Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 176 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estel Bekijk bericht
    Zoals ik al zei, een gecropte versie van de open matte .
    Oh, oke. Je zei het alsof de 1.78:1 versie de gecropte versie was, maar goed .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #102

    Standaard

    Ikzelf heb de franse versie geimporteerd en daar ben ik vol lof over .
    5.1 DTS-HD audio en 1080p (zeer goed) beeld

  3. #103

    Standaard

    Hoop dat deze week een nieuwe, meer serieuze reactie komt van DFW.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #104

    Standaard

    ik heb zelf nog steeds geen reactie van ze ontvangen
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    In Amerika is The Fifth Element op het TNT satellietstation uitgezonden in 1.78:1 beeldverhouding (MPEG-2 compressie).
    Zie deze posting op het AVSforum voor enkele interessante screenshots:
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...872094&page=18
    (wel een stuk naar beneden scrollen).
    Verder is The Fifth Element door Sony in 1.78:1 verhouding op UMD Video uitgebracht.
    Grappig, want dan zijn er verschillende uitzendversies in omloop...

    http://www.hdtvinfo.nl/e107_plugins/...php?content.17

    Naast dat de film in 1.78:1 is, is het ergste dat je de zaken als microfoons e.d. ziet in de DFW versie die je niet behoord te zien. Ik vraag me af of dat bij de andere 1.78:1 versie ook het geval is...

    Misschien kun je beter deze legale versie downloaden????

    ***MOD EDIT: links naar illegale downloadsvan films e.d. zijn hiet niet toegestaan***


    Maar wat je ook beweert het blijft goedpraten van een krome zaak..., en nu je geen DVD.nl-er meer bent had ik je wel wat kritischer verwacht
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 24-05-2010 om 15:14 Reden: Link naar download verwijderd

  6. #106

    Standaard

    De amerikaanse geremasterde versie schijnt wel goed te zijn en de Franse versie.

    Mijn dvd versie ziet er zelfs stukken beter uit dan je blu-ray!

  7. #107

    Standaard

    triest ik heb nog steeds geen reactie van DFW
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  8. #108

    Standaard

    Erg vreemd dat deze gewoon te koop is in de DVD.nl Shop....

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    Erg vreemd dat deze gewoon te koop is in de DVD.nl Shop....
    Commercie kent geen artistieke grenzen he....ook niet bij dvd.nl...

  10. #110

    Standaard

    Maar A zeggen en B doen...

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Misschien kun je beter deze legale versie downloaden????

    MOD EDIT: ***KNIP*** Links naar illegale downloads e.d. zijn hier niet toegestaan
    Alleen jammer dat de site zo illegaal als wat is... En ik dus weiger om aan dit soort malefide bedrijven geld te geven en zeker niet mijn CC gegevens..

    OnTopic:
    Zelfs al was het zo bedoeld, dat switchen, dan nog zou ik dat als klant NIET willen.. Dat is net zo iets irritants als dat je vaak bij mensen 'autoswitching' aan ziet staan, en dat je dan bij bv tmf ofzo het beeld telkens ziet verspringen tussen inclusief zwarte balken en fullscreen omdat er weer eens een logo in beeld komt etc..

    DFW had belooft indertijd dat ze geen muk meer zouden releasen en toch doen ze dat telkens weer.. MUK is dus IMHO verkeerd beeldverhouding, 1 'slechte' geluidstrack etc, niet een release waar geen extra's bij zitten (dat interesseert mij namelijk geen ene bal).. Ook bv 16-blocks hadden ze WEER in 1.78:1 ipv 2.35:1.. En smoesjes zoals 'maar wij hebben de master in het buitenland gekocht' interesseert mij geen ene bal, het is gewoon de verkeerde verhouding..
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 24-05-2010 om 15:13 Reden: Link naar download verwijderd

  12. #112

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Grappig, want dan zijn er verschillende uitzendversies in omloop...

    http://www.hdtvinfo.nl/e107_plugins/...php?content.17

    Naast dat de film in 1.78:1 is, is het ergste dat je de zaken als microfoons e.d. ziet in de DFW versie die je niet behoord te zien. Ik vraag me af of dat bij de andere 1.78:1 versie ook het geval is...

    Misschien kun je beter deze legale versie downloaden????

    ***MOD EDIT: links naar illegale downloadsvan films e.d. zijn hiet niet toegestaan***

    Maar wat je ook beweert het blijft goedpraten van een krome zaak..., en nu je geen DVD.nl-er meer bent had ik je wel wat kritischer verwacht

    Beste moditor, wel even opletten, ook nu er een commerciele bril op deze site staat!

    De link is naar een volkomen legale tegen betaling download site!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Beste moditor, wel even opletten, ook nu er een commerciele bril op deze site staat!

    De link is naar een volkomen legale tegen betaling download site!
    Het is een russische site die GEEN toestemming heeft van de rechthebbende om de films zo zonder enige vorm van beveiliging te distribueren.. dat zou toch al een behoorlijk hint moeten zijn voor je om te weten dat die site niet koosher is.. Het is een site als AllofMP3, welke ook zeer twijfelachtig was qua legaliteit..

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb een import VS versie, wat overigens al de tweede geremasterde uitgave was op BD. De eerste was zeer slecht te noemen.

    Nu is de vraag nog welke master DFW heeft gebruikt.
    En deze blunder er nog bovenop.

    Oops
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Beste moditor, wel even opletten, ook nu er een commerciele bril op deze site staat!

    De link is naar een volkomen legale tegen betaling download site!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Het is een russische site die GEEN toestemming heeft van de rechthebbende om de films zo zonder enige vorm van beveiliging te distribueren.. dat zou toch al een behoorlijk hint moeten zijn voor je om te weten dat die site niet koosher is.. Het is een site als AllofMP3, welke ook zeer twijfelachtig was qua legaliteit..
    Precies. DVD.nl wil op geen enkele manier in verband gebracht worden met schending van de copyrights. Bij twijfel over een externe link wordt deze daarom verwijderd.

  16. #116

    Standaard

    Heb 'm besteld bij All your Music (voor 12,95 GBP via Amazon.co.uk (remastered, import USA)
    Bij Amazon.com is hij omgerekend 18,70 incl. verzendkosten.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb een import VS versie, wat overigens al de tweede geremasterde uitgave was op BD. De eerste was zeer slecht te noemen.

    Nu is de vraag nog welke master DFW heeft gebruikt.
    En deze blunder er nog bovenop.

    Oops
    Het lijkt wel of DFW een workprint oid heeft gereleased, want de eerste versie van Sony was gewoon prima qua framing en beeldverhouding, alleen het beeld was gewoon een zeer teleurstellende HD vertoning, zie hier:

    http://bluray.highdefdigest.com/2/fifthelement.html

    Sony heeft dit zich aangetrokken en een geremasterde AVC release uitgebracht (itt tot de eerste MPEG2 release).

    Bij DFW werken IMO niet alleen een stelletje amateurs die niet eens een goede HD release kunnen in elkaar zetten maar wat misschien nog erger is is dat ze:
    A. het eindproduct niet herkennen als een volkomen mislukking
    B. het nog uitbrengen ook
    C. zelfs ontkennen dat het een mislukking en zelfs....
    D. de consument nog wijsmaken ook dat dit de presentatie is van de visie van Luc Besson en dat Sony Pictures de mislukking heeft gereleased...
    !

    en waar ik m'n hart heel erg voor vasthou is dat DFW op 1 of andere miraculeuze wijze de rechten heeft bemachtigd om alle Luc Besson films uit te brengen: Le Dernier Combat, La Femme Nikita, Le Grand Bleu en ook Leon (zie www.dfw.nl en dan onder "verwacht")....huil, huil.....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 26-05-2010 om 13:01

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    en waar ik m'n hart heel erg voor vasthou is dat DFW op 1 of andere miraculeuze wijze de rechten heeft bemachtigd om alle Luc Besson films uit te brengen: Le Dernier Combat, La Femme Nikita, Le Grand Bleu en ook Leon (zie www.dfw.nl en dan onder "verwacht")....huil, huil.....
    Blijkbaar is de officiële releasedatum 1 juni. Dat staat ook zo aangegeven op websites als Bol en DVD Outlet. Vreemd, want in de winkel is hij al gewoon verkrijgbaar.

    Wat me ergert is dat DFW niet eens het fatsoen heeft om te reageren op de reacties n.a.v. van hun reactie. Daaruit kan ik maar één ding concluderen: DFW is totaal niet geïnteresseerd in de kopers van hun product(en) en dat is ernstig voor een distributeur.

    Ik vraag me trouwens af of de DVD ook last heeft van de problemen van de blu-ray. De cover van de DVD geeft namelijk een beeldformaat van 2.35:1 weer, terwijl op de cover van de blu-ray 1.78:1 staat.

  19. #119

    Standaard

    Ik heb begin deze week een mailtje naar DFW gestuurd.

    Hier het antwoord:
    ------------------------------------

    BLU-RAY THE FIFTH ELEMENT

    In april 2010 heeft Dutch Filmworks een Blu-Ray versie van THE FIFTH ELEMENT op de markt uitgebracht. Helaas is er onlangs geconstateerd dat de rechthebbende Franse partij per abuis een verkeerde ‘work-in-progress’ versie gebruikt heeft. Deze versie was niet bedoeld om als eindproduct op de markt uitgebracht te worden. In een eerder bericht is ten onrechte gemeld dat het zou gaan om de originele Luc Besson versie, hetgeen wij ten zeerste betreuren.

    Dutch Film Works werkt op dit moment hard aan een aangepaste versie, voorzien van correct en foutloos HD materiaal en geluid. De nieuwe Blu-Ray zal voorzien zijn van 2.35:1 beeldformaat, alsmede een 5.1 DTS-HD Master audiotrack. Bovendien zullen alle overige storende elementen (microfoon en tijdscode balk) tevens verwijderd zijn. Naar verwachting zal de nieuwe versie binnen drie weken gereed zijn en geleverd kunnen worden.

    OMRUIL ACTIE

    U kunt alsnog de correcte versie ontvangen door de foutieve Blu-Ray om te ruilen bij een Media Markt van uw keuze. Dit is mogelijk vanaf woensdag 9 juni.
    U heeft echter ook de mogelijkheid de foutieve Blu-Ray naar onderstaand antwoordnummer te sturen. Na ontvangst van het complete product, zult u de correcte versie zo spoedig mogelijk toegestuurd krijgen.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij zullen ervoor zorgdragen dat u zo snel mogelijk een correct exemplaar ontvangt.

    Hoogachtend,

    Dutch Filmworks B.V.

    Omruil actie via antwoordnummer
    Uw complete blu-ray van The Fifth Element kan gratis verstuurd worden naar:

    Dutch Filmworks B.V.
    Antwoordnummer 10950
    4209 ZW SCHELLUINEN
    Laatst aangepast door bitsflew : 26-05-2010 om 16:31

  20. #120

    Standaard

    Mogen ze ook wel hetzelfde doen met Nikita, die alleen de Engelse dub bevat.

  21. #121

    Standaard

    Wel spijtig dat er geen DTS-HD track komt bij Léon
    Hadden we met z'n allen gezeurd kregen we dit misschien ook nog...
    BD (1243) What i Watch

  22. #122

    Standaard

    Hmmmm, dus toch een workprint...is wel weer een collector's item hahaha....

  23. #123

    Standaard

    Goed dat Dutch FilmWorks de fout nu toch toegeeft. Ik hoop echter wel dat ze bij een eventuele volgende foute persing het anders aanpakken.

  24. #124

    Standaard

    Hoe langer DFW volhield dat de huidige versie intentioneel zo was, hoe meer ze zich hopeloos belachelijk maakten, dus toegeven dat ze fout waren, moest er wel eens aan zitten komen. Maar d'r is één detail waar ze misschien nog even over mochten communiceren, aangezien de winkels nog steeds vol met foute exemplaren liggen en de ketens in kwestie zoals gewoonlijk niet veel moeite doen om die uit te schappen te nemen (verkocht is verkocht...)

    En dat is:

    Beste DFW,
    Zodra de nieuwe exemplaren in de rekken liggen, hoe herken je dan op het zicht een foutief van een juist exemplaar?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #125

    Standaard

    Met een beetje geluk staat er op de nieuwe wel 2.35:1 en DTS HD MA op de achterkant.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •