Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 728 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Oeps , sorry, je hebt gelijk. Je had eerst bij bol (en bij proxis) een aparte rubriek voor movie minutes, ik bedenk me nu dat die aan de zijkant stond, maar die staat er niet meer.
    Ik heb nog eens goed gezocht bij Bol.com en ben toch een rubriek met movie minutes tegengekomen.

    Bijvoorbeeld de dvd of blu ray: The Proposal

    Onderaan de pagina bij ‘meer titels met dezelfde kenmerken’ staat: specials movie minutes

    Rechts op de pagina (boven het bol.com mannetje) staat ook een verwijzing naar movie minutes bij ‘kijk ook eens in Movie minutes’


    Ik heb aan Bol.com gevraagd of deze gegevens actueel en betrouwbaar zijn, hierbij hun antwoord:

    "Hartelijk dank voor uw e-mail van 16 februari 2011.
    U vraagt ons of de rubriek 'specials: Movie Minutes' actueel is. Wij gaan ervan uit dat deze rubriek actueel is en dat alle getoonde dvd's een movie minute code hebben.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Jennifer Troost
    bol.com Klantenservice"

    Hopelijk klopt de info van Bol.com


  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nieuw in de Shop:

    Spangas op Survival DVD 120MM

    Samantha Who Seizoen 1 180MM
    Kleine update:
    Ook "Spangas Op Survival" op blu-ray staat nu in de Movie Minutes shop; voor 180 punten.

  3. #128

    Standaard

    Opnieuw een veiling en jawel, opnieuw een product voor het vrouwelijke publiek : Desperate Housewives S6

  4. #129

    Standaard

    ik ben een vrouw en zelfs ik heb daar niks aan

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Opnieuw een veiling en jawel, opnieuw een product voor het vrouwelijke publiek : Desperate Housewives S6
    Beetje kort door de bocht. Het is niet omdat er 'wives' in de titel staat dat het enkel voor vrouwen is. Ik ken meerdere mannen die van deze serie genieten.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Ik ken meerdere mannen die van deze serie genieten.
    Zoals Theo zou zeggen: daar bestaat in Eindhoven een woord voor

    http://www.youtube.com/watch?v=Nrkn2drWniY

    (geintje, uiteraard)


  7. #132

    Standaard

    Dit is pas een topactie (helaas heb ik ze al):

    Movie Minutes Monday - De uitreiking van de Oscars zitten erop en Disney heeft 4 Oscars is de wacht gesleept! Daarom alleen vandaag de twee winnende films Toy Story 3 en Alice in Wonderland op Blu-ray voor slechts 100 MM! Deze actie geldt van 19:30 tot 22:00 uur!

  8. #133

    Standaard

    Dat is zeker een topactie!
    PSN: r4zZ1__

  9. #134

  10. #135

    Standaard

    Geldt dat ook voor Alice in Wonderland 3D versie...???
    want ik heb eigenlijk al beide films.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Geldt dat ook voor Alice in Wonderland 3D versie...???
    want ik heb eigenlijk al beide films.
    Enkel de 2D versie...

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Dit is pas een topactie (helaas heb ik ze al):

    Movie Minutes Monday - De uitreiking van de Oscars zitten erop en Disney heeft 4 Oscars is de wacht gesleept! Daarom alleen vandaag de twee winnende films Toy Story 3 en Alice in Wonderland op Blu-ray voor slechts 100 MM! Deze actie geldt van 19:30 tot 22:00 uur!
    Verdomme, net 10 minuten te laat gezien .

    Totaal niet meer op gelet, vermits ik er van uit ging dat MMM altijd aflopen om 21u00...

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Verdomme, net 10 minuten te laat gezien .

    Totaal niet meer op gelet, vermits ik er van uit ging dat MMM altijd aflopen om 21u00...
    dan had je het toch 21:10 gezien...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #139

    Standaard

    Heeft iemand na het bestellen van de Toy Story 3 of Alice in Wonderland nog wat van MM gehoord? Normaal krijg je zodra de film verzonden wordt toch een factuur in de mail? Heb nog steeds van niets gehoord..
    PSN: r4zZ1__

  15. #140

    Standaard

    nee hier ook nog niet, komt omdat deze dan waarschijlijk nog niet is verstuurd

  16. #141

    Standaard

    Ah okee! Dan wacht ik rustig af!
    PSN: r4zZ1__

  17. #142

    Standaard

    dat komt omdat ze geen examplaren hebben en dus deze niet kunnen leveren, ook nu al 2x meegemaakt met MM. verwacht er maar niet al te veel van!

  18. #143

    Standaard

    Ik heb wel een paar minuten na 19.30 gelijk besteld. Neem aan dat ze het geld wel terugstorten als ze niet kunnen leveren?
    PSN: r4zZ1__

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Ik heb wel een paar minuten na 19.30 gelijk besteld. Neem aan dat ze het geld wel terugstorten als ze niet kunnen leveren?
    Ik neem aan dat ze woord houden en het beloofde gewoon leveren. Als je niet leveren kunt moet je het ook niet aanbieden.

    Dit zal wel weer 3 maanden wachten worden...

  20. #145

    Standaard

    Ze zijn iets trager met leveren op het moment en ik heb al 2 keer gehad dat de levering er al wel was en de factuur nog niet....
    Ik denk dat je ze gewoon in de loop van de week gaat ontvangen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #146

    Standaard

    Heb Alice en Toy Story 3 binnen, maar had geen bevestiging van verzending ontvangen via mail. Ze zijn wel netjes aangekomen.

  22. #147

    Standaard

    Hier ook zojuist binnen, keurig verpakt. Prima service

  23. #148

    Standaard

    Hier van hetzelfde! Alleen digitaal geen factuur ontvangen.
    PSN: r4zZ1__

  24. #149

    Standaard

    Hier is ook alles in uitstekende staat binnengekomen.
    Geen factuur, maar das dan jammer

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MustafaA Bekijk bericht
    Heb Alice en Toy Story 3 binnen, maar had geen bevestiging van verzending ontvangen via mail. Ze zijn wel netjes aangekomen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Hier van hetzelfde! Alleen digitaal geen factuur ontvangen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Hier is ook alles in uitstekende staat binnengekomen.
    Geen factuur, maar das dan jammer
    Misschien niet duidelijk geneoeg van me, maar momenteel ontvang je de factuur later:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ze zijn iets trager met leveren op het moment en ik heb al 2 keer gehad dat de levering er al wel was en de factuur nog niet....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •