De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slotje - TKA: Subwoofer Harman Kardon Sub TS-7

    Mijn subwoofer gaat vervangen worden. Voor € 100,- bied ik hem te koop aan. Ik verzend deze subwoofer niet; hij kan opgehaald worden in de regio 0164, op ongeveer een uur rijden van Rotterdam en een half uur van Breda en Antwerpen.

    GERESERVEERD


    • Actief
    • 100 Watt RMS
    • 8 Ohm
    • Magnetisch afgeschermd
    • Inclusief kabel, waarvan de plug wat is kromgetrokken



    Laatst aangepast door Devon1980 : 19-03-2011 om 15:26 Reden: Niet te verkopen... Nu lang genoeg geprobeerd.
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  2. #2

    Standaard

    is deze nog te koop?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3

    Standaard

    Jazeker, ik heb nog geen reacties ontvangen.
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  4. #4

    Standaard

    Up, nog steeds te koop
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  5. #5

    Standaard

    Up, nog steeds te koop
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  6. #6

    Standaard

    Up, nog steeds te koop
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  7. #7

    Standaard

    Up, nog steeds te koop
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  8. #8

    Standaard

    Hoi
    Ik wou weten of de subwoofer goed werkt zo ja dan wil ik er 75 euro voor geven dit omdat je hem al even hebt.
    groeten Rob 06-25021971

  9. #9

    Standaard

    Up, nog steeds te koop. Aangezien de vraagprijs zeer redelijk is, ben ik niet bereid om (veel) te zakken. € 75,- is natuurlijk niet serieus te nemen...
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  10. #10

    Standaard subwoofer

    goeieddag, werkt deze nog goed, en is hij nog te koop? kben bereid u er 90 euro voor te geven

  11. #11

    Standaard

    Zie PM.
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  12. #12

    Standaard

    Up, nog steeds te koop.
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  13. #13

    Standaard

    Beste Devon1980

    heb je de woofer toevallig nog staan? ben namelijk geïntresseerd!
    hoor het graag van je. doe dan ff een mailtje naar markhagen69@hotmail.com als je wil

    mvg mark
    Laatst aangepast door markhagen : 21-02-2011 om 17:27

  14. #14

    Standaard

    Beste Devon1980,

    Ik weet niet of de woofer nog tekoop is, zo ja ben ik erg geintereseert in de woofer. Als hij nog tekoop is wil je me dan een mailtje sturen mijn e-mail is jbbouw@hotmail.com ik zie je reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •