De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: The Human Centipede

  1. #1

    Standaard The Human Centipede

    Wanneer komt deze film in Nederland op blu-ray uit? Lopen hier weer een keer achter met de release!

  2. #2

    Standaard

    Niet om het een of het ander; maar waarom zou je zo'n film als deze op bd willen hebben?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Niet om het een of het ander; maar waarom zou je zo'n film als deze op bd willen hebben?
    Dat is niet echt van belang in deze, TS vraagt zich gewoon af waarom deze film nog niet op BR is verschenen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is niet echt van belang in deze, TS vraagt zich gewoon af waarom deze film nog niet op BR is verschenen.
    Ja dat begrijp ik ook, ik kan wel lezen . Daarom begint mijn zin ook met "niet om het een of het ander" ofwel: dit is off-topic als het maar kan zijn.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is niet echt van belang in deze, TS vraagt zich gewoon af waarom deze film nog niet op BR is verschenen.
    Volgens mij is deze film nog helemaal niet in NL uitgebracht, op welk formaat dan ook.
    Concertagenda op Podiuminfo

  6. #6

    Standaard

    Een tijd geleden was de dvd bij de FRS te koop.

    Maar idd, waarom zou je deze film uberhaupt willen hebben, op welk formaat dan ook?

  7. #7

    Standaard

    Niet zo zanniken.
    Het is een film punt en er zijn wel mensen die deze wel willen hebben.
    Je MOET het niet kopen.

  8. #8

    Standaard

    Toch blijft het interessant om te weten waarom de topicstarter op zoek is naar deze film op bd. Zo te zien ben ik niet de enige die dat graag zou willen weten (zie Franklin's reactie).

  9. #9

    Standaard human centipede

    Denk dat de ene het een baggerfilm vindt , en de ander een fantastische film. Ik vindt het juist weer een vernieuwende film, tis wel een beetje "weird" maar daar hou ik wel van! Ik vindt bijv. New Kids:Turbo echt helemaal niks, terwijl miljoenen mensen dit geweldig vinden! Ieder zijn eigen smaak toch?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door m.van den brink Bekijk bericht
    Denk dat de ene het een baggerfilm vindt , en de ander een fantastische film. Ik vindt het juist weer een vernieuwende film, tis wel een beetje "weird" maar daar hou ik wel van! Ik vindt bijv. New Kids:Turbo echt helemaal niks, terwijl miljoenen mensen dit geweldig vinden! Ieder zijn eigen smaak toch?
    Ik was gewoon benieuwd naar de beweegredenen om deze film op bd te willen zien.

  11. #11

    Standaard

    Inderdaad gezanik. Volgens mij heeft 3 kwart ook Salo in zijn bezit, laat staan films als Martyrs, en dan zeuren over een film waarin je eigenlijk niks ziet.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Inderdaad gezanik. Volgens mij heeft 3 kwart ook Salo in zijn bezit, laat staan films als Martyrs, en dan zeuren over een film waarin je eigenlijk niks ziet.
    "Gezanik", "zeuren", waar zie je dat allemaal? Het is een doodnormale vraag lijkt me. Als het je nog niet op was gevallen; het is een discussieforum. Ik stel hier gewoon een vraag.

  13. #13

    Standaard

    klopt maar mensen doen vaak dingen zonder na te denken en door iemand daarop te wijzen is gewoon laf, want het is niet lief

    centipede is idd een film die door de menigte wordt geprezen, maar een kenner weet dat het geen reet aan is en niks met horror of shockering te maken heeft, vieze commerciële geforceerde 'ziekste film ooit' ***film

    maar heeft natuurlijk niks met dit topic te maken

  14. #14

    Standaard

    @Marc T.: Volgens mij heb ik mij niet op iemand specifiek gericht?

    Waarom zou je 'm eigenlijk niet op blu-ray(er van uitgaand dat de TS op blu-ray is overgestapt) willen hebben?
    Laatst aangepast door Symphony X : 11-04-2011 om 22:45

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    @Marc T.: Volgens mij heb ik mij niet op iemand specifiek gericht?

    Waarom zou je 'm eigenlijk niet op blu-ray(er van uitgaand dat de TS op blu-ray is overgestapt) willen hebben?
    Nou ja, gezien 't feit dat ik er als enige naar vroeg leek het me wel vrij duidelijk. Waarom je hem niet op bd zou willen hebben? Dat lijkt me vrij logisch, maar het antwoord is al door de topicstarter gegeven.

  16. #16

    Standaard

    Smaken verschillen idd, ik vind em niet super ma wel eens leuk om gezien te hebben. Past wel in de hele rij martel-films die de laatste jaren de filmwereld overspoelen. Zou hem niet willen op blu-ray of dvd of eender wat maar ik kan er inkomen dat sommige mensen dat wel willen. Zoals ik al zei, smaken verschillen
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  17. #17

    Standaard

    moet zeggen dat ik zeker van The Human Centipide heb genoten, ik heb dat deze en zijn mogelijke vervolgen toch op BR komen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •