Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.

Discussie: Titanic

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat voor punt wil je met deze CGI video maken ?
    Veel gebruik van CGI is in films op moment volgens mij niet heel cool.Voor Video games wel
    Nou nou rustig maar man, ik wil geen punt maken. Vond het alleen een leuke video & daarom heb ik hem geplaatst. Maar om je happy te maken zal ik hem verwijderen. Kun jij tenminste rustig slapen!!!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou nou rustig maar man, ik wil geen punt maken. Vond het alleen een leuke video & daarom heb ik hem geplaatst. Maar om je happy te maken zal ik hem verwijderen. Kun jij tenminste rustig slapen!!!
    Mijn excuses hiervoor!
    Echt ik bedoel het niet zo kwaad.

  3. #53

    Standaard

    Even door heen gescrolld, wel een grappige filmpje.Iemand heeft er veel tijd in gestoken. Snap alleen niet waarom je zo kwaad wordt DVDWatcher? Je kan 'm gewoon laten staan hoor. De lontjes hier worden (net als in de maatschappij) wel steeds korter....

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Even door heen gescrolld, wel een grappige filmpje.Iemand heeft er veel tijd in gestoken. Snap alleen niet waarom je zo kwaad wordt DVDWatcher? Je kan 'm gewoon laten staan hoor. De lontjes hier worden (net als in de maatschappij) wel steeds korter....
    Inderdaad zeg.
    The future is Blu

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •