De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: The Punisher

  1. #1

    Standaard The Punisher

    Zag dat de Punisher nog geen blu ray recensie had, dus ik dacht laat ik de spits maar afbijten.

    Laten we maar positief beginnen. Het geluid is subliem. Zo mooi komen de explosies uit je boxen. Met het geluid is absoluut niks mis mee en een flinke verbetering ten aanzien van de dvd. Helaas is het beeld niet top. Dat vond ik ook al van de DVD versie, maar de filmgrain is te nadrukkelijk aanwezig. Met name in het begin bij de strandopnames. Wanneer ze daar lopen over het strand zie je veel filmgrain in de lucht. Jammer! Ook is de film wat onderbelicht en heeft hij teveel contrast. Vuiltjes en krasjes zijn weg. Over het algemeen ben ik wel tevreden, maar het is zeker geen top blu ray.

    Wat ook jammer is zijn alle mooie extra's die je bij de DVD er wel bij krijgt. Mooie uitgevoerde cover, kaarten, etc. Helaas de blu ray versie is alleen voorzien van een hoesje/inlay.

    De flim zelf heeft wel veel extra's en zijn zeker leuk om te bekijken. Zo is er 40 minuten geknipt in deze film, want hij mocht maar 2 uur duren . Verder is in het script geknipt voor wat betreft het eerste gedeelte. Hoe wordt The Punisher gevormd zoals hij nu is. In the comic begint hij als militair in Koeweit. Daarna wordt hij special agent en moet zo bijzondere taken verrichten. De director heeft dat helaas niet willen laten zien in de film. Toch wel een interessant gegeven. Je mist zo toch iets.

    De film zelf vind ik gewoon goed. Hard maar goed in elkaar gezet. Vooral de eerste 40 minuten en het laatste half uur. De randfiguren met name de 2 vreemde figuren in zijn opvanghuis vond ik jammer. De scene met die Rus is zo lachwekkend. De enige smet van een verder goede harde actiefilm. De blu ray scoort net een voldoende qua beeld en een dikke 10 voor het geluid
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Ben het met je eens, heb deze toen goedkoop gekocht samen met het vervolg in een pakket.
    Ook had ik hem nog niet op DVD. Jammer genoeg staat de Extended Cut er niet op, dit is vooralsnog alleen op DVD te krijgen. Hopelijk komt 'ie nog uit op blu-ray, inclusief remaster van het beeld.

    Voor mij persoonlijk is namelijk de Extended Cut echt de betere van de 2 versie's. Want na het zien van de bioscoopversie had ik sterk het gevoel dat er inderdaad wat miste i.t.t. de Extended Cut die alle "vragen" beantwoord m.b.t. de relatie van Frank Castle en James Weeks.
    (http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=3623)

    De introductie in Koeweit waren ze wel van plan: "The first scene in the movie was originally intended to be a battle set in Kuwait during the first Gulf War, but the reduction in budget rendered that impossible." (http://www.imdb.com/title/tt0330793/trivia?tr=tr1380151)

    Ook staat deze scène er wel op als extraatje, maar dan in een getekende vorm.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #3

    Standaard

    Heb die extended versie nooit gezien, hmmm. Dat ze Koeweit eruit hebben gelaten kan ik me deels voorstellen. Krap budget en weinig tijd. Aan de andere kant mis je zo het eerste gedeelte. Bedankt voor je aanvulling.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #4

    Standaard

    Ik zelf heb de Punisherbox gekocht waarin dus The Punisher 1 en 2.
    Maar de extended versie heb ik ook nooit gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •