De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard panasonic dmp-bd35 en NO-GO BD-R(E) films

    Uiteraard worden de (gehuurde) of gekochte blu-ray films braaf afgespeeld...MAAR...

    1. Ik heb deze blu-ray speler net via via, maarre...speelt geen zelf vervaardigde BD-RE's af (kan niet aflezen is de melding) dus hoe is dit op te lossen ?
    de BD-RE's worden uiteraard wel feilloos via m'n blu-ray pc brander afgespeeld, dus dat zit wel goed !

    2. Hoe dit ding regio-vrij te maken (zowel dvd als blu-ray regio's) ?

    3. Welke goede (prijs/kwaliteit) blu-ray apparaten pakken wel alles feilloos ?

    Thanks alvast !

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baraburu Bekijk bericht
    Uiteraard worden de (gehuurde) of gekochte blu-ray films braaf afgespeeld...MAAR...

    1. Ik heb deze blu-ray speler net via via, maarre...speelt geen zelf vervaardigde BD-RE's af (kan niet aflezen is de melding) dus hoe is dit op te lossen ?
    de BD-RE's worden uiteraard wel feilloos via m'n blu-ray pc brander afgespeeld, dus dat zit wel goed !
    Heb geen ervaring met zelfgebrande blu-rays. Betreft toch geen kopietjes van blu-rays?

    2. Hoe dit ding regio-vrij te maken (zowel dvd als blu-ray regio's) ?
    De Panasonic kan alleen regiovrij worden gemaakt voor blu-ray middels een modchip. Zie hier

    3. Welke goede (prijs/kwaliteit) blu-ray apparaten pakken wel alles feilloos ? Heb geen ervaring met zelfgebrande blu-rays en dat is volgens mij waar je op doelt. Zelf heb ik goede ervaringen met de Sony BDP-S370 qua 'alles pakken' van bestandsformaten. Of hij ook zelfgebrande schijfjes moeiteloos pakt is voor mij dus niet duidelijk.

    Thanks alvast !
    .
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Ik heb geen ervaring met het branden van blu-ray's maar is het ook daar niet van toepassing dat een disc gefinalizeerd moet worden na het branden, is dit uitgevoerd?

  4. #4

    Standaard

    misschien ook firmware upgrade uitvoeren, aangezien bij veel update's voor dit type ook als info "verbetering van afspeelbaarheid blu-ray discs" werd genoemd.

    maar de regiocode van de originele blu-ray moet ook wel overeenkomen met de speler die het kopie afspeelt natuurlijk.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb ook geexpirimenteerd met het branden van blu-ray's, het is mij ook nog niet gelukt om een goede te branden. iedere keer gaat er iets mis in het brandproces waardoor de schijf onleesbaar wordt.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •