Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avatar Collector's Edition 3-Disc op DVD en Blu-ray Disc

    Avatar Collector's Edition 3-Disc op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Nu is de vraag :
    Zal ik wachten op 'AVATAR Ultimate Definitive 3D Experience Blu-ray 6 Disc Set Collectors Box" die nog meer bonusmateriaal zal bevatten & garant zal staan voor de ultieme kijkervaring ?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Nu is de vraag :
    Zal ik wachten op 'AVATAR Ultimate Definitive 3D Experience Blu-ray 6 Disc Set Collectors Box" die nog meer bonusmateriaal zal bevatten & garant zal staan voor de ultieme kijkervaring ?
    Daarna zal er vast nóg een editie verschijnen voor de MEEST ULTIEME KIJKERVARING...
    Concertagenda op Podiuminfo

  4. #4

    Standaard

    Gevolgd door de "Avatar Directors Cut - 9 Disc met statue".

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Daarna zal er vast nóg een editie verschijnen voor de MEEST ULTIEME KIJKERVARING...
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    Volgens Cameron komt er alleen nog een 3D versie, en verder niets meer.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Is de 3d versie verlengd of nog niet bekend? Ik zag deze vandaag liggen, 40 euro voor de Blu-Ray, twijfel nog..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

    Standaard

    Ben vooral benieuwd hoe de verpakking van de bluray eruit ziet...

  8. #8

    Standaard

    Bekijk het filmpje, zoveel bijzonder is de verpakking niet..ligt al bij de V&D in de schrappen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Bekijk het filmpje, zoveel bijzonder is de verpakking niet..ligt al bij de V&D in de schrappen..
    Oja, nu al?
    en wat kost hij daar op DVD?
    Laatst aangepast door John McClane : 15-11-2010 om 20:05
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  10. #10

    Standaard

    30 euro op dvd en 40 op bluray, je kan ook miles & money doen..weet niet hoeveel dit scheelt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Nu is de vraag :
    Zal ik wachten op 'AVATAR Ultimate Definitive 3D Experience Blu-ray 6 Disc Set Collectors Box" die nog meer bonusmateriaal zal bevatten & garant zal staan voor de ultieme kijkervaring ?
    Ik snap het sarcasme, maar deze is ruim op tijd aangekondigd zodat mensen konden kiezen.

  12. #12

    Standaard

    Had een Collectors Edition eigenlijk al besteld, maar heb deze editie toch maar ge annuleerd omdat ik toch maar wacht op de 3D versie , want ik heb immers een 3DTV... De AVATAR 3D VERSIE KOMT TOCH PAS IN HET 1STE KWARTAAL VAN 2011... die paar maanden kan ik ook nog wel wachten, en anders heb ik 3VERSIES in mijn bezit en dat vind ik erg overdreven.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik snap het sarcasme, maar deze is ruim op tijd aangekondigd zodat mensen konden kiezen.
    Ik zag toen de eerste dvd/blu-ray van Avatar uitkwam een interview met Cameron op G4 TV en daar vroegen ze of er nog dit jaar een verlengde editie zou uitkomen. Hij wou dit niet bevestigen alhoewel alle geeks allang van de komende release ervan wisten. Toen dacht ik wel "èwel Cameron, gij kapitalistisch zwijn". Het is alvast zeker dat er nog een 3D-release op ons af zal komen.
    Ik kon het precieze interview niet vinden denk ik. Heb onderstaand filmpje wel niet herbekeken wegens tijdsgebrek
    http://g4tv.com/attackoftheshow/blog...r-on-AOTS.html

  14. #14

    Standaard

    Apart, want hij heeft juist altijd gezegd dat er een Special Edition aan ging komen. Voordat de eerste versie was uitgekomen, zelfs.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Apart, want hij heeft juist altijd gezegd dat er een Special Edition aan ging komen. Voordat de eerste versie was uitgekomen, zelfs.
    Inderdaad, maar hij wou niet bevestigen dat de DVD-versie ervan in november ging uitkomen, waarschijnlijk omdat de gewone DVD-versie nog maar net in de winkels lag.

  16. #16

    Standaard

    Pas in de winkels? Hij ligt er al een aantal maanden. Het gaat er ergens gewoon om dat als een barebone editie van zon film uitkomt, je er donder op kunt zeggen dat er een speciale versie komt. Een beetje research dan en je weet wanneer ie uitkomt. Tuurlijk springt de handel er op in dat de meeste mensen niet zo denken en de gewone editie eerst kopen en dan balen als de speciale editie komt. Dan hopen ze dat wij doubledippen (dus meer cash in the pocket). Maar we kunnen toch moeilijk de commercie er van de schuld geven dat wijzelf het geduld niet hebben om te wachten op een onvermijdelijke betere uitgave? Zeker omdat die info daarover er ook al was toen de gewone editie uit kwam (alleen werd het niet aan de grote klok gehangen, dat wel).

  17. #17

    Thumbs down Hij speelt niet af!!!

    Kom ik net thuis van mijn werk, ligt op de deurmat deze 3-disc bluray van Avatar. Over een uur komt vrouwlief thuis, dus nog even tijd om de blurays er even in te gooien om te zien hoe mooi alles eruit ziet.
    Bluray 1 erin (Sony Bravia EV370 van net 4 maanden out en met nieuwste firmware), wachte, wachten... tekst in beeld waarvan ik alleen de bovenste regel kan lezen wat zegt dat deze bluray gemaakt is volgens de meest recente technieken, en weg is de rest van de tekst en verder niks. Menuknoppen e.d. werken niet. Lade open en dicht: idem.

    Disc 2 er dan maar in. Precies hetzelfde verhaal! En ik heb al de meest recente firmware draaiend op de bluray-speler. Zucht.
    Al die maanden wacht je op een release die de moeite waard is om te kopen, speelt ie gewoon niet af. Stelletje eikels!!

  18. #18

    Standaard

    @Franklin1975
    Ik weet niet welke BR Speler je hebt (je geeft alleen je TV type)
    Ik heb zelf de Sony BDP-S373, en het duurt de eerste keer inderdaad erg lang voordat hij doorstart, maar hij doet het wel.
    Laatst aangepast door TifKag : 18-11-2010 om 16:59

  19. #19

    Standaard

    's Avonds nog maar een poging gewaagd en na een minuut of 2 kwam er inderdaad beweging in de bluray's. Hopelijk is dit niet elke keer zo, want met andere blurays heb ik er totaal geen last van.

  20. #20

    Standaard

    Vanmiddag voor 13 pond in London zien liggen (de dvd). NL-versie is dus erg duur.

  21. #21

    Standaard

    Ongetwijfeld zonder nl-subs. Anders had ik hem ook wel bij play of hmv besteld.

  22. #22

    Standaard

    Wederom wordt mijn luiheid beloond.

    Maar ik wacht nog even langer tot ie voor echt bijna niets te krijgen is.

  23. #23

    Standaard

    Net een 3D-blurayspeler en -tv aangeschaft dus ik wacht nog even op de 3D-versie.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stevenbron Bekijk bericht
    Net een 3D-blurayspeler en -tv aangeschaft dus ik wacht nog even op de 3D-versie.
    Zul je lang moeten wachten of je moet een Panasonic hebben gekocht.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #25

    Standaard

    Nee hoor, want volgens mijn bronnen komt deze 1 ste kwartaal 2011 ( 3D VERSIE AVATAR ). De actie van Panasonic 3DTV met gratis Avatar 3D loopt tot eind December, en daarna zou deze versie in de markt moeten komen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •