Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Algemeen IMDB topic

  1. #26

    Standaard

    Is de layout van filmpagina's weer terug bij het oude of ligt dat aan mij?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Heb me zojuist aangemeld op IMDB, maar hoe voeg ik films toe aan mijn 'Watchlist' ?
    Bij de film aan de linker kant staat een knop "Add to my movies". Dan komt de film in de pending lijst en vandaar uit kun je ze verplaatsen naar een bijv. eigen aangemaakte lijst.

  3. #28

    Standaard

    Ik was niet eens op de hoogte van het bestaan van die functie, klinkt wel handig voor wishlist doeleinden. Misschien maar eens proberen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Eindelijk zie ik nu die nieuwe layout, en ik moet zeggen dat het absoluut geen verbetering is. Een site als IMDb, waar je juist komt om informatie te zoeken, staat of valt bij de gebruiksvriendelijkheid. En die is nu weg. Erg jammer, en ik hoop dat ze het terugdraaien.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #31

    Standaard



    Het moet niet triester worden met IMDb

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    Het moet niet triester worden met IMDb
    Er is al door IMDb bevestigd dat het om een fout gaat, en dat ze eraan werken. Ondertussen kun je het zelf in je profiel aanpassen, als je tenminste lid bent. Overigens deed de site eerst precies hetzelfde, maar dan alles in het Engels, en daar heb ik amper iemand over gehoord.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    Het moet niet triester worden met IMDb
    BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP...
    De naald van mijn bullshitdetector is doorgeslagen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard

    Haha, ik vind het goede, het slechte en het lelijke een erg goede film hoor

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Eindelijk zie ik nu die nieuwe layout, en ik moet zeggen dat het absoluut geen verbetering is. Een site als IMDb, waar je juist komt om informatie te zoeken, staat of valt bij de gebruiksvriendelijkheid. En die is nu weg. Erg jammer, en ik hoop dat ze het terugdraaien.
    Blijkt dat je dat nu zelf kan doen. Ga naar je profile, vervolgens naar site preferences en vink <show previous design....> aan en alles is weer bij het oude. Gelukkig.....

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    Blijkt dat je dat nu zelf kan doen. Ga naar je profile, vervolgens naar site preferences en vink <show previous design....> aan en alles is weer bij het oude. Gelukkig.....
    Klopt, daar was ik inmiddels ook achter . Meteen aangepast ook.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #37

    Standaard

    Weet iemand waarom er afentoe naar nederlands vertaalde titels tussen staan?
    en is dit uit te zetten, zodat er alleen de originele titel te zien is?

    bijvoorbeeld in de top 250 : nr 90 en 91

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    Weet iemand waarom er afentoe naar nederlands vertaalde titels tussen staan?
    en is dit uit te zetten, zodat er alleen de originele titel te zien is?

    bijvoorbeeld in de top 250 : nr 90 en 91
    Het staat in de paar berichten net boven de jouwe. Sorry, maar heb je dit topic wel gelezen?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    Blijkt dat je dat nu zelf kan doen. Ga naar je profile, vervolgens naar site preferences en vink <show previous design....> aan en alles is weer bij het oude. Gelukkig.....
    Bedankt voor deze tip! Het is een grote opluchting om de oude IMDB weer terug te hebben.

  15. #40
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoort Inception niet plaats #3 in te nemen in de top 250?

    Hier een 9.0

    http://www.imdb.com/chart/top?tt1375666

    En hier een 9.1

    http://www.imdb.com/title/tt1375666/


    Beetje krom...

    Dat zelfde geldt ook voor de nummer 2... Of is dat allemaal weer vaag geregeld op IMDB?

  16. #41

    Standaard

    Boven de top 250 staat:

    For this top 250, only votes from regular voters are considered.

    En onder de top 250 staat het volgende:

    The formula for calculating the Top Rated 250 Titles gives a true Bayesian estimate: weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C where:

    • R = average for the movie (mean) = (Rating)
    • v = number of votes for the movie = (votes)
    • m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 3000)
    • C = the mean vote across the whole report (currently 6.9)

    for the Top 250, only votes from regular voters are considered.
    The future is Blu

  17. #42

    Standaard

    imdb is veranderd afgelopen week, weet iemand hoe ik nu een film toevoeg in my movies ??

    ik kan mijn lijst wel vinden, maar de knop film toevoegen is foetsie ?
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #43

    Standaard IMDB teller

    Vroeg me af wie het bijhoud en hoe hoog de teller staat. Tot nu toe staat die van mij op:

    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 09-11-2011 om 21:03

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •