Pagina 23 van 64 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #551

    Standaard

    Las op teletekst dat hij het al in augustus wist waar hij zat. Timing is inderdaad opvallend goed.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Las op teletekst dat hij het al in augustus wist waar hij zat. Timing is inderdaad opvallend goed.
    Nee, ze wisten dat er een belangrijk iemand zich schuil hield, dat is wat anders.

  3. #553

    Standaard

    En dan ook nog op dezelfde dag als dat ze toendertijd Adolf Hitler gevonden hebben (1 mei), ook toevallig

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Geheel in de Moslimtraditie in de zee geflikkerd.

    Opgedonderd en wegwezen!
    Maar dat is toch Siciliaanse traditie Coen?

    Osama Bin Laden sleeps with the fishes

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nee, ze wisten dat er een belangrijk iemand zich schuil hield, dat is wat anders.
    Zeg ook alleen maar wat er op teletekst stond.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En dan ook nog op dezelfde dag als dat ze toendertijd Adolf Hitler gevonden hebben (1 mei), ook toevallig
    Wat is daar in hemelsnaam toevallig aan?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Zeg ook alleen maar wat er op teletekst stond.
    Op teletekst staat dus niet dat ze hem al in Augustus hadden getraceerd.

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat is daar in hemelsnaam toevallig aan?
    Nou ik bedoel dat het 2 grote misdadigers zijn aan wie we allemaal een hekel hadden, dat ze allebei grote misdaden op hun kerfstok hebben staan.

    En omdat ze dus allebei op dezelfde datum zijn gevonden, vind ik dat wel beetje frappant.

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Op teletekst staat dus niet dat ze hem al in Augustus hadden getraceerd.
    Obama werd eind augustus ingelicht over de mogelijke verblijfplaats van Bin Laden. Vorige week was genoeg informatie verzameld om tot actie over te gaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Obama werd eind augustus ingelicht over de mogelijke verblijfplaats van Bin Laden. Vorige week was genoeg informatie verzameld om tot actie over te gaan.
    Goed dat ze even hebben gewacht tot ze zeker waren dat hij niet weer tussen hun vingers glipte. Ik ben in regel NOOIT blij als er iemand overlijdt, maar dit keer ga ik toch eens een zeer grote uitzondering maken. De vijand #1 van de mensheid is niet meer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #560

    Standaard

    hmm ik denk dat bin laden aardig overrated was

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    hmm ik denk dat bin laden aardig overrated was
    Eensch. Een lieve jongen was het zeker niet, maar of hij nou echt het meesterbrein achter al het terrorisme in de wereld was vraag ik me sterk af.

  12. #562

    Standaard

    precies, door enkel Bin Laden dood te maken ben je er nog niet, de Taliban heeft nog aanhangers genoeg......
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #563

    Standaard

    Terrorisme zal altijd blijven bestaan. Dat Osama Bin Laden is vermoord zal wellicht een tegenslag zijn voor de terroristen, maar er zal ongetwijfeld een nieuwe leider opstaan die vrolijk verder gaat.

  14. #564

    Standaard

    Op logistiek en planmatig vlak was zijn inbreng waarschijnlijk te verwaarlozen de laatste jaren, aangezien hij verborgen moest leven. Maar onderschat niet zijn invloed van de laatste jaren en wat hij vooral betekende voor zijn volgelingen. Als symbool was hij dan ook niet te overtreffen en het zal moeilijk worden voor de groep om zo iemand te vinden. Hier bedoel ik mee een leider die het in zich heeft om mensen te bewegen tot iets. Hoe slecht hij ook was, hij had net als bijvoorbeeld Hitler een bepaalde charisma waar je niet omheen kan. Als zulke mensen gaan praten, dan luister je. Wij misschien niet, maar in die wereld zeker wel en zo heeft hij veel mensen tot volgen kunnen bewegen.

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Waarschijnlijk wisten ze al maanden waar Osama zat, en nu op het dieptepunt van zijn populariteit slaat Obama ff hard terug!
    Dat idee had ik nou ook al heel snel. Sowieso altijd al het idee gehad dat de Amerikanen dit moment zo lang mogelijk hebben gerekt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #566

    Standaard

    En volgend jaar hebben de Amerikanen weer presidentsverkiezingen, dus het komt Obama nu niet bepaald slecht uit.

  17. #567

    Standaard

    die beelden ook... ik word gewoon ziek van dat patriottische gedoe, net of alle Amerikanen zo dom als stront zijn

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    die beelden ook... ik word gewoon ziek van dat patriottische gedoe, net of alle Amerikanen zo dom als stront zijn
    Je moet wel begrijpen dat Osama Bin Laden vijand nummer 1 was van Amerika sinds 9/11. Hij was de bron van het kwaad, de bedenker van de grootste aanslag ooit op Amerikaans grondgebied. Natuurlijk is het wat dubbel dat mensen in Washington en op Times Square zijn dood 'vieren', maar ergens begrijp ik het wel. Deze man heeft jarenlang vanuit zijn grot of villa terroristische aanslagen gecoördineerd op de Westerse wereld. Natuurlijk is het niet het einde van het wereldwijde terrorisme, maar dit is wel een klap voor Al-Qaida.

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    die beelden ook... ik word gewoon ziek van dat patriottische gedoe, net of alle Amerikanen zo dom als stront zijn
    Jongen, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan helemaal niks.

  20. #570

    Standaard

    Goh, dit hadden we nou niet verwacht :

    Film over dood Bin Laden in de maak



    Over goede timing gesproken: gisteren werd duidelijk dat Oscarwinnende regisseur Kathryn Bigelow bezig is met een nieuw project over de dood van terroristenleider Osama Bin Laden, de man die gisteren door president van de Verenigde Staten Barack Obama dood werd verklaard.

    Bigelow was echter al langer bezig met een dergelijk project, dat zich zou moeten concentreren op de jacht van het Amerikaanse leger op Bin Laden. Ze wilde de film baseren op een mislukt missie om Bin Laden ten val te brengen, maar nu de actualiteit haar plannen heeft ingehaald, ligt in de lijn der verwachtingen dat het einde zal worden aangepast.

    Bigelow maakt de film samen met scenarist Mark Boal, met wie ze al eerder samenwerkte bij het succesvolle The Hurt Locker. Het is nog niet bekend wanneer we Kill Bin Laden in de bioscopen mogen verwachten.

    Bron : Filmtotaal.nl

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Jongen, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan helemaal niks.
    als jij niks over het gedrag van Amerikanen weet, zeg dan helemaal niks
    ik heb iedere dag met zet te maken en die leven echt op een roze wolk

    het is zo'n makkelijk volkje, sbs6 en de tros in het groot

  22. #572

    Standaard

    Dat handjevol Amerikanen waar jij mee in contact bent is niet natuurlijk niet representatief voor heel Amerika, een land met meer dan 300 miljoen inwoners. Een kleine nuance is dus op zijn plaats.

  23. #573

    Standaard

    het is een feitelijk stereotype

    handjevol? whaha mja

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    het is een feitelijk stereotype

    handjevol? whaha mja
    Haha mjaa

  25. #575

    Standaard

    deTuinman heeft grotendeels wel gelijk. Keek net naar RAW (Amerikaans showworstelen). De show opende met beelden van 11 september, gevolgd door beelden van de eerste grote show na 11 september (Smackdown van destijds 13 september) en daarna het volkslied (van een ex WWE Diva die er speciaal voor terugkeerde), flink wat USA chants, Amerikaanse vlaggen en de aankondiging dat ze "our countries patriotism" vierden. Verder verwijzingen naar Bin Laden, bordjes uit het publiek, bedankjes aan het adres van de militairen en vooral veel USA chants. Er was zelfs een Pledge of Allegiance die door het volledige publiek werd opgelepeld. De PPV ervoor mocht de kampioen na zijn match bekend maken dat ze Bin Laden gedood hadden. Wat weer gepaard ging met veel USA chants.

    Overigens schijnen de foto's van eerder deze thread nep te zijn. Het Witte Huis is er nog niet uit of ze deze vrij gaan geven.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 23 van 64 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •