Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avatar 3D: voor ALLE(!) NL Panasonic 3d-TV kopers

    Gisteren is bekend gemaakt dat alle (nieuwe) bezitters van een een Panasonic 3D tv gratis de 3D versie van Avatar krijgen:

    http://www.highdefdigest.com/news/sh..._December/5689


    Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar Panasonic Nederland. In eerste instantie was nog niet duidelijk of de aktie ook in Nederland zo gaan gelden. Vorige week kreeg ik echter het volgende mailtje van Panasonic:

    Beste Panasonic 3D TV bezitter,

    Wij hebben uw reactie betreffende onze huidige actie met betrekking tot Panasonic 3D TV's ontvangen en in behandeling genomen.

    We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u op geen enkele wijze in het bezit kunt komen van de spectaculaire 3D Blu-ray titel AVATAR. Een film die in 3D zijn succes heeft bewezen in de bioscopen en die nu exclusief beschikbaar wordt gesteld bij aankoop van een Panasonic 3D TV.

    Omdat u reeds in een vroeg stadium heeft besloten een 3D TV van Panasonic aan te schaffen, kunt u nu geen gebruik meer maken van de actie die loopt van 15 november tot en met 31 december 2010.

    Maar omdat juist u een van de eersten was die een Panasonic 3D TV heeft gekocht, willen we u toch graag belonen. Als u uw aankoop registreert op onze website, en daarbij onderstaande instructie volgt, kunnen we u als trouwe Panasonic gebruiker toch de 3D Blu-ray disc van AVATAR toesturen.

    LET OP:
    Zoals u weet voldoet u niet aan de actievoorwaarden van de huidige Panasonic 3D actie. Het door ons genomen besluit heeft uitsluitend betreking op de 3D AVATAR Blu-ray disc. U kunt geen aanspraak maken op de 3D Blu-ray speler. We gaan er van uit dat u hier begrip voor heeft.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier met uw Panasonic 3D aparatuur.

    Met vriendelijke groet,
    Panasonic Info Centre

    Instructie:
    1) Klik de volgende link aan: http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/4248/module/myPanasonic/registration/product/enterEmail.html#anker_42482) Voer uw e-mail adres in en klik op registreren
    3) In deze registratieomgeving dient u uw NAW + aankoopgegevens in te voeren.
    * Belangrijk is de regsitratie van het product. Dit dient een van de deelnemende 3D TV's te zijn aan de huidige actie!
    4) Maak nadat u alle velden heeft ingevuld een print van uw registratie en een kopie van uw aankoopsbewijs (voorzien van een duidelijke aankoopsdatum) en stuur deze op naar:

    Panasonic Nederland
    o.v.v. Avatar 3D
    Europalaan 30
    5232 BC 's-Hertogenbosch
    Nederland

    5) Klik op registeren; vervolgens ontvangt u een link in uw persoonlijke mailbox om de registratie te bevestigen. Door de link aan te klikken wordt de bevestiging uitgevoerd.
    Laatst aangepast door baltar : 03-12-2010 om 14:42

  2. #2

    Standaard

    Stelletje hoeren in NL hier! Mn broer heeft een Panasonic 3D-TV gekocht in de veronderstelling deze ook te kunnen krijgen tegen die tijd. Zo ging het immers ook bij de vorige 3D film actie (Ice Age 3 en Coraline). Waarom worden we in NL wéér zo benadeeld?!? Ik zou bijna Amerikaan willen zijn.
    The future is Blu

  3. #3

    Standaard

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4

    Standaard

    Voor de volledigheid. Dit was de reactie van Panasonic:

    Bedankt voor uw input. Wij moeten u echter meedelen dat de genoemde actie vooralsnog niet van toepassing is in Nederland.

    Indien dit op korte termijn verandert, zal dit via onze website kenbaar worden gemaakt.

    mvg
    Panasonic Info Centre

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Voor de volledigheid. Dit was de reactie van Panasonic:

    Bedankt voor uw input. Wij moeten u echter meedelen dat de genoemde actie vooralsnog niet van toepassing is in Nederland.

    Indien dit op korte termijn verandert, zal dit via onze website kenbaar worden gemaakt.

    mvg
    Panasonic Info Centre
    Ik heb ze net ook even een verontwaardigd mailtje gestuurd.
    The future is Blu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb ze net ook even een verontwaardigd mailtje gestuurd.
    Prima. Ik hoop wel dat je je ander taalgebruik hebt gehanteerd dan je reactie in dit topic want dat werkt vaak contraproduktief.

  7. #7

    Standaard

    Tsja, als je een tv van een paar duizend euro kan veroorloven moet je niet zo moeilijk doen dat je een blu ray van 2 tientjes er niet bij krijgt
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Tsja, als je een tv van een paar duizend euro kan veroorloven moet je niet zo moeilijk doen dat je een blu ray van 2 tientjes er niet bij krijgt
    Ik begrijp je standpunt maar dat is niet helemaal waar het om gaat aangezien deze 3D versie niet te koop is. Ik heb er best wel wat over gelezen op AVSforum en daar speculeren ze al over prijzen van honderden dollars op eBay voor een 3D versie van Avatar.

    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op maar het geeft wel aan dat het gaat over een produkt waar veel vraag naar is en bijzonder weinig aanbod.

  9. #9

    Standaard

    Zou kunnen dat ze op dit moment niet eens een 3D versie van Avatar gaan produceren met NL subs maar in eerste instantie aleen een uitgave voor de engelstalige markt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Zou kunnen dat ze op dit moment niet eens een 3D versie van Avatar gaan produceren met NL subs maar in eerste instantie aleen een uitgave voor de engelstalige markt.
    Dat zou een reden kunnen zijn. Aangezien het ook om een andere regiocodering gaat en dus Panasonic niet zomaar de US versie gratis kan verstrekken in Europa, is er zeker nog een kans aanwezig dat de aktie ook over enkele maanden naar hier komt. Ik geloof dat Panasonic een jaar lang de exclusiviteits deal heeft. Daarna komt hij op de reguliere markt: kerst 2011.

    De deal voor de Amerikanen is trouwens nog veel beter. Ze krijgen niet alleen Avatar maar ook 2 nieuwe brillen (40% lichter en betere pasvorm)!

  11. #11

    Standaard

    Ik heb niet zo in het mailtje gereageerd hoor Kreeg overigens hetzelfde antwoord. Andere brillen zou idd geen schande zijn. Dan maar wachten tot hij te downloaden is, al heb ik natuurlijk toch liever de blu-ray.
    The future is Blu

  12. #12

    Standaard

    De 3D-regeling voor de belangrijkste Europese landen is bekendgemaakt:

    http://www.blu-ray.com/news/?id=5397

    Ik zie hier, omdat de nederlandse gegevens nog niet vrijgegeven zijn, een potentieel nadeel en -voordeel. Mensen die al een Panasonic 3DTV hebben gekocht komen niet in aanmerking, maar de actie is maar van korte duur 2-3 maanden. Dan zou de exclusiviteit kunnen verdwijnen en hem gewoon op de markt brengen. Kan ik het hier bij het rechte eind hebben?
    The future is Blu

  13. #13

    Standaard

    ik zie nu op blu-ray.com dat er meer informatie vrij is gekomen bij de diverse landen. Uk, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië.

    Maar geen Nederland zucht

  14. #14

    Standaard

    Gister maar een mailtje gestuurd naar Panasonic met de verwijzing dat andere landen wel al een actie hebben. Ik kreeg dus net een mailtje terug met het verlossende antwoord:

    Op dit moment is er nog geen informatie bekend omtrent eventuele (Avatar gerelateerde) 3D acties. Wij raden u aan om na 15 november as. onze website te raadplegen.

    mvg
    Panasonic Info Centre

    Dus ben benieuwd.

  15. #15

    Standaard

    De Avatar 3D Blu-ray die te vinden is op Usenet heeft anders wel NL subtitles..

    En good old James heeft alvast wat custom tips voor 'bijna perfecte' beeldinstellingen;
    http://panasonic.net/avc/viera/3d/avatar/eu.html
    Laatst aangepast door grimson : 06-11-2010 om 12:52

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grimson Bekijk bericht
    De Avatar 3D Blu-ray die te vinden is op Usenet heeft anders wel NL subtitles..

    En good old James heeft alvast wat custom tips voor 'bijna perfecte' beeldinstellingen;
    http://panasonic.net/avc/viera/3d/avatar/eu.html

    contrast op 48 ?? lijkt me erg hoog
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #17

    Standaard

    You gotta be kidding? Elders in europa is dit wel van toepassing. UK heb je zelf recht op nog eens 3 gratis titels.
    Ik heb ook een email gestuurd.

    Btw Avatar 3d....zal vrij lang exclusive blijven. Nog geen algemeen release datum van deze avatar blu ray te zien.

    Serieus...begin 3d beetje zat te worden. Overweeg mijn tv terug te brengen.
    a.k.a. tan1415

  18. #18

    Standaard

    goed nieuws.

    Op het forum van tweakers is iemand die wilde bij de mediamarkt een vt20 kopen en kreeg toen te horen dat hij het beter volgende week moet doen. Want dan is er een actie van panasonic, bij aanschaf van een vt20 krijg je gratis een 3d bluray speler plus avatar op een 3d bluray schijf.

    Dus ik ben benieuwd of dit waar is we zullen het zien volgende week.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door krul15 Bekijk bericht
    goed nieuws.

    Op het forum van tweakers is iemand die wilde bij de mediamarkt een vt20 kopen en kreeg toen te horen dat hij het beter volgende week moet doen. Want dan is er een actie van panasonic, bij aanschaf van een vt20 krijg je gratis een 3d bluray speler plus avatar op een 3d bluray schijf.

    Dus ik ben benieuwd of dit waar is we zullen het zien volgende week.
    http://translate.google.com/translat...3anker_6500082
    De Franse website lijkt als enige dit ook te vermelden.

  20. #20

    Standaard

    nou mensen het is officieel een feit, Panasonic Nederland doet ook mee met de actie.
    Bij aankoop van een panasonic 3dtv krijg je een 3d bluray speler + avatar 3d.

    Dus topic starter verander ff de titel

    http://panasonic.nl/html/nl_NL/Panas...770/index.html

  21. #21

    Standaard

    Hmm alleen is de aankoopdatum vanaf 15 november. Ik heb mijn TV 13 november gekocht!!!
    a.k.a. tan1415

  22. #22

    Standaard 3d

    Zoals ik het las, is het ook voor kopers van een eerdere datum!!!!!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raMniv Bekijk bericht
    Zoals ik het las, is het ook voor kopers van een eerdere datum!!!!!
    formeel niet:

    Deze actie is geldig op aankopen gedaan tussen 15 november en 31 december 2010 bij een van de deelnemende dealers

    geen idee of Panasonic eerder gekochte toestellen ook mee laat doen

    heb zelf al gebruik gemaakt van de Ice Age/Coraline actie dus originele streepjescode van verpakking heb ik niet meer....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Stelletje hoeren in NL hier! Mn broer heeft een Panasonic 3D-TV gekocht in de veronderstelling deze ook te kunnen krijgen tegen die tijd. Zo ging het immers ook bij de vorige 3D film actie (Ice Age 3 en Coraline). Waarom worden we in NL wéér zo benadeeld?!? Ik zou bijna Amerikaan willen zijn.
    ehhm het is maar een schijfje van 20 euro hoor

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ehhm het is maar een schijfje van 20 euro hoor
    Het gaat niet om het geld. Hier is een 3DTV voor gemaakt. En dan kun je er niet aan komen. Het gaat mij erom dat je als je een 3DTV hebt, niet aan dat schijfje kunt komen. Panasonic hoeft hem niet gratis aan te bieden, maar ik vind dat hun 3DTV-bezitters wel aan het schijfje moeten kunnen komen. (en dan bedoel ik niet voor honderden euro's op Ebay)
    The future is Blu

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •