Bekijk uitslag poll: welk vinden jullie het beste deel

Stemmers
146. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Back to the future part I

    87 59,59%
  • Back to the future part II

    41 28,08%
  • Back to the future part III

    9 6,16%
  • Geen van bovenstaande; nooit gezien

    2 1,37%
  • Ik vond er allemaal niets aan

    7 4,79%
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 194 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmdiscussie: Back to the Future Trilogy (SPOILERS)

    Welke deel vinden jullie het beste ?

    Ik toch het eerste deel, zoals veel trilogieen. De orginaliteit en Marty die zijn moeder achter zich aan krijgt En niet te vergeten de muziek



    Ik heb de film heel wat keertjes gezien in mijn VHS dagen, maar het was me nooit opgevallen dat Huey Lewis ook in de film een rolletje had
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2

    Standaard

    Ik vind deel 1 het best en deel 3 het zwakst.... Maar volgende week vind ik ze allemaal weer even gaaf!

  3. #3

    Standaard

    Deel 3 natuurlijk!!! Geweldig, en beste deel.
    Een waardige afsluiting van een prachtige trilogie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Deel 3 natuurlijk!!! Geweldig, en beste deel.
    Een waardige afsluiting van een prachtige trilogie.
    Ja vind ik ook!
    Houd ook wel van die WildWest style
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Het knappe vind ik dat ze goed los te kijken zijn, maar ook als één film van tig uur. Bij Indiana Jones vind ik deel 2 een stuk minder, dus die kijk ik bijna nooit.

    BTTF 1,2,3 daarentegen kijk ik meestal achter elkaar onder het mom van: het totaal is meer dan de som der delen.

    Maar ja, om dan toch een als beste te kiezen: deel 1, vanwege die legendarische en hilarische openingsscene. "There is a slight possibility of an overload" (quote even uit het hoofd)
    Rimmer: "Step up to Red Alert"
    Kryten: "Are you quite sure, sir? It does mean changing the bulb !"
    - Red Dwarf: the series -

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Deel 3 natuurlijk!!! Geweldig, en beste deel.
    Een waardige afsluiting van een prachtige trilogie.
    Dat is zeker waar, het is voor mij ook moeilijk kiezen, want ook II vond ik leuk met dat 'verkeerde' 1985
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Ik vind deel 1 nog steeds het beste, omdat deel 2 net iets te chaotisch is. Deel 2 vind ik ook nog heel goed hoor, maar die haalt het niet bij de frisheid van deel 1.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat is zeker waar, het is voor mij ook moeilijk kiezen, want ook II vond ik leuk met dat 'verkeerde' 1985
    Inderdaad, deel twee was ook eerst mijn favoriet, het is sowieso erg moeilijk kiezen omdat de films qua sfeer gewoon erg goed een eenheid vormen. Ik vind ze eigenlijk alledrie ook even goed.
    Okee, misschien is deel 1 toch wel de minste, maar dat komt doordat de karakters nog opgebouwd moesten worden enzo, waardoor het wat trager op gang komt.
    Maar de hele trilogie krijgt van mij een dikke tien.

  9. #9

    Standaard

    Vind ze allemaal goed maar toch een lichte voorkeur voor deel 1: sprankelend entertainment met een geweldige drive.

  10. #10

    Standaard

    Deel 3 vond ik de beste maar elk deel vond ik TOP!
    Ik heb de videos allemaal wel een stuk of 10 keer gezien...

  11. #11

    Standaard

    Erg top allemaal, vind vooral in deel 3 leuk gevonden hoe alle 'moderne' dingen weer terugkomen.
    Ik heb ze uitgesmeerd over 3 avondjes, weer 3 avonden goed besteed
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #12

    Standaard

    Leuke optie: Nooit gezien. Is dat mogelijk dan??
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
    Leuke optie: Nooit gezien. Is dat mogelijk dan??
    Het schijnt mogelijk te zijn
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Deel 2 vind ik toch wel het leukste maar de film is natuurlijk
    een geheel van 3 delen en de Trilogy is gewoon in zijn
    geheel gaaf ! Ik zal ook nooit alleen deel 2 of 3 of 1 kijken
    maar dan wel alledrie achter elkaar.Daarna begrijp je ook
    het beste vind ik waar het om gaat alhoewel ik dat nu wel
    weet na die aantal keren dat ik hem al gezien heb

  15. #15

    Standaard

    De films baden ook in zo'n heerlijk feel-goed sfeertje. Daarnaast staan ze ook voor heel wat jeugdsentiment. Kijk echt uit naar de release.

  16. #16

    Standaard

    Net de trilogy helemaal weer gezien. Deze zal nooit vervelen voor mij


    Wat ik me wel afvraag is als Marty in deel III van 1955 naar 1885 gaat, dan zouden er in principe daar op dat moment twee DeLoreans moeten zijn, de andere waar de Doc is meegekomen na die bliksem inslag. En daar zat waarschijnlijk nog benzine in om de andere bij te tanken. Of krijg je dan een time-paradox?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Ik heb altijd het gevoel gehad dat die time-paradox niet helemaal klopt; wie kan het een keer voor me uitleggen? like I was a four year old (with a vixen's body)
    "I like it sideways"

  18. #18
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Ik heb altijd het gevoel gehad dat die time-paradox niet helemaal klopt; wie kan het een keer voor me uitleggen? like I was a four year old (with a vixen's body)
    Wat niet kloppen doen dan ?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer


    Wat niet kloppen doen dan ?
    LOL hou op jij malle verkeersregel-overtreder jij
    "I like it sideways"

  20. #20
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    LOL hou op jij malle verkeersregel-overtreder jij
    Wie ? ik ?

  21. #21

    Standaard

    muss jetzt gehen, PARTY avond; sta op de gastlijst van escape HEHE dooooeg
    "I like it sideways"

  22. #22
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    muss jetzt gehen, PARTY avond; sta op de gastlijst van escape HEHE dooooeg
    Veel plezier......

  23. #23
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Nog iets wat niet klopt: SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!
    SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!




    In deel 3 ,in 1955 vinden ze het graf van doc met daar op de naam van clara toch? Marty is op dat moment nog niet naar 1885 gegaan dat betekent ,dat clara gewoon van dat ravijn is afgedonderd en hadden doc en clara elkaar nooit onmoet en kan ook haar naam niet op de grafsteen staan. toch???




  24. #24

    Standaard Maar als je nou....

    Als je werkelijk gaat nadenken over dat tijdreizen word je gek... Wij vroegen ons thuis toen BTTF draaide altijd al af:

    Stel je voor dat je een uur teruggaat in de tijd. Je gaat vervolgens naar je eigen huis. Ding dong. Daar doe je zelf open.

    Dan sla je jezelf knockout, bind je jezelf vast en verhinder je jezelf om naar het verleden te reizen. Hobbelen er dan twee exemplaren van moi rond?

    Vind ik leuk om over te brainstormen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    Nog iets wat niet klopt: SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!
    SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!


    In deel 3 ,in 1955 vinden ze het graf van doc met daar op de naam van clara toch? Marty is op dat moment nog niet naar 1885 gegaan dat betekent ,dat clara gewoon van dat ravijn is afgedonderd en hadden doc en clara elkaar nooit onmoet en kan ook haar naam niet op de grafsteen staan. toch???
    Maar de Doc was al naar 1885 gegaan, en die was waarschijnlijk Clara gaan ophalen en werd op het feest neergeschoten. Toen is de historie al veranderd en heette het ravijn al anders (?)
    Maar daarna ging Marty ook terug en veranderd de historie weer

    Maar het blijft een hersenkrakend geheel, de tijdparadox. Want hoe zit het nou met die twee DeLoreans in 1885?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •