Pagina 34 van 64 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Jij hebt duidelijk nog nooit voor een klas gestaan. (het is overigens luistert). De leerling in kwestie is volgens mij een onnozele hals: als er gezegd is gsm's weg dan gsm's weg! Hoe moeilijk is dat?
    ten eerste meneer de meester, was een simpel tikfoutje, mijn excuses daarvoor.

    je stelling klopt, maar dat had de docent ook anders kunnen oplossen , en ik blijf erbij dat het de docent niet het recht geeft dat ding het raam uit te gooien.

  2. #827

    Standaard

    Heel simpel:
    Als leerlingen les hebben,GEEN mobieltjes aan en/of op de tafel!!
    Is toch van de zotte dat ze onder de les hun mobieltjes checken.....
    Dit zouden ze met elk mobieltje mogen doen van mij,risico is voor de leerling zelf,dan leren ze vanzelf hun mobieltjes niet te gebruiken tijdens de les!!!
    this is my boomstick!!!

  3. #828

    Standaard

    Helemaal met Peter eens. Gewoon uit en uit het zicht. Als hij wel in het zicht is of afgaat, je mobiel een dag kwijt en bij recidive wellicht een week. Zo voorkom je dergelijke onnodige acties door de leraar en het vervolg van de leerling en kan iedereen zich bezig houden met de les zoals het hoort. Ontgaat mij dat scholen dit niet gewoon hanteren...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #829

    Standaard

    Hoe achterlijk geestelijk gestoord is die man wel niet? :

    Vader Franse schutter gaat politie aanklagen

    De vader van de extremistische schutter Mohamed Merah zet zijn voornemen door om de Franse politie aan te klagen voor de dood van zijn zoon. Hij heeft in Algerije een advocaat in de arm genomen die de zaak moet gaan behandelen.



    „De heer Mohamed Benalal Merah denkt dat zijn zoon is vermoord. Hij heeft ons gevraagd een klacht in te dienen tegen de Franse veiligheidsdiensten”, aldus advocate Zahia Mokhtari woensdag. De antiterreurpolitie zou zich niet aan de voorschriften hebben gehouden tijdens de poging om Mohamed Merah te arresteren.

    Merah schoot in Toulouse en omgeving 7 mensen dood, onder wie drie jonge kinderen. De 23-jarige Fransman van Algerijnse afkomst was naar eigen zeggen lid van de islamitische terreurorganisatie al-Qaeda. Hij zou de moorden hebben gepleegd als wraak voor de dood van Palestijnse kinderen en de inzet van Franse militairen in Afghanistan.

    De Franse minister van Buitenlandse Zaken Alain Juppé reageerde dinsdag woedend toen Merah's vader zijn voornemen bekendmaakte. „Als ik de vader van zo'n monster was, zou ik mijn mond houden”, aldus Juppé.

    Merah werd vorige week donderdag doodgeschoten door de politie. De familie wil hem in het zuiden van Algerije begraven. Hoewel de Algerijnse autoriteiten nog geen toestemming zouden hebben gegeven voor de begrafenis, zeggen familieleden dat het lichaam van Merah donderdag in Algerije aankomt.

    Bron : Telegraaf.nl

    Ik sluit me volledig aan bij de uitspraak van die frans minister.

    Onbegrijpelijk van die vent

  5. #830

    Standaard

    Lijkt me heel begrijpelijk dat er een gedegen onderzoek volgt naar de dood van Merah, maar dat zal in Frankrijk net zoals hier wel standaard gebeuren, want de politie is geen rechter! Wat de vader doet is nogal voorbarig, die kan beter eerst het onderzoek afwachten, maar wat die Mohamed Merah ook gedaan heeft het blijft wel zijn zoon.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lijkt me heel begrijpelijk dat er een gedegen onderzoek volgt naar de dood van Merah, maar dat zal in Frankrijk net zoals hier wel standaard gebeuren, want de politie is geen rechter! Wat de vader doet is nogal voorbarig, die kan beter eerst het onderzoek afwachten, maar wat die Mohamed Merah ook gedaan heeft het blijft wel zijn zoon.
    Hij had beter eerst het onderzoek kunnen afwachten, en dan eventueel hogerop gaan, maar dit is wel beetje

  7. #832

    Standaard

    Het was apart om te zien, de belegering van de woning. 50 man met bivakmutsen klaar om hem af te knallen. Ik snap de man wel. Of ik het er mee eens ben is een tweede, de officiële lezing is erg netjes.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #833

    Standaard

    OM: 10 jaar voor man die dochter bezwangerde

    Het Openbaar Ministerie (OM) in Groningen heeft maandag 10 jaar cel jaar geëist tegen de vader die in 2010 zijn toen 11-jarige dochter zwanger maakte. Het meisje beviel in maart vorig jaar onverwacht tijdens een schoolexcursie. Een DNA-test wees later uit dat de vader het kind bij zijn dochter heeft verwekt.

    Volgens het OM heeft de vader zijn dochter over een periode van jaren zeker 300 keer misbruikt. Dat begon al toen ze nog maar zes jaar oud was. Volgens de officier van justitie zal het slachtoffer daar haar hele leven mee geconfronteerd worden „omdat ze altijd de moeder zal zijn van het kind van haar vader”.

    Justitie verwijt de man seksueel misbruik met iemand beneden de 12 jaar, waaronder seksueel binnendringen. Het meisje was 11 toen ze werd misbruikt. De maximale gevangenisstraf hiervoor is 12 jaar. De behandeling van de zaak heeft lang op zich laten wachten, omdat de man weigerde mee te werken aan een gedragskundig onderzoek in het Pieter Baan Centrum.

    De verdachte werd ook al eens in 1995 veroordeeld wegens misbruik van één van zijn andere kinderen. In 2004 kreeg hij niettemin het ouderlijk gezag over het slachtoffer in de huidige zaak. De rechter was toen niet op de hoogte van die eerdere veroordeling.

    Het meisje woont met haar kind in een pleeggezin en staat onder toezicht van Bureau Jeugdzorg.

    Volg de laatste ontwikkelingen in de rechtszaal via de Twitterfeed van De Telegraaf-verslaggever André Spaansen.

    Bron : Telegraaf.nl

    Die vent zou je toch z'n ballen van zijn lijf af knippen

  9. #834

    Standaard

    Vind dit topic hier echt overbodig op een filmsite eigenlijk... Als ik nieuws wil lezen lees ik het wel op een nieuwssite... Niet hier...

    Maar ja dat is mijn mening.

  10. #835

    Standaard

    Baby met zes benen geboren



    In de Pakistaanse stad Sukkur is een baby geboren met zes benen. Doktoren vechten op dit moment voor het leven van het jongetje.

    Hij heeft een genetische afwijking die slechts een op de miljoen baby's treft. "Het is eigenlijk niet één kindje. Het is een Siamese tweeling, maar een van de baby's is nooit volgroeid," zegt een woordvoerder van het ziekenhuis in Karachi waar het jongetje nu ligt.

    De artsen hopen het baby'tje uiteindelijk een normaal leven te kunnen geven.

    De vader van het jongetje, röntgentechnicus Imran Shaikh, is dankbaar voor de behandeling, die wordt bekostigd door de Pakistaanse regering.

    Bron : Telegraaf.nl

    Lijkt me niet dat ie kan lopen, zowiezo lastig.

    Maar wel vreselijk voor dat kind.

    Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar zou niet weten of dit kind wel zo goed af is om zo te leven.

    Laat ik voorop stellen dat ik iedereen een fijn en mooi leven gun, maar lijkt me in deze situatie niet mogelijk.

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind dit topic hier echt overbodig op een filmsite eigenlijk... Als ik nieuws wil lezen lees ik het wel op een nieuwssite... Niet hier...

    Maar ja dat is mijn mening.
    Hoe komt u dan hier terecht en reageerd u hierop?
    this is my boomstick!!!

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Hoe komt u dan hier terecht en reageerd u hierop?
    Misschien de weg kwijt

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind dit topic hier echt overbodig op een filmsite eigenlijk... Als ik nieuws wil lezen lees ik het wel op een nieuwssite... Niet hier...

    Maar ja dat is mijn mening.
    Mja dit complete topic gaat toch over algemene opvallende nieuwsfeiten die niet iets met film te maken hebben?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #839

    Standaard

    Dit onderdeel van het forum heet "Overige Discussies", dus hoeft niet over film te gaan.

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dit onderdeel van het forum heet "Overige Discussies", dus hoeft niet over film te gaan.
    Ik vind het gewoon niet echt nodig om zo'n topic aan te maken...

  16. #841

    Standaard

    Je hoeft het ook niet te bekijken

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je hoeft het ook niet te bekijken
    Zal ik ook niet meer doen. Baby's met 6 benen boeien me niet echt...

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik vind het gewoon niet echt nodig om zo'n topic aan te maken...
    Dat kan. Dit topic bestaat echter al sinds 2004 (dus 8 jaar) en heeft daardoor zijn bestaansrecht wel bewezen.

  19. #844

    Standaard

    Opmerkelijk dit :

    Lesbisch na twee weken in coma

    Een Engelse vrouw die na een hevige explosie in een flat in coma raakte, is lesbisch geworden. Voor het ongeluk viel ze alleen op mannen...

    Vikki Salmon sliep met twintig mannen en was zelfs verloofd met een man voordat ze bijna omkwam bij een explosie in haar flat. Door de brand, die bijna al haar bezittingen verwoestte, raakte ze in coma. De vrouw wist zichzelf na zestien dagen uit de coma te vechten.

    De 36-jarige moeder van twee kinderen merkte dat er iets vreemds aan de hand was toen ze weer wakker werd. Had ze altijd gevoelens gehad voor mannen, nu was dat veranderd in afkeer.

    Toen ze haar lesbische vriendin Julie Smith weer zag, besefte ze dat ze zich tot haar aangetrokken voelde. Ze begonnen een relatie en wonen inmiddels zelfs samen in Brinnington.

    "Vroeger was ik gek op jongens en ik was op date tijdens de nacht van de brand", zegt ze in The Sun. "Maar sinds de coma kan ik mannen niet meer uitstaan. Ik heb nooit homo-neigingen gehad en nu opeens ben ik lesbisch. Het moet komen door het ongeluk, dat is de enige verklaring die ik kan bedenken."

    De twee vrouwen hebben het al helemaal uitgestippeld. "We willen graag trouwen, maar we moeten ons nog een jaar de tijd geven. We waren eerst vrienden en nu zijn we geliefden." De vader van Vikki denkt dat zij een fase doorgaat, "maar ik wil voor de rest van mijn leven nooit meer een vriendje."

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #845

    Standaard

    Wat een onzin verhaal zeg. A - je kunt je niet uit een coma vechten en B - lesbisch wordt je niet, dat ben je en wordt je echt niet door een explosie.....maar goed, ze heeft het nieuws gehaald...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #846

  22. #847

    Standaard

    Haha, zoiets stond gisteren net iets anders op raarmaarwaar.nl

    Brit: door beroerte ben ik nu homo
    Een beroerte heeft wel heel bijzondere gevolgen opgeleverd voor de 27-jarige Chris Birch. De persoonlijkheid en seksuele geaardheid van de Welshman zijn drastisch veranderd. "Door de beroerte ben ik nu homo", zegt hij tegen de BBC. Birch kreeg een beroerte toen hij vorig jaar al koppeltje duikelend van een heuvel afrolde. "Daardoor werd de bloedtoevoer naar mij hersenen kort afgesneden. Dat veroorzaakte de beroerte. Sindsdien voel ik mij een ander mens." De jonge Brit herkent zichzelf ook niet meer wanneer hij naar foto's van voor het ongeluk kijkt. "Het is alsof ik naar foto's van iemand anders kijk. Wanneer ik mijzelf zou ontmoeten, zou ik waarschijnlijk gewoon door zijn gelopen." Voor zijn beroerte was Birch een gezette, bier verorbende, op zijn motor rondscheurende rugbyfan die wel van een feestje hield en achter de vrouwtjes aanzat. "De Chris die ik was is verdwenen en daarvoor in de plaats is een nieuwe Chris verschenen. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik door mijn beroerte homo ben." Foto
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #848

    Standaard

    Allemachtig zeg........

    Ik zet mijn sub voortaan maar iets zachter want ik heb geen zin om homo te worden.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #849

    Standaard

    Volgens mij heb ik ook ooit ex-coma patienten op tv gezien die plotseling een talent bleken te hebben voor schilderen of beeldhouwen (en de drang om het te doen).Dat hadden ze voor de coma toestand niet dus...

  25. #850

    Standaard

    O brother. Dan hadden ze dat talent al en is het getriggered door de coma maar je gaat mij echt niet wijsmaken dat iemand ineens een kunstenaar geworden is door zijn coma....verwar je je niet met mensen die een donor gekregen hebben?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 34 van 64 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •