De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe Receiver met 5xhdmi+surround,tips?

    Goedemiddag,wellicht kunnen jullie mij es helpen.
    nu ik een 3dtv heb,en hier een hele serie apparaten op heb hangen,wil ik eigenlijk ook wel een nieuwe versterker om die hd-geluidssporen te kunnen spelen.en,mijn huidige receiver zou mooi in een 2e setup passenboven,ook niet onbelangrijk.

    nu wil ik de volgende apparaten aansluiten:
    2x bluray(3d+gewoon)
    cisco recorder/tuner
    dvdspeler(regio1)
    wii
    ac-ryan
    ps3

    zoals jullie zien,heb ik dan al 5 hdmi aansluitingen,en dat wil ik via een receiver met 1 kabel naar de tv gooien.

    t voordeel van die hdmi zou zijn dat ik niet meer met mijn optische aansluitingen zou hoeven knoeien,heb nu veel te weinig ruimte op mijn 6.1 dts versterkertje.

    nu heb ik een surroundset van pioneer,hier wil ik evt ook wel wat verandering in,maar t moeten wel kleine satellieten zijn...

    gaarne hoor ik tips,ik zit eigenlijk voor de versterker te denken in een 300 euro prijsklasse,boxen grofweg zelfde prijs....ben wel flexibel...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    Goedemiddag,wellicht kunnen jullie mij es helpen.
    nu ik een 3dtv heb,en hier een hele serie apparaten op heb hangen,wil ik eigenlijk ook wel een nieuwe versterker om die hd-geluidssporen te kunnen spelen.en,mijn huidige receiver zou mooi in een 2e setup passenboven,ook niet onbelangrijk.

    nu wil ik de volgende apparaten aansluiten:
    2x bluray(3d+gewoon)
    cisco recorder/tuner
    dvdspeler(regio1)
    wii
    ac-ryan
    ps3

    zoals jullie zien,heb ik dan al 5 hdmi aansluitingen,en dat wil ik via een receiver met 1 kabel naar de tv gooien.

    t voordeel van die hdmi zou zijn dat ik niet meer met mijn optische aansluitingen zou hoeven knoeien,heb nu veel te weinig ruimte op mijn 6.1 dts versterkertje.

    nu heb ik een surroundset van pioneer,hier wil ik evt ook wel wat verandering in,maar t moeten wel kleine satellieten zijn...

    gaarne hoor ik tips,ik zit eigenlijk voor de versterker te denken in een 300 euro prijsklasse,boxen grofweg zelfde prijs....ben wel flexibel...

    mazzel,niels
    Hangt die TV nu al? en bevalt ie een beetje, geen last van Buzz enzo?

    Als je flexibel bent...... dan zou ik het budget voor de receiver iets oprekken.

    Voorbeeld:

    Receiver:




    http://www.kieskeurig.nl/receiver/on...caties/896857/

    prijs: 424,--

    Speakersetje:



    http://www.kieskeurig.nl/surround_se...caties/200621/

    prijs: 331,--


    Voor effe 755,-- een heel mooie combi, je bent niet bang om af te dingen, dus misschien zou je nog wat winst kunnen halen, wil je wat knaps, dan zou ik niet in een lagere prijsklasse gaan shoppen, bedenk dat je 10 jaar met zo'n set kunt doen. Zou zeker gaan luisteren.....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    hee herman,goeieavond!

    die onkyo zat ik idd aan te denken,was em al in saturn tegengekomen.
    ze kunnen em daar echter niet neerzetten met een boxenset naar keus(zoals je miss weet),tis gewoon ja of nee.

    mijn vriendin wil allemaal van die kleine boxen in de woonkamer,vandaar dak op kef uitkwam maar das 1300 euro voor een set....

    die canton,kan dat ook met een stukje muziek goed?t hoeft niet hard te zijn,ivm rijtjeshuis,maar ik moet wel kunnen horen dak rammstein aanheb bijvoorbeeld...

    zou er iets van onkyo zijn met 5hdmi,of zou jij dan gewoon een slot op je tv extra blijven gebruiken?de tv komt niet te hangen ivm de hoek die ie moet hebben,t werd dan zo schreeuwend duur dat we nu een op maat-meubel gaan maken en de tv op zijn voet plaatsen.

    als compensatie voor beneden heb ik op de 2e verdieping trouwens 4 enorme magnat-zuilen,en ik heb maar liefst 3 kleine subjes die ik wil proberen door te lussen,maar das meer voor de gein

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #4

    Standaard

    Een compact systeem is een compromie, je gaat of voor groot met de wetenschap dat als je een mooi setje aanschaft, alles goed kan horen, zowel van films als van muziek, of je gaat voor compact.

    Zoals je al aangaf is er ook op compact gebied wel eea mogelijk als je dan ook diep genoeg in de buidel wil tasten. Van Canton weet ik dat ze heel goede setjes maken, raad ze wel vaker aan. Ook de setjes van Canton komen er in allerlei prijsklassen, had je niet de allergoedkoopste gewezen, maar er zijn zeker nog duurdere setjes.

    Je gaf een bepaald bedrag op en daar zul je het dus mee moeten doen, ik kan je enkel voor dat bedrag dan wat voorstellen, ben zelf iemand die zoveel mogelijk waar voor zijn geld wil.... Zou zeker eens naar Canton gaan luisteren, ze worden hoog gewaardeeerd, prijs kwaliteits verhouding is prima voor elkaar

    De Onkyo 608 waar ik naar verwees heeft zelfs 6 HDMI ingangen, 1 aan de voorzijde en 5 aan de achterzijde.

    Zelf een designkast maken voor de TV, dat kan ook in de papieren gaan lopen, maar dan krijg je het wel zoals je het hebben wilt. Hoe bevalt je TV? Ben reuze blij met die van mij, zie veel meer details dan voorheen, ben momenteel Babylon 5 weer aan het kijken, ben nu bij de het 3e seizoen en zit gewoon te genieten. Deze serie vond ik niet het beste beeld hebben, maar op deze TV is het toch best nog wel te doen. Kijk niet veel in 3D, de laatste film in 3D is al weer 2 weken geleden, heb zelfs nog een originele film in 3D liggen die ik nog helemaal niet heb gezien. De TV zelf is muisstil, heb geen last van de "Buzz" zoals die wel eens werd gehoord bij het vorige model.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •