Pagina 24 van 64 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #576

    Standaard

    Wat denken we hiervan :

    Brabanders doen aangifte van moord op Bin Laden

    Twee mannen uit Brabant hebben dinsdagmiddag geprobeerd in Tilburg aangifte te doen tegen de VS, van de moord op Osama bin Laden. De politie nam de aangifte niet op, maar maakte wel een melding.



    Ruud Snoeren (30) uit Kaatsheuvel en Terry Flohr (29) uit Waalwijk stoorden zich aan de felicitaties vanuit de hele wereld, nadat Bin Laden werd gedood. "We zijn echt kwaad, ja", zegt Snoeren tegen het Brabants Dagblad. "Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij."

    Het tweetal is vriendelijk ontvangen in het bureau aan de Ringbaan Zuid, maar kregen wel te horen dat de politie de aangifte niet wilde opnemen. Ze mochten wel een melding achterlaten.

    De Brabanders stappen nu misschien naar het Internationaal Strafhof.
    Osama Bin Laden werd zondag gedood door Amerikaanse troepen in een villa in Pakistan.

    Bron : Telegraaf.nl

    En hier ook nog een ander leuk artikel erover :

    Idioten aangeboden. Gratis af te halen.



    Twee Brabanders hebben aangifte gedaan tegen de Verenigde Staten vanwege het "vermoorden" van Osama Bin Laden. Tevergeefs, want de politie meende dat Tilburg hiervoor niet de juiste plek was. Ik heb zachtjes gehuild toen ik het las.

    Maak kennis met Ruud Snoeren en Terry Flohr, twee heren in de bloei van hun leven. Toen ze zagen hoe de wereld juichte om de dood van de man die de wereld twee decennia lang dood en verderf bezorgde, werden ze "echt kwaad, ja". "Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij."

    Nu moet ik eerlijk bekennen, ik kan de roep om een proces nog wel volgen. Als je gelooft in de rechtvaardigheid van de rechtsstaat, waar ik als leek overigens niet geheel van overtuigd ben, dan zou ook een proces tegen een gevreesde terrorist als Osama Bin Laden een rechtvaardige uitkomst moeten bieden.

    Maar Bin Laden is geen Saddam Hoessein. In de kwestie-Saddam waren er hele volksstammen die via een berechting van de dictator erkenning hadden kunnen krijgen voor het leed dat ze was aangedaan.

    Doordat Hoessein uiteindelijk voor de eerste de beste scheet tot de strop werd veroordeeld, visten onder meer de Irakese Koerden naast het net in hun zucht naar rechtvaardigheid. Daar had een slopend en duur proces tegen een steeds zieliger wordende Saddam Hoessein iets uitgericht.

    Osama Bin Laden is echter een terrorist wiens spoor van vernieling evident is. Zijn cv startte in 1993 en laat niet heel veel ruimte voor sympathie. De dode multimiljonair maakte duizenden weerloze, onschuldige slachtoffers wier nabestaanden helemaal geen behoefte hebben aan iets als "erkenning". Er is voor hen in dezen maar één vorm van rechtvaardigheid, en die heeft afgelopen zondag plaats gevonden.

    Maar dan moet je net de vrienden Snoeren en Flohr hebben. Zelfhatende Westerlingen zoals je ze vooral in de betere kringen tegen komt. Die ondernemen vanuit Waalwijk en Kaatsheuvel (we verzinnen het niet) een helse tocht om in Tilburg aangifte te doen tegen de brenger van rechtvaardigheid.

    Snoeren geeft zich zelfs uit voor jurist en moet dus ergens wel door hebben gehad dat hij zijn dag beter zou hebben besteed als hij met een gek hoedje op zijn hoofd winkelwagentjes zou zijn gaan tellen in de Drunense duinen.
    Dat vond de politie in Tilburg ook, al zeiden ze het iets anders.

    "We hebben een zakelijk gesprek gehad en het geregistreerd. Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie." En wie tekent dat op? Wel, als je Nederland belachelijk maakt, dan krijg je gewoon een politieverslaggever van het Brabants Dagblad mee. Echt waar.

    Ik moest even denken aan het mopje van de muis en de olifant die samen op een brug lopen. "Wat stampen we lekker he?", aldus de muis. Daarna heb ik zachtjes gehuild om het feit dat sneue figuren als Ruud Snoeren en Terry Flohr echt bestaan. Zou het mogelijk zijn deze idioten aan Oman of Jemen te verkopen voordat buitenlandse media lucht krijgen van hun bestaan?

    Bron : Dagelijksestandaard.nl

  2. #577

    Standaard

    tja nu is het bin laden, naar mijn mening is die gast al vele jaren geleden gestorven maar dat terzijde, maar wanneer het nu een totaal onbelangrijk figuur zou betreffen, zou de vs dan weer ongestraft met moord wegkomen na uitgebreide publicatie?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #578

    Standaard

    Dit zijn overigens de 2 stumpers :



    Ze willen mijn inziens gewoon hun ''Fifteen minutes of fame'' hebben.

    Zouden ze ook aangifte hebben gedaan in 2001 toen de vliegtugen het WTC invlogen? Denk het niet.

    Aandachtsgeile stumpers.

  4. #579

    Standaard

    Een moordenaar doden is geen moord. Dat heet gerechtigheid....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Een moordenaar doden is geen moord. Dat heet gerechtigheid....
    gerechtigheid moet toch door rechtbanken bepaald worden? die gedachte hanteerden de duitsers ook in de 2e oorlog toen ze verzetsstrijders afmaakten dus daar zou je het ook mee eens zijn gezien jouw opmerking? rare gedachtegang.
    Laatst aangepast door John Sital : 04-05-2011 om 22:44
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat denken we hiervan :

    Brabanders doen aangifte van moord op Bin Laden

    Twee mannen uit Brabant hebben dinsdagmiddag geprobeerd in Tilburg aangifte te doen tegen de VS, van de moord op Osama bin Laden. De politie nam de aangifte niet op, maar maakte wel een melding.



    Ruud Snoeren (30) uit Kaatsheuvel en Terry Flohr (29) uit Waalwijk stoorden zich aan de felicitaties vanuit de hele wereld, nadat Bin Laden werd gedood. "We zijn echt kwaad, ja", zegt Snoeren tegen het Brabants Dagblad. "Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij."

    Het tweetal is vriendelijk ontvangen in het bureau aan de Ringbaan Zuid, maar kregen wel te horen dat de politie de aangifte niet wilde opnemen. Ze mochten wel een melding achterlaten.

    De Brabanders stappen nu misschien naar het Internationaal Strafhof.
    Osama Bin Laden werd zondag gedood door Amerikaanse troepen in een villa in Pakistan.

    Bron : Telegraaf.nl

    En hier ook nog een ander leuk artikel erover :

    Idioten aangeboden. Gratis af te halen.



    Twee Brabanders hebben aangifte gedaan tegen de Verenigde Staten vanwege het "vermoorden" van Osama Bin Laden. Tevergeefs, want de politie meende dat Tilburg hiervoor niet de juiste plek was. Ik heb zachtjes gehuild toen ik het las.

    Maak kennis met Ruud Snoeren en Terry Flohr, twee heren in de bloei van hun leven. Toen ze zagen hoe de wereld juichte om de dood van de man die de wereld twee decennia lang dood en verderf bezorgde, werden ze "echt kwaad, ja". "Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij."

    Nu moet ik eerlijk bekennen, ik kan de roep om een proces nog wel volgen. Als je gelooft in de rechtvaardigheid van de rechtsstaat, waar ik als leek overigens niet geheel van overtuigd ben, dan zou ook een proces tegen een gevreesde terrorist als Osama Bin Laden een rechtvaardige uitkomst moeten bieden.

    Maar Bin Laden is geen Saddam Hoessein. In de kwestie-Saddam waren er hele volksstammen die via een berechting van de dictator erkenning hadden kunnen krijgen voor het leed dat ze was aangedaan.

    Doordat Hoessein uiteindelijk voor de eerste de beste scheet tot de strop werd veroordeeld, visten onder meer de Irakese Koerden naast het net in hun zucht naar rechtvaardigheid. Daar had een slopend en duur proces tegen een steeds zieliger wordende Saddam Hoessein iets uitgericht.

    Osama Bin Laden is echter een terrorist wiens spoor van vernieling evident is. Zijn cv startte in 1993 en laat niet heel veel ruimte voor sympathie. De dode multimiljonair maakte duizenden weerloze, onschuldige slachtoffers wier nabestaanden helemaal geen behoefte hebben aan iets als "erkenning". Er is voor hen in dezen maar één vorm van rechtvaardigheid, en die heeft afgelopen zondag plaats gevonden.

    Maar dan moet je net de vrienden Snoeren en Flohr hebben. Zelfhatende Westerlingen zoals je ze vooral in de betere kringen tegen komt. Die ondernemen vanuit Waalwijk en Kaatsheuvel (we verzinnen het niet) een helse tocht om in Tilburg aangifte te doen tegen de brenger van rechtvaardigheid.

    Snoeren geeft zich zelfs uit voor jurist en moet dus ergens wel door hebben gehad dat hij zijn dag beter zou hebben besteed als hij met een gek hoedje op zijn hoofd winkelwagentjes zou zijn gaan tellen in de Drunense duinen.
    Dat vond de politie in Tilburg ook, al zeiden ze het iets anders.

    "We hebben een zakelijk gesprek gehad en het geregistreerd. Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie." En wie tekent dat op? Wel, als je Nederland belachelijk maakt, dan krijg je gewoon een politieverslaggever van het Brabants Dagblad mee. Echt waar.

    Ik moest even denken aan het mopje van de muis en de olifant die samen op een brug lopen. "Wat stampen we lekker he?", aldus de muis. Daarna heb ik zachtjes gehuild om het feit dat sneue figuren als Ruud Snoeren en Terry Flohr echt bestaan. Zou het mogelijk zijn deze idioten aan Oman of Jemen te verkopen voordat buitenlandse media lucht krijgen van hun bestaan?

    Bron : Dagelijksestandaard.nl
    je vergeet te vermelden dat hij jarenlang door de vs gesteund werd zowel financieel als met wapens
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    gerechtigheid moet toch door rechtbanken bepaald worden? die gedachte hanteerden de duitsers ook in de 2e oorlog toen ze verzetsstrijders afmaakten dus daar zou je het ook mee eens zijn gezien jouw opmerking? rare gedachtegang.
    Met alle respect, maar ik vind deze vergelijking echt volkomen mank gaan John. De hele setting en insteek is totaal anders dan het ombrengen van Bin Laden nu.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Met alle respect, maar ik vind deze vergelijking echt volkomen mank gaan John. De hele setting en insteek is totaal anders dan het ombrengen van Bin Laden nu.
    je zult jezelf bedoelen, eerst zeggen moordenaars verdienen de dood bla bla bla en dan roepen andere insteek, probleem is in een oorlog denkt iedereen dat ze gelijk hebben. En en met betrekking tot situatie bin laden, denken mensen nu echt dat hij bij die aanval gedood is? en vs beweren dat ze bewijsmateriaal niet openbaar maken omdat het opruiend kan werken, klinkklare onzin maar ik dwaal af, als ze hem echt hadden dan had ie levend gevangen genomen moeten worden en voor rechtbank gebracht moeten worden, nu is hij een martelaar geworden, hoogste eer volgens hun filosofie, zal zeker niet opruiend werken

    maar ja, dat hij de dood verdiende ontken ik niet maar wie bepaalt of er ongestraft gemoord kan worden?
    Laatst aangepast door John Sital : 05-05-2011 om 09:57
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    je zult jezelf bedoelen, eerst zeggen moordenaars verdienen de dood bla bla bla en dan roepen andere insteek, probleem is in een oorlog denkt iedereen dat ze gelijk hebben. En en met betrekking tot situatie bin laden, denken mensen nu echt dat hij bij die aanval gedood is? en vs beweren dat ze bewijsmateriaal niet openbaar maken omdat het opruiend kan werken, klinkklare onzin maar ik dwaal af, als ze hem echt hadden dan had ie levend gevangen genomen moeten worden en voor rechtbank gebracht moeten worden, nu is hij een martelaar geworden, hoogste eer volgens hun filosofie, zal zeker niet opruiend werken
    Het verschil zit in het feit dat je een Bin Laden met Hitler kunt vergelijken, hoogste in de hierarchie en aanstichter van het kwaad dat anders niet geschied zou zijn. Dergelijke mensen ombrengen buiten een rechterlijke gang kan dan een hoger goed dienen waarbij de pionnen die enkel uitvoerend zijn een rechtsgang verdienen. Tjee John, het lijkt haast wel alsof je sympathie hebt voor Laden...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Het verschil zit in het feit dat je een Bin Laden met Hitler kunt vergelijken, hoogste in de hierarche en aanstichter van het kwaad dat anders niet geschied zou zijn. Dergelijke mensen ombrengen buiten een rechterlijke gang kan dan een hoger goed dienen waarbij de pionnen die enkel uitvoerend zijn een rechtsgang verdienen. Tjee John, het lijkt haast wel alsof je sympathie hebt voor Laden...
    ik heb totaal geen sympathie voor die man, dat hij de dood verdiende staat buiten twijfel, maar de extremistische moslims beschouwen de vs weer als het kwaad, en zo is de cirkel rond, in een oorlog denkt iedereen dat ze gelijk hebben zoals ik al zei en dit soort tegenstellingen zal altijd blijven bestaan, ik bekijk het van beide kanten, en als jij zegt ik heb sympathie voor die en die persoon dan ben je zelf beetje kortzichtig.

    En trouwens, als ze bin laden levend gevangen hadden genomen had hij niet veel info kunnen verschaffen? rare gang van zaken allemaal zo vlak voor de verkiezingen...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #586

    Standaard

    John ik ben het helemaal met je eens.
    Iedereen heeft recht op een rechtszaak, wat je ook gedaan en/of beweerd hebt.
    We zijn zo goed hier in het westen om onze waarden en normen op te leggen, dan hoort een rechtszaak er dus ook bij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    John ik ben het helemaal met je eens.
    Iedereen heeft recht op een rechtszaak, wat je ook gedaan en/of beweerd hebt.
    We zijn zo goed hier in het westen om onze waarden en normen op te leggen, dan hoort een rechtszaak er dus ook bij.
    plus feit dat de status van bin laden als "halfgod" helemaal afgebroken zou worden, nu is het wachten tot de volgende extremist zich aanbiedt om zijn plaats in te nemen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #588

    Standaard

    In Utopia zou ik het er mee eens zijn jongens, maar dit is de grote boze hypocriete wereld. Of denken jullie nu serieus dat het in Moslimlanden er wel eerlijk aan toe gaat met betrekking tot eerlijk berechten enz...geloof me ik zou willen inderdaad dat iedereen recht kreeg, maar belangen zijn soms te groot of dit nu eerlijk is of niet...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    In Utopia zou ik het er mee eens zijn jongens, maar dit is de grote boze hypocriete wereld. Of denken jullie nu serieus dat het in Moslimlanden er wel eerlijk aan toe gaat met betrekking tot eerlijk berechten enz...
    nee, maar dat is ook het fundamentele verschil tussen het westen en dat soort landen, laten we eerlijk zijn, wonen we liever hier of daar?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    In Utopia zou ik het er mee eens zijn jongens, maar dit is de grote boze hypocriete wereld. Of denken jullie nu serieus dat het in Moslimlanden er wel eerlijk aan toe gaat met betrekking tot eerlijk berechten enz...geloof me ik zou willen inderdaad dat iedereen recht kreeg, maar belangen zijn soms te groot of dit nu eerlijk is of niet...

    tja de meeste oorlogen draaien om economische belangen helaas.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    plus feit dat de status van bin laden als "halfgod" helemaal afgebroken zou worden, nu is het wachten tot de volgende extremist zich aanbiedt om zijn plaats in te nemen
    Er loopt altijd wel ergens de nieuwe Laden helaas...De opvolger ook allang maar ze zullen wel gaan uitmaken wie dit wordt onderling denk ik. Er lopen overigens ook zat extremisten in Amerika rond die alles wat niet blank is uit zou willen roeien. Eng maar waar. Net zo fout natuurlijk al hoor je hier amper iets over... Maar laten we ook positief zijn. Als alle moslims extremisten waren of alle westerlingen anti moslim, dan was de wereld al lang verloren geweest...gelukkig wil het merendeel van de mensen hetzelfde, gewoon vredig naast elkaar leven....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #592

    Standaard

    'Homo is gevaar op de weg'

    BRINDISI - De homoseksuele Italiaan Cristian Friscina krijgt geen nieuw rijbewijs. De reden: zijn geaardheid. De autoriteiten in Friscina's woonplaats Brindisi vinden homoseksualiteit een psychische aandoening die de verkeersveiligheid in gevaar brengt. Dat meldden Italiaanse media woensdag.



    Friscina (28) had tijdens zijn dienstplicht verteld dat hij homo was. Daarom werd hij onderzocht in een militair ziekenhuis. De artsen concludeerden dat Friscina de veiligheid van medeweggebruikers in gevaar zou kunnen brengen en gaven dat door aan de autoriteiten in Brindisi.

    Het is niet de eerste keer dat homo's in Zuid-Italië zo worden gediscrimineerd. Een Siciliaan verloor jaren geleden op dezelfde manier zijn rijbewijs. Toen hij opnieuw examen deed, kreeg hij alleen een gehandicaptenrijbewijs dat maar een jaar geldig was. De man kreeg vorige maand een schadevergoeding van 20.000 euro.

    Bron : Telegraaf.nl

  18. #593

    Standaard

    Leven ze in Italië nog in de middeleeuwen of zo?

  19. #594

    Standaard

    Nu alle vrouwen en bejaarden nog en het is weer veilig op de weg
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nu alle vrouwen en bejaarden nog en het is weer veilig op de weg
    Pas nou op Coen, dadelijk krijg je de vrouwenbond nog over je heen

  21. #596

    Standaard

    Dat kan best lekker zijn denk ik...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat kan best lekker zijn denk ik...
    Dat kan lekker zijn wellicht idd, als ze er maar niet zo :

    of bv zo :

    .. uitzien, want dan ren je wel weg denk ik

  23. #598

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaa...__.html?p=11,2

    Zullen we deze film maar gaan boycotten?
    Dat is idd verschrikkelijk Marc, ze zouden dat moeten doen bij die idioten zelf.

    Zet dat ding dan maar op de testikels, en dan vol volume aan.

  25. #600

    Standaard

    Demjanjuk komt vrij

    München - John Demjanjuk (91) wordt vandaag ondanks zijn veroordeling vrijgelaten vanwege zijn hoge leeftijd. Dat heeft de rechtbank in München bepaald. Hij was veroordeeld tot vijf jaar cel wegens zijn rol bij de moord op 27.900 Joden in vernietigingskamp Sobibor in 1943.



    Rechter Ralph Alt vindt de twee jaar die Demjanjuk in voorarrest heeft gezeten voldoende. Een langere tijd in de gevangenis zou voor de hoogbejaarde veroordeelde niet redelijk zijn.

    Andere redenen om hem vrij te laten zijn het feit dat Demjanjuk niet kan reizen en omdat er beroep is aangetekend tegen het vonnis.

    Bron : Telegraaf.nl

    Dit is toch te belachelijk voor woorden, omdat ie oud is mag ie eruit?.

    Dit monster heeft tenminste helaas deze leeftijd bereikt.

    Ruim 27.000 mensen helaas niet, mede door hem.

    Sommige Rechters zijn veels te lief.

    Moordenaars in bescherming nemen ?

Pagina 24 van 64 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •