Bekijk uitslag poll: welk vinden jullie het beste deel

Stemmers
146. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Back to the future part I

    87 59,59%
  • Back to the future part II

    41 28,08%
  • Back to the future part III

    9 6,16%
  • Geen van bovenstaande; nooit gezien

    2 1,37%
  • Ik vond er allemaal niets aan

    7 4,79%
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 194 worden weergegeven.
  1. #151
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Tis verwarrend
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Dat vind ik nogal tegenstrijdige beweringen.
    Dat lijkt ook zo, maar toch is het waar

    Voorbeeld
    Als jij over een jaar besluit om naar Australie te emigreren, en ik ga vanaf nu een jaar verder in de tijd, rijd naar Australie. En dan zie ik jou daar rondlopen
    Zo geloof ik erin
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWXData
    Als je tijdreizen technisch gaat bekijken is naar de toekomst reizen eerder mogenlijk dan het verleden... Ik ga de hele teorie niet uitleggen, maar't klopt wel
    Naar de toekomst "reizen" is inderdaad theoretisch mogelijk. Volgens Einsteins relativiteitstheorie bijvoorbeeld.
    Die stelt namelijk dat hoe dichter je bij de snelheid van het licht komt, hoe trager de tijd voor jou gaat. Dus stel je bouwt een ruimteschip dat bijna de snelheid van het licht haalt en je reist een eind de ruimte in. Dan kan bij terugkomst voor jou misschien maar een half jaar zijn verstreken, maar hier op aarde zijn we dan misschien wel vele jaren verder. Zit wel een nadeeltje aan: dan kun je natuurlijk niet terug.

  4. #154
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Dankje nathan
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  5. #155
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat lijkt ook zo, maar toch is het waar
    Met die tegenstrijdige beweringen bedoelde ik het feit dat je zei dat de toekomst vast ligt, maar dat hij wel bepaald wordt door onze eigen keuzes.

  6. #156

    Standaard

    My name is Darth Vader, I'm an extra terrestrial from the planet Vulcan!


    Bij die quote lig ik altijd dubbel van het lachen. Eén van de geinigste scènes uit de eerste film, en die bevat er toch sowieso al redelijk veel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Met die tegenstrijdige beweringen bedoelde ik het feit dat je zei dat de toekomst vast ligt, maar dat hij wel bepaald wordt door onze eigen keuzes.
    Ja maar dat klopt als een bus, daar is niets tegenstrijdigs aan. Ik geef toe dat het moeilijk te interpreteren is
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #158
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    My name is Darth Vader, I'm an extra terrestrial from the planet Vulcan!


    Bij die quote lig ik altijd dubbel van het lachen. Eén van de geinigste scènes uit de eerste film, en die bevat er toch sowieso al redelijk veel.
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  9. #159

    Standaard

    ... Tijdens de Directors Commentary wordt er een verhaal verteld van dat een producent (of wat ook) ... dat hij de film "Spaceman from Planet Pluto" wilde noemen.

    Dat Robert Zemeckis toen een note aan Spielberg had geschreven wat hij hier mee aanmoest .. hij kon niet overtuigen dat BTTF een betere titel is.

    Spielberg heeft toen een note geschreven dat ie nog nooit zo gelachen heeft om een belachelijke titel als dit.


  10. #160

    Standaard Re: Maar als je nou....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak
    Als je werkelijk gaat nadenken over dat tijdreizen word je gek... Wij vroegen ons thuis toen BTTF draaide altijd al af:

    Stel je voor dat je een uur teruggaat in de tijd. Je gaat vervolgens naar je eigen huis. Ding dong. Daar doe je zelf open.

    Dan sla je jezelf knockout, bind je jezelf vast en verhinder je jezelf om naar het verleden te reizen. Hobbelen er dan twee exemplaren van moi rond?

    Vind ik leuk om over te brainstormen.
    Volgens Dr. Emmet Brown bemoei je je dan teveel met de loop van de historie en ontploft het heelal. Toch? Zoiets volgens mij...


    Regards,
    Robin...

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    ... Tijdens de Directors Commentary wordt er een verhaal verteld van dat een producent (of wat ook) ... dat hij de film "Spaceman from Planet Pluto" wilde noemen.

    Dat Robert Zemeckis toen een note aan Spielberg had geschreven wat hij hier mee aanmoest .. hij kon niet overtuigen dat BTTF een betere titel is.

    Spielberg heeft toen een note geschreven dat ie nog nooit zo gelachen heeft om een belachelijke titel als dit.


    Als je goed in deel 1 kijkt zie je dat dat de naam is van de stripboek die dat kleine jongetje (In het begin in die stal als marty net in 1955 aankomt.) in zn handen heeft.

  12. #162
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Ik vind die commentary van bttf wel slecht. De charme van z'n commentary is dat het zo spontaan is, en dat de makers wat over de film kunnen vertellen terwijl je het ziet. Maar die commentary van bttf gaat niet eens over wat je ziet. Gelukkig komt er nog de r1 versie met commentaar van Micheal J. Fox.
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  13. #163
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Ik vind die commentary van bttf wel slecht. De charme van z'n commentary is dat het zo spontaan is, en dat de makers wat over de film kunnen vertellen terwijl je het ziet. Maar die commentary van bttf gaat niet eens over wat je ziet. Gelukkig komt er nog de r1 versie met commentaar van Micheal J. Fox.
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWXData
    Ik vind die commentary van bttf wel slecht. De charme van z'n commentary is dat het zo spontaan is, en dat de makers wat over de film kunnen vertellen terwijl je het ziet. Maar die commentary van bttf gaat niet eens over wat je ziet. Gelukkig komt er nog de r1 versie met commentaar van Micheal J. Fox.
    Ben ik helemaal met je eens, dit klonk meer als een interview die ze achter de film hebben gezet. Wel interessant hoor, maar het is geen commentary.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ben ik helemaal met je eens, dit klonk meer als een interview die ze achter de film hebben gezet. Wel interessant hoor, maar het is geen commentary.
    Maar gelukkig was het wel een interessant interview.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Maar gelukkig was het wel een interessant interview.
    Ja dat zeker wel ja, leuke anekdotes. Maar om dit audioxommentaar te noemen vind ik nogal misleidend
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja dat zeker wel ja, leuke anekdotes. Maar om dit audioxommentaar te noemen vind ik nogal misleidend
    Echt een audio-commentaar was het niet nee. Toch was het op zich wel een goed idee om zoiets als extra audio-track bij de film te zetten want het stoorde mij absoluut niet dat wat er verteld was niet direct met de getoonde scenes te maken had: op deze manier konden ze veel uitgebreider over de film vertellen. Bij veel commentaartracks raffelen ze dingen af omdat ze het tempo van de scenes niet goed bij kunnen houden.

    Btw: waarom krijgt deel 3 een lagere score dan 2 in de poll? Als ik niet 1 had gekozen had ik had ik 3 genomen omdat die qua verhaal veel leuker is als 2 (die soms een beetje te ingewikkeld is om echt leuk te zijn).

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Btw: waarom krijgt deel 3 een lagere score dan 2 in de poll? Als ik niet 1 had gekozen had ik had ik 3 genomen omdat die qua verhaal veel leuker is als 2 (die soms een beetje te ingewikkeld is om echt leuk te zijn).
    Tja, dat is waar de mensen op gestemd hebben, ik heb ook 1 gekozen, maar deel 2 en 3 zitten er niet ver van vandaan hoor
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #169
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Ik heb bijna een jaar lang Back to the Future niet meer gekeken gewoon om de DVD release nog ruiger te maken. En plots stijgt de film in m'm top 10 aller tijden! ik ben de dvd nu voor de derde keer aan het kijken en de film ongeveer de 50e keer. Super, nog steeds!
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Naar de toekomst "reizen" is inderdaad theoretisch mogelijk. Volgens Einsteins relativiteitstheorie bijvoorbeeld.
    Die stelt namelijk dat hoe dichter je bij de snelheid van het licht komt, hoe trager de tijd voor jou gaat. Dus stel je bouwt een ruimteschip dat bijna de snelheid van het licht haalt en je reist een eind de ruimte in. Dan kan bij terugkomst voor jou misschien maar een half jaar zijn verstreken, maar hier op aarde zijn we dan misschien wel vele jaren verder. Zit wel een nadeeltje aan: dan kun je natuurlijk niet terug.
    DE ruimtevaarders die naar de maan zijn geweest hebben totaal een seconde of zo in de toekomst gereisd!

    Sommige wetenschappers denken nu zelfs dat ook naar het verleden reizen in theorie mogelijk is (sneller dan het licht reizen). Alleen is dan natuurlijk wel de vraag: waar blijven de bezoekers uit de toekomst dan? UFO's? Of wil men alleen observeren zonder interventie uit angst voor de gevolgen?

  21. #171

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Mijn eerste post dan (ik zeg niet zo veel, maar kan goed luisteren )

    Ik heb ook nog een interesante ontdekking en wil graag hier even aan bijdragen.
    Om terug in de tijd te reizen is een snelheid van 88m/h nodig. Naar mijn weten hing Doc aan het eind van deel 2 gewoon stil in de lucht, dus geen 88m/h. (terwijl dit ook vliegend nodig is, zie maar hoe ze weer terug gaan vanuit 2015 naar het verkeerde 1985, ook 88 m/h) Dus als het niet nodig zou zijn, waarom dan niet in een open veld gaan staan met de delorean in 1885 en je door de bliksem laten raken (ok, ok Doc werd binnenkort doodgeschoten dus ze hadden een tijdprobleem; wachten op onweer kan misschien een tijdje duren, maar toch...)
    Dit had dus trouwens ook in deel 1 de oplossing kunnen zijn...

  22. #172
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H-town
    Hallo allemaal,

    Mijn eerste post dan (ik zeg niet zo veel, maar kan goed luisteren )

    KNIP
    Welkom.

    Op het einde van deel twee zie je wel sporen in de lucht staan.
    Slipsporen of iets dergelijks.
    Misschien is de auto door de impact van de bliksem in een soort van ultieme versnelling geraakt, zodoende deze op een hele korte afstand de juiste snelheid kon halen?
    De 'juice' was niet meer nodig, want hij had nu een Mr Fusion.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded


    Misschien is de auto door de impact van de bliksem in een soort van ultieme versnelling geraakt, zodoende deze op een hele korte afstand de juiste snelheid kon halen?
    Dit kan inderdaad zo zijn ja...dan heeft Doc zijn huiswerk toch niet goed gedaan ,dat hele gedoe met 88m/h bereiken kan hij dus ook in een splitsecond voor mekaar krijgen...Docie docie toch

  24. #174

    Standaard

    De twijfel zat voor mij tussen deel 1 en 3, toch maar 1 gekozen.

    Erg grappig om te horen dat voor het 3e deel het budget krap was en ze daardoor de muziek flink opgepompt hebben.
    Grappig is dat dat inderdaad zo werkt. Die muziek is in deel 3 echt imposant, en daardoor is deel 3 in mijn ogen beter dan deel 2, ondanks de geldverslindende technische hoogstandjes van deel 2.

    p.s. dit is een erg prettig forum!

  25. #175

    Standaard

    Mijn Favoriete deel heb ik eigenlijk niet,ik vindt ze allemaal supercool,misschien omdat als ik ze kijk ze als 1 film zie (allemaal achter elkaar)!
    Ik heb alleen één kleine kantekening op de dvd aan te merken en dat is dat de DTS track volgens mij minder LFE gebruikt/kracht in deel 1 heeft dan zijn tegenhanger die overigens wel goed klinkt maar niet zo goed als de DTS track,voor de rest is het echt super om de filmreeks in DTS te beluisteren,allen het LFE had meer punch moeten hebben,maja je kan niet alles hebben.


    Greetz

    Dchris
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •