Pagina 8 van 22 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 546 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Nog net zo zeker als het onzeker is. Ondertitels zijn nog niet 100% bevestigd. Dat weten we pas als de release uit is.

  2. #177
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nog net zo zeker als het onzeker is. Ondertitels zijn nog niet 100% bevestigd. Dat weten we pas als de release uit is.
    Hmm, dan moet ik tot na de release wachten of op een review die binnenkort gaat uitkomen maar dan heb ik kans dat de Tin edition al is uitverkocht.

  3. #178

    Standaard

    /Film twittert:
    "The Fedex delivery I just signed for might be the greatest fedex delivery of all time :P"
    http://twitpic.com/2xkz7e
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  4. #179

    Standaard

    US Release (Regiovrij):


  5. #180
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    US Release (Regiovrij)
    Gezien ja, maar gezien de prijs bij o.a. AxelMusic kun je hem net zo goed bij Bol.com bestellen. Dan heb je er ook meteen NL-subs bij!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  7. #182

  8. #183
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Michael J. Fox Recreates the Classic 'Back to the Future' Teaser Trailer

    http://blog.movies.yahoo.com/blog/45...teaser-trailer
    Top.

  9. #184

  10. #185

    Standaard

    Yup zag het frank, nu durf ik ze te bestellen
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht

    Wow een uur geleden stond ie er nog niet op, thanks !

  12. #187

    Standaard

    Ik neem aan dat de releasedatum niet op 14 oktober is? ik zie die datum bij de releasedatum van dvd/bd.

  13. #188
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    28 oktober is de Nederlandse release datum.

  14. #189
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Was een uur daarvoor ook door Frank al gepost. Maar hoeveel mensen kijken niet op de site van blu-ray.com ... wilde hem namelijk ook net posten!

    Maar voor de twijfelaars nu toch voldoende zekerheid: een must-have!!

  16. #191

    Standaard

    Jep! Zeker... Ik zet de Alien-box toch nog maar ff on hold, en ga eerst voor deze. Beetje minderen met BD-aankopen met de december-maand coming up!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  17. #192

    Standaard

    Men neemt blu-ray.com wel erg serieus.....

  18. #193

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Een behoorlijk groot verschil, maar dat mag ook wel te verwachten zijn. Overigens, weer een bewijs dat HD voor sfx shots niet altijd een voordeel is; op dat 3e screen shot is goed te zien dat HD het nog stukken pijnlijker duidelijk maakt dat ze voor een bluescreen staan. Kijk vooral naar de rechterschoen van Doc

    Nadeeltje idd. Maar dat mag de pret toch niet drukken.

  20. #195

    Standaard

    Bevat de US-versie 6 disks omdat 3 daarvan digitale kopieën zijn?

  21. #196

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht

    Nadeeltje idd. Maar dat mag de pret toch niet drukken.
    Als dat een voorbode is van de rest van transfers dan word ik daar niet erg blij van. Ziet er IMHO echt niet goed uit...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Als dat een voorbode is van de rest van transfers dan word ik daar niet erg blij van. Ziet er IMHO echt niet goed uit...
    Het is een bluescreen effect van vijfentwintig jaar oud. Logisch dat het er niet echt goed uit ziet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het is een bluescreen effect van vijfentwintig jaar oud. Logisch dat het er niet echt goed uit ziet.
    25 jaar geleden zag het er wel goed. Maar in die tijd was de film sowieso soft en dat verdoezelt het een beetje. Ik heb BTTF zelfs nog op filmnet en op VHS gezien. Dat is toch net even wat anders dan tegenwoordig met HD beeldkwaliteit en CGI geweld van de afgelopen jaren. Een film zoals Metropolis is kwa SFX toch ook buiten de tijd, maar dat wil niet zeggen dat je er niet van kan genieten.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het is een bluescreen effect van vijfentwintig jaar oud. Logisch dat het er niet echt goed uit ziet.
    Dat is natuurlijk onzin. Als ze de print niet zo hadden overspoelt hadden met DNR maar een meer filmische look hadden gegeven dan het veel beter uitgezien.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 8 van 22 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •