lief nemen dat hij onvoorspelbaar is en dus mensen kan lastig vallen of zichzelf kan schaden. Maar wat we vooral willen is lekker zeiken over alles dat slecht is, en dus ook de geestelijke gezondheidszorg. Neem maar van mij aan dat er nog veel, heel veel figuren zijn die beter veilig weggeborgen kunnen worden, voor ons aller bestwil, en dat we daar helemaal niet rouwig om hoeven te zijn.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  18. #443

    Standaard

    die kamer kan echt wel een lik verf gebruiken zeg blergh
    en hij heeft hetzelfde tuigje als mijn hond...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  19. #444

    Standaard

    Band vermoord om weigeren toegift

    Guadalajara - Vier ontevreden concertbezoekers hebben twee leden van een Mexicaanse band La Excelencia doodgeschoten in de stad Guadalajara, omdat ze weigerden een toegift te spelen.

    Een 26-jarige concertbezoekster werd ook geraakt door een kogel en raakte gewond.

    Nadat de muzikanten het om vier uur maandagochtend genoeg vonden, eisten vier dronken mannen dat ze toch nog door zouden spelen.

    Om duidelijk te maken dat het ze menens was gooiden één van de mannen een handgranaat op het podium, meldt El Occidental . In de paniek die vervolgens ontstond werden twee bandleden van 22 en 35 doodgeschoten.

    De schutters zijn ontkomen in een auto. Waarschijnlijk hebben de daders banden met één van de beruchte Mexicaanse drugsbendes.

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #445

    Standaard

    Het wordt echt steeds gekker daar in Mexico.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #446

    Standaard

    Wat mensen allemaal niet doen om iets gratis te kunnen krijgen , Hoe gek ben je dan :

    Man laat 'mini' op penis tatoeëren

    HALLE - De 39-jarige tuinman Andreas Müller ging wel heel ver voor een gratis auto...



    De Duitser reageerde op een oproep van een radiozender om een zo gek mogelijke tegenprestatie te bedenken om een Mini ter waarde van 24.000 euro te verdienen. Müllers idee: de naam van de auto op zijn geslachtsdeel laten tatoeëren.

    De zender accepteerde en dus moest de tuinman eraan geloven. Het woord 'Mini' werd live in de studio op zijn penis vereeuwigd.

    De vriendin van Müller verheugt zich al op de Mini. Die op vier wielen welteverstaan, want die andere is voorlopig uit de running, schrijft Bild.

    Bron : Telegraaf.nl

    Dan ben je toch echt compleet gestoord lijkt me als je zoiets laat doen.

    Ik moest overigens wel lachen om de volgende opmerking van een lezer, wat onder het artikel stond : ''De vriendin van Müller verheugt zich al op de Mini. Die op vier wielen welteverstaan, want die andere is voorlopig uit de running hahahahahaha geweldig''

  22. #447

    Standaard

    Ze bestaan: Duitsers met humor
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #448

    Standaard

    Zeker 31 doden bij aanslag Moskou

    Op het Moskouse vliegveld Domodedovo zijn bij een explosie zeker 31 doden gevallen. Dat meldt het Russische persbureau Interfax.Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk. Interfax zegt dat het om een zelfmoordaanslag gaat. Een Russische woordvoerder spreekt van een terreuraanslag.

    De explosie gebeurde in de aankomsthal van het vliegveld. Meer dan honderd mensen zouden gewond zijn geraakt. Domodedovo is het grootste vliegveld van Rusland en de belangrijkse internationale luchthaven van Moskou.Alle internationale vluchten zijn na de explosie geannuleerd. Toestellen die in Domodedovo willen landen, worden voorlopig omgeleid.

    Later meer.

  24. #449

    Standaard

    Crematorium verwarmt zwembad

    Londen - Het gemeentebestuur van het Engelse plaatsje Redditch Borough denkt een mooie manier gevonden te hebben om energie te besparen en de CO2-uitstoot te verminderen. De verbrandingsoven van het crematorium moet het lokale zwembad gaan verwarmen.



    Niet alle inwoners van het plaatsje vinden dit een goed idee en noemen het voorstel "ziek". Een gemeentewoordvoerder vindt het echter zonde de warmte niet te gebruiken: "De hitte zou anders worden verspild in de atmosfeer." Het idee moet de gemeente 16.000 euro per jaar opleveren, melden Engelse media.

    De ambtenarenvakbond ziet er helemaal niets in. "Dit is een belediging voor de dorpsbewoners," zegt secretaris Roger McKenzie. Hij eist excuses van de gemeente. Volgens hem is de maatregel "een hopeloze poging" om om te gaan met de bezuinigingen die de Britse overheid de gemeenten oplegt.

    Op 7 februari besluit de gemeenteraad of het idee werkelijkheid wordt.

    Bron : Telegraaf.nl

  25. #450

    Standaard

    zo raar is dat niet, in.... ja uhm een ander land worden kantoren zo verwarmt.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

Pagina 18 van 64 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •