Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Los van het ontbreken van het menu, hoe is het beeld en geluid? Zelfde als de US versie?
    Nog niet echt bekeken. Denk dat ie vanavond wel in de speler beland
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 22-10-2010 om 21:45
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #27

    Standaard

    Laat je het ons ff weten? Thx
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Los van het ontbreken van het menu, hoe is het beeld en geluid? Zelfde als de US versie?
    Heb hem van het weekend gekeken. Beeld viel me erg mee en was eigenlijk best goed. Afgaande op de screenshots van blu-ray.com denk ik dat het dezelfde master is.

    Geluid volgens mij een simpele DTS track die op de disc staat, beetje lastig te beoordelen met mijn simpele stereo installatie.

    ik zou mits je een regio vrije speler hebt, lekker voor de US release gaan, want de HD track en de extra's maken die release gewoon veel beter.

  4. #29

    Standaard

    Het is er niet van gekomen deze week. Sorry guys!

    Heeft iemand anders het beeld/geluid al kunnen beoordelen?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #30

    Standaard

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/showgirl...156/index.html
    11 euro bij bol.com.
    Maar als een menu er al niet opstaat... :S Dat is toch wel het minste zou je zeggen.
    Hopen dat het beeld en geluid wel prima anno 2010 is, anders gooi ik de dvd er wel weer een keertje in.

  6. #31

    Standaard

    Is het nu inderdaad zeker dat er geen DTS-HD Master Audio 5.1 op staat?

    Sites als bol.com en cosmox.be blijven nog steeds het tegendeel beweren...

  7. #32

    Standaard

    Ik vond zelf het beeld en geluid tegen vallen. Daarnaast is inderdaad alles gestript, niet eens een menu of iets dergelijks. Snap eerlijk niet hoe ze dit soort uitgaves durven uit te geven. Zie het bij best veel blu-rays, vooral in het lagere prijssegment, niet blu-ray waardig.

    Daarnaast vond ik de film tegenvallen, deze moet ik dus maar eens snel de verkoop in doen.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Is het nu inderdaad zeker dat er geen DTS-HD Master Audio 5.1 op staat?

    Sites als bol.com en cosmox.be blijven nog steeds het tegendeel beweren...

    Misschien helpt dit....

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tion&Itemid=61

    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=16848

    Ps webshops nemen de gegevens van de inlay of opgegeven door de maatschappij over, en doen zelf geen controle.
    Laatst aangepast door Hombre : 22-11-2010 om 07:13

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wordt dus weer een gevalletje waar je deze beter uit het buitenland haalt
    Wel alleen uit in de US en nog niet in Frankrijk, Duitsland of Groot-Brittanië.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    Vandaar de lage prijs waarschijnlijk

    Net zoals bij de DFW releases waar men nog regelmatig de DTS weglaat.

  11. #36

    Standaard

    Ik snap niet waarom ze dit een 15th Anniversary Edition noemen, want er is niets feestelijks aan de uitgave. Geen extra's, standaard DTS-geluid en geen menu's. Zo breng je geen blu-ray uit DFW.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Ik vond zelf het beeld en geluid tegen vallen. Daarnaast is inderdaad alles gestript, niet eens een menu of iets dergelijks. Snap eerlijk niet hoe ze dit soort uitgaves durven uit te geven. Zie het bij best veel blu-rays, vooral in het lagere prijssegment, niet blu-ray waardig.

    Daarnaast vond ik de film tegenvallen, deze moet ik dus maar eens snel de verkoop in doen.
    Met de beschrijving die je zelf gegeven hebt zul je hem wel makkelijk verkopen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom ze dit een 15th Anniversary Edition noemen, want er is niets feestelijks aan de uitgave. Geen extra's, standaard DTS-geluid en geen menu's. Zo breng je geen blu-ray uit DFW.
    Vrij bizar inderdaad om de editie dan ook nog een naam te willen geven ja. Kennelijk hebben ze niet eens de moeite genomen om de cover aan te passen aan het feit dat het hier gaat om een bare-bones release van de meest simpele soort.

  13. #38

    Standaard

    De US versie is nu voor 11 euro incl verzenden te koop bij Amazon.com. Let op, is wel regio locked.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Ik heb afgelopen zaterdag de duitse versie binnen gekregen. Deze lijkt mij hetzelfde als de US-versie kwa beeld en geluid. Hij is een 50Gb schijf en AVC wat gelijk is aan de US-versie. Hij heeft ook engelse ondertiteling geen SDH dus. Volgens mij heeft ook meer extra's al is het allemaal niet echt veel.

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...s-blu-ray-disc

  15. #40

    Standaard

    In Amerika kreeg deze film de Frambozen prijs. De prijs voor de slechtste film van het jaar. Moet zeggen dat ik er niet mee eens was. Keek toch wel lekker weg.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    In Amerika kreeg deze film de Frambozen prijs. De prijs voor de slechtste film van het jaar. Moet zeggen dat ik er niet mee eens was. Keek toch wel lekker weg.
    En Paul Verhoeven kwam hem zelf ophalen en daar waren ze niet van gedien.

  17. #42

    Standaard

    Waar bleek dat uit dan dat ze er niet van waren gediend??

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Waar bleek dat uit dan dat ze er niet van waren gediend??
    Niet van gediend is misschien een te groot woord maar bij weten is niet de bedoeling dat hem komt op halen.

  19. #44

    Standaard

    Sandra Bullock haalde hem vorig jaar of het jaar daar voor ook op en ik had niet de indruk dat men dat vervelend vond, sterker nog volgens mij werd er flink geapplaudisseerd, maar dan is zij ook een andere verschijning dan Paul Verhoeven...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Sandra Bullock haalde hem vorig jaar of het jaar daar voor ook op en ik had niet de indruk dat men dat vervelend vond, sterker nog volgens mij werd er flink geapplaudisseerd, maar dan is zij ook een andere verschijning dan Paul Verhoeven...
    Paul Verhoeven is de eerste geweest die de prijs zelf op kwam halen, daarna zijn anderen dit na gaan doen.

    Sandra Bulllock heeft de prijs in 2010 gekregen. Zie het hier de uitreiking: http://www.youtube.com/watch?v=adYced7GB8k

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Sandra Bulllock heeft de prijs in 2010 gekregen. Zie het hier de uitreiking: http://www.youtube.com/watch?v=adYced7GB8k
    Hilarisch!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Niet van gediend is misschien een te groot woord maar bij weten is niet de bedoeling dat hem komt op halen.
    Is toen bij Rene Mioch op tv geweest. Was niet dat hij niet welkom was, was meer dat het compleet onverwachts was (aangezien hij de eerste ooit was). Kreeg juist een groot applaus toen hij de award accepteerde en een speech gaf.

  23. #48

    Standaard

    Vandaag ontvangen, maar dan krijg ik tot mijn verbazing niet de (15th Anniversary Sinsational Edition), maar de Unrated edition.

    Zit daar nu weer verschil in of is het precies dezelfde uitgave? EAN is hetzelfde.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Is toen bij Rene Mioch op tv geweest. Was niet dat hij niet welkom was, was meer dat het compleet onverwachts was (aangezien hij de eerste ooit was). Kreeg juist een groot applaus toen hij de award accepteerde en een speech gaf.
    Volgens René Mioch waren het vooral de stemgerechtigde leden van de Raspberry Awards organisatie zelf geweest die minder blij waren. Zij nemen zichzelf en hun oordeel vrij serieus, en konden de gezonde korrel zout waarmee Verhoeven het opnam daarom niet echt waarderen. Ze verwachtten namelijk dat de genomineerden beledigd zijn en daarom niet komen opdagen, maar dat lukt de laatste jaren steeds minder.

    Maar als ze zo graag serieus genomen willen worden, dan moeten ze wellicht niet zulke vreemde prijzen toekennen, zoals Britney Spears als slechtste actrice voor een filmpje van 10 seconden in Fahrenheit 9/11, wat nog een geleend fragment uit een interview was ook. Of de borsten van Mariah Carey als Slechtste Screen Couple. Ze bedenken ook steeds vaker van die rare categorieën om maar bepaalde mensen of films af te kunnen zeiken, zoals Most Tiresome Tabloid Targets (Tom Cruise) en Worst Written Film Grossing Over $100 Million (Twister).

    Showgirls draagt haar prijs met trots; ik kan het met geen mogelijkheid een goeie film vinden, en toch blijf ik er naar kijken. Wat mij betreft Paul Verhoevens meest interessante mislukking. Jammer dus van die matige BluRay. Gelukkig niet meer dan 7 euro aan gespendeerd.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  25. #50

    Standaard

    Weet jij of er verschil is Roy?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •