De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jochem Myjer - De Rust Zelve

    Ik heb vandaag de Blu-ray van deze voorstelling binnen gekregen via Free Record Shop online en ik krijg geen geluid bij de voorstelling. Of ik nu voor de Dolby 2.0 of DTS-HD track kies maakt geen verschil. Ook de extra's geven geen geluid. Mijn Blu-ray speler is de Panasonic DMP-BD80 met de laatste firmware en deze speler kan prima overweg met DTS-HD, net als mijn geluidsset.
    Hebben meer mensen hier last van en is dit een productiefout?

  2. #2

    Standaard

    Misschien per ongeluk op mute gezet?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Misschien per ongeluk op mute gezet?
    Nee, dat had ik al gecheckt.

    [EDIT] Hm. Zojuist op m'n PC gekeken en daar geeft ie wel geluid. Productiefout is dus uitgesloten. Ik ga nog even verder experimenteren.

    [EDIT2] Nog steeds niks. Ik snap er niks van. Ik hoop op reacties van andere mensen die hetzelfde probleem hebben of op een firmware-update voor mijn speler. Ik had niet verwacht dat de Blu-ray van Jochem Myjer zo geavanceerd zou zijn.
    Laatst aangepast door Burning Fish : 18-12-2010 om 06:29

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Koppel eens je Blu-ray speler rechtstreeks aan op je TV. Kijken of je dan wel geluid hebt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Koppel eens je Blu-ray speler rechtstreeks aan op je TV. Kijken of je dan wel geluid hebt.
    Heb ik ook geprobeerd en helpt ook niet. Het lijkt niet om de verwerking van het geluidskanaal te gaan, het lijkt erop dat de speler het geluidskanaal gewoon niet ziet. Al mijn andere blu-ray's (en ik heb er wel een paar) werken prima.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Gewoon omruilen en je probleem voorleggen.

  7. #7

    Standaard

    Omruilen heeft geen enkele zin, dan heb je gewoon weer hetzelfde probleem.

  8. #8

    Standaard

    Doen andere blu rays het wel dan?

  9. #9

    Standaard

    Ik had hetzelfde met Robin Hood: Men In Tights.
    Op mijn BluRay-speler geen geluid (vreemd genoeg wel in het menu tijdens het navigeren tussen de opties), maar op de PS3 had ik wel geluid.

    Geen idee dus wat de oplossing is helaas.

  10. #10

    Standaard

    Tja, vind het vreemd. Ik wacht wel op een firmware update voor m'n speler.
    Ik heb de voorstelling zondag gewoon op mijn PC gekeken en het was ook op die manier genieten geblazen.

  11. #11

    Standaard

    Hier ook hetzelfde probleem, heb me helemaal suf gezocht op internet om geprobeerd dit probleem op te lossen echter zonder succes.

    Jochem meyjer zelf reageerde zelfs op de Twitter dat hij dit ook had en door een update van zijn speler had hij wel geluid.

    Heb zelf de panasonic sc bt200...dus probleem ligt misschien toch wel bij panasonic dus ff wachten op nieuwe firm ware update.

  12. #12

    Standaard

    Ja, een vriend van me had de Blu-ray ook gehaald en had hetzelfde probleem op twee Panasonic Blu-ray spelers. Afwachten is dus inderdaad de oplossing....

  13. #13

    Standaard Oplossing???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Ja, een vriend van me had de Blu-ray ook gehaald en had hetzelfde probleem op twee Panasonic Blu-ray spelers. Afwachten is dus inderdaad de oplossing....
    Weet iemand of er al een oplossing voor is?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager Bekijk bericht
    Weet iemand of er al een oplossing voor is?
    Hier het zelfde probleem met een panasonic bdt-310 ook update gedraait maar nog steets geen geluid is er al iets gevonden voor het probleem ?

    gr Bjorn

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •