Pagina 33 van 172 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 4299 worden weergegeven.
  1. #801

  2. #802

  3. #803

    Standaard







    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht

    Hoop dat je niet de NL versie hebt gekocht, die heeft alleen een Engelse dub als audio, werkelijk tenenkrommend....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #805

    Standaard

    @Peptalk:

    Ik heb toevallig de DFW uitgave van The Warlords maar daar staat gewoon de Mandarijnse audio op.
    Geen Engelse dub te bekennen (want dan had ik hem meteen geretourneerd).
    DFW is misschien niet de meest kwaliteits gezinde uitgever maar het lijkt me dat een Engelse dub zelfs voor hun te ver gaat
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    @Peptalk:

    Ik heb toevallig de DFW uitgave van The Warlords maar daar staat gewoon de Mandarijnse audio op.
    Geen Engelse dub te bekennen (want dan had ik hem meteen geretourneerd).
    DFW is misschien niet de meest kwaliteits gezinde uitgever maar het lijkt me dat een Engelse dub zelfs voor hun te ver gaat
    De DVD die ik hier heb heeft alleen een Engelse dub, die heb ik dan ook na 2 minuten uitgezet.
    Het betreft hier de verhuurversie nu ik de hoes er bij pak, soms maakt DFW nog wel eens een apparte versie....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #807

    Standaard

    Binnen:


    Vandaag gekocht:

    We'll tear your soul apart

  8. #808

  9. #809

    Standaard

    Dread Clive Barker's
    Book Of Blood Clive Barker's
    Sorority Row
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  10. #810

    Standaard


    (Alleen nog Crimson Gold op DVD zien te vinden)


  11. #811

    Standaard

    @Verhoeven:

    Zeker na het recentelijk overlijden van Satoshi Kon is Millennium Actress verplichte kost......net zoals zijn andere werk overigens

    @Peptalk:
    Nog even over The Warlords.....per ongeluk had ik het over de Blu Ray versie ervan....niet over de DVD.
    Dus ik kan het verhaal over het geluid mbt de DVD versie niet verifieren vrees ik.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  12. #812

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De DVD die ik hier heb heeft alleen een Engelse dub, die heb ik dan ook na 2 minuten uitgezet.
    Het betreft hier de verhuurversie nu ik de hoes er bij pak, soms maakt DFW nog wel eens een apparte versie....
    Het is de DFW-versie, dus weldegelijk met mandarijnse audio

    Nieuw:





    (2-disc Deluxe Edition van Sony met andere hoes)



    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  14. #814
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Onlangs gekocht:


    De Stille Kracht (1974, Walter van der Kamp)


    Batman - The Movie (1966, Leslie H. Martinson)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  15. #815

    Standaard







    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht




    Waarom ben je niet voor de UK box gegaan van Friday The 13th?
    Heeft nl ondertitels

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Waarom ben je niet voor de UK box gegaan van Friday The 13th?
    Heeft nl ondertitels
    Tja, stond in de winkel en kon ze niet laten liggen...heb ook geen krdietkaart dus online bestellen uit UK lukt niet.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Tja, stond in de winkel en kon ze niet laten liggen...heb ook geen krdietkaart dus online bestellen uit UK lukt niet.
    Iemand van de vrienden of familie kan je toch helpen?
    Maar ach, 't is ook wel mooi als je alle films apart naast elkaar hebt staan in de collectie

  19. #819

    Standaard



    Tijdelijk voor € 25.49 bij Play, en heeft nl ondertitels naar 't schijnt (kan iemand dit bevestigen?)

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Iemand van de vrienden of familie kan je toch helpen?
    Maar ach, 't is ook wel mooi als je alle films apart naast elkaar hebt staan in de collectie
    Inderdaad, iemand zou me kunnen helpen, maar had geen zin om te wachten tot de dvd's binnen zijn, wilde alle Friday-films nog wel eens zien en wilde daar vanavond al mee beginnen...dus deel 1, 2 en misschien 3 gaan vannacht nog in de speler.

    En zoals je zegt, het staat natuurlijk mooi in de kast zo met die witte kanten, alleen spijtig dat deel 1 van Warner is en niet zo'n witte zijkant heeft zoals de rest.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Inderdaad, iemand zou me kunnen helpen, maar had geen zin om te wachten tot de dvd's binnen zijn, wilde alle Friday-films nog wel eens zien en wilde daar vanavond al mee beginnen...dus deel 1, 2 en misschien 3 gaan vannacht nog in de speler.

    En zoals je zegt, het staat natuurlijk mooi in de kast zo met die witte kanten, alleen spijtig dat deel 1 van Warner is en niet zo'n witte zijkant heeft zoals de rest.
    Het kan nooit perfect zijn he
    Veel kijkplezier dan

  22. #822

    Standaard



    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  23. #823

    Standaard

    Ontvangen:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #824

    Standaard

    Een greep uit mijn aankopen van de afgelopen tijd (lang geleden dat ik in dit topic voor het laatst gepost heb!):

    -Alarm für Cobra 11 - seizoen 15
    -Alarm für Cobra 11 - seizoen 16

    -Airwolf - seizoen 4

    -Draadstaal - seizoen 1
    -Draadstaal - seizoen 2 & 3

    -The Dukes of Hazzard - seizoen 1
    -The Dukes of Hazzard - seizoen 2
    -The Dukes of Hazzard - seizoen 3
    -The Dukes of Hazzard - seizoen 5

    De overige seizoenen van de Dukes koop ik als ik ze kan vinden voor zo'n € 15,- per stuk, maar op dit moment zijn die seizoenen een stuk duurder, overal waar ik ze kan vinden.

    -Day of the Dead (2008)

    Ja, ik heb het origineel van deze film ook en ja, die is veel beter, maar voor € 1,66 kon ik deze allicht een kans geven...

    -Zombieland
    Laatst aangepast door Leijo : 02-09-2010 om 23:21
    "Bond. James Bond."

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    -Land of the Dead (2008)

    Ja, ik heb het origineel van deze film ook en ja, die is veel beter, maar voor € 1,66 kon ik deze allicht een kans geven...
    Is dit een sequel of iets dergelijks? Ik kan geen andere film vinden met deze titel (behalve uiteraard het origineel van Romero uit 2005). Welke film is dit?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 33 van 172 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •