Pagina 26 van 87 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 2175 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Guidetti for president!

  2. #627

    Standaard

    Slap Ajax vandaag met vlagen goed voetbal, maar je mist toch echt een afmaker. Lodeiro speelt wel goed, maar is gewoon geen spits.
    Zag de tweede helft van Feyenoord-Twente, was wel leuk om te zien. Twente verloren, AZ verloren en weer kruipt het bij elkaar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #628

  4. #629

    Standaard

    Ik post hier niet zo veel meer, maar deze wilde ik jullie niet onthouden: http://9gag.com/gag/1140216
    Het mooiste eigen doelpunt ooit!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Op naar de Coolsingel.
    Das wel erg positief gedacht Marc

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Das wel erg positief gedacht Marc
    Ach ja, als je niet positief bent (want wie had dit verwacht?) dan kun je net zo goed je club- of seizoenskaart inleveren. Clubs met 2 of 3 punten meer dan Feyenoord gaan er ook van uit dat ze meedoen voor de titel, dus waarom niet? Feyenoord heeft alle 4 bovenliggende partijen in de competitie laten zien dat ze niet onder doen voor de rest. Ik zou niet weten waarom AZ en PSV niet meer slordige punten laten liggen in de tweede seizoenshelft.

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ach ja, als je niet positief bent (want wie had dit verwacht?) dan kun je net zo goed je club- of seizoenskaart inleveren. Clubs met 2 of 3 punten meer dan Feyenoord gaan er ook van uit dat ze meedoen voor de titel, dus waarom niet? Feyenoord heeft alle 4 bovenliggende partijen in de competitie laten zien dat ze niet onder doen voor de rest. Ik zou niet weten waarom AZ en PSV niet meer slordige punten laten liggen in de tweede seizoenshelft.
    Positief zijn moet je idd zijn, al denk ik dat ze best wel goed zullen eindigen in het linkerrijtje.

    Alleen denk ik niet dat ze dit vast houden tot het einde, want al doen ze het goed, is het niet echt een kampioensploeg.

    Daarvoor zijn ze te afhankelijk van bepaalde spelers.

    De overige teams hebben mijn inziens betere selecties, al doet Feyenoord het best goed, gezien het feit waar ze vandaan komen.

    Ik gun ze het allerbeste, maar kampioenschap? nee
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-12-2011 om 11:19

  8. #633

    Standaard

    Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat Feyenoord de titel pakt, al blijft de ploeg me in positieve zin verrassen.

    Wat AZ betreft is het de hamvraag of ze in de winterstop spelers verliezen. Zo ja, dan wordt het moeilijk voor ze, zo nee, dan doen ze mee. Ik vond ze tegen NAC goed spelen, ze maakten het alleen niet af.

    PSV lijkt me favoriet, met toch weer Ajax (en dus mogelijk AZ) als voornaamste concurrent(en). Ik denk niet dat Twente veel kans maakt. Ze hebben te veel kwaliteit ingeleverd t.o.v. vorig jaar. Theo Jansen speelde toen een topseizoen en Ruiz is gewoon onvervangbaar.

  9. #634

    Standaard

    Eerst maar eens kijken hoe de clubs uit de winterstop komen. Ten eerste op het gebied van transfers, ten tweede hoe is dan de vorm. Al zegt dat ook niet alles, de meeste clubs hebben goede wedstrijden afgewisseld met hele matige.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #635
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk psv. Sterker nog als Ajax toch nog kampioen zou worden zegt dat meer over de competitie dan over Ajax. Tenzij ze een ijzersterke tweede sezioenshelft draaien. Maar ook die kans is klein. Wel leuk dat zowel ajax, feyenoord, psv, twente en aan allemaal nog de mogelijkheid hebben. Misschien dus allemaal niet hoogstaand, leuk en spannend is het wel.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-12-2011 om 19:31
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #636

    Standaard

    8 wedstrijden voor Suarez. Ik heb het allemaal niet meegekregen maar als het echt zo is dan is het wel terecht.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #637

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het altijd behoorlijk overdreven dat dit onderling gekibbel tussen spelers tot (zware) schorsingen leid. Of en wat Suarez gezegd heeft tegen Evra interesseert me dan nog niet zozeer iets, maar de slachtoffers doen nu net altijd of ze zelf het braafste jongetje van de klas zijn. Uit eigen ervaring en als algemeen voetballiefhebber weet iedereen denk ik wel dat er in het veld voortdurend racistische/denigrerende opmerkingen naar elkaar gemaakt worden. Natuurlijk wil ik het daarmee niet goed praten, maar het is denk ik haast onderhevig aan het spelletje en de prestige en sportieve drang om te winnen die op het spel staan. Ik vind het dan ook veel kwalijker/triester wanneer supporters dit naar spelers of juist oud-spelers van de eigen club doen.

  13. #638

    Standaard

    Over het geval Suarez: is negro daadwerkelijk een scheldwoord eigenlijk? Ik zag (en nee ik lees het boekje niet ) gisteren een artikel in diverse kranten over de hoofdredactrice van het damesblad 'Jackie' die was opgestapt nadat zij Rihanna (of hoe schrijf je haar naam?) 'niggabitch' had genoemd in het blad. Kijk, dan zeg: stap lekker op.

    Ik probeer overigens niets te forceren hiermee hoor, maar is Evra feitenlijk niet een 'negroïde' man? Ik kan nog wel 10 andere en ergere benamingen bedenken waarvoor Suarez een schorsing zou kunnen krijgen. Zou hij dus echt 'negro' hebben gezegd of toch iets anders? Ik vind de schorsing in combinatie met het 'delict' een beetje mwoa mwoa.

  14. #639

    Standaard

    Iemand negro noemen is hetzelfde als iemand uitmaken voor zwarte.

    Dat niggabitch is een slap in rihanna's face omdat ze met haar goedkope getto muziek met hoerengedrag dit gewoon uit zit te dragen aan tieners.

    Het grappige is, is dat de rappertjes dit zelf bedenken maar kwaad worden als een blanke dit gebruikt.

  15. #640
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat het niet zozeer is wat men zegt, maar in welke context. Dat is wat het rascistisch maakt. De voorgeschiedenis uit Nederland zal de zaak Suarez ook geen goed hebben gedaan. Geniaal en dwaas in één.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #641

    Standaard

    Het ligt allemaal nogal gevoelig. Negro komt uit het Spaans en betekent gewoon 'zwart', het zou dus eigenlijk een neutrale term kunnen zijn, maar het stamt uit de tijd dat 'zwarten' nog slaven waren, en dat geeft de term een bijzondere lading. Later is het 'nigger' geworden, wat een pejoratieve bijklank had. Het was neerbuigend, werd vaak voorafgegaan door 'hey': Hey nigger. De gedachte was de aangesprokene op zijn plaats te zetten, bijvoorbeeld achteraan in de bus. Het drukte, anders gezegd, ongelijkheid uit. In plaats van 'negers' of 'zwarten' kwamen geleidelijk politiek correcte termen in gebruik zoals 'coloured people' of 'Afro-Americans'. Deze Afro-Americans gingen zef het woord 'nigger' gebruiken als een geuzennaam, de spelling werd vaak (in overeenkomst met de uitspraak) 'nigga'. Men spreekt er dus elkaar mee aan, het is een term die is voorbehouden aan Afro-Amerikanen (op dezelfde manier spreken communisten elkaar aan met 'kameraad' en moslims elkaar in bepaalde gevallen als 'broeder'; ze vinden het beledigend als een niet-communist of niet-moslim de term gebruikt).

    Ik vind het allemaal wel begrijpelijk, maar toch een beetje overdreven. We hoeven elkaar niet voortdurend de huid vol te schelden, maar we moeten ook niet overgevoelig worden. In het heetst van de strijd wordt weleens wat geroepen, men moet daar tegen kunnen. Bepaalde termen die een racistische bijklank hebben, kun je echter beter vermijden. Het was niet slim van Suarez, maar de straf is wel erg zwaar.

  17. #642
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een waardeloze situatie en dan letterlijk voor iedereen. Door één mafkees.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #643

    Standaard

    Wat een debiel inderdaad. Maar goed reactie van de keeper is toch ook moeilijk zelfverdediging te noemen.

  19. #644

    Standaard

    Keeper van AZ wordt in de rug aangevallen, 7 jaar na dit incident hebben ze blijkbaar nog niks geleerd in Amsterdam!: http://www.nu.nl/sport/308413/ajax-s...rder-acua.html

    De KNVB moet nou eens flink optreden tegen die grafclub uit Amsterdam: Onmiddelijk uit de beker (AZ dus door), de komende 5 jaar niet deelnemen aan de beker en europees voetbal en 10 punten in mindering in de competitie!

    Die Nijhuis is ook een achterlijke dat hij Esteban rood geeft in plaats van hem te beschermen! Verbeek heeft groot gelijk dat hij de spelers van het veld afhaalt, eindelijk eens iemand die actie onderneemt.
    Laatst aangepast door wimv : 21-12-2011 om 20:56

  20. #645

    Standaard

    Hoe erg je ook schrikt, bewust naar iemand die op de grond ligt toe lopen en daar vol op intrappen is ook niet goed natuurlijk.

  21. #646

    Standaard

    Wim, dit heeft werkelijk NIETS met de club Ajax te maken of met het team van spelers dat deze wedstrijd speelde. Wat Claudio zegt, één mafkees verpest het nu voor iedereen. AZ heeft groot gelijk dat het het veld afloopt en de rode kaart is ridicuul, maar schuif dit alsjeblieft niet af op de club.

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Wat een debiel inderdaad. Maar goed reactie van de keeper is toch ook moeilijk zelfverdediging te noemen.

    Dat is wel heel goed zelfverdediging te noemen.
    Als je op hoog niveau speelt en je zit hoog in de concentratie dan is dit een vrij normale reactie want al je stoppen slaan door.

    Jammer dat 1 persoon een wedstrijd verkloot en waarschijnlijk ajax de das om doet.

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wim, dit heeft werkelijk NIETS met de club Ajax te maken of met het team van spelers dat deze wedstrijd speelde. Wat Claudio zegt, één mafkees verpest het nu voor iedereen. AZ heeft groot gelijk dat het het veld afloopt en de rode kaart is ridicuul, maar schuif dit alsjeblieft niet af op de club.
    Hij kwam toch echt uit een vak met Ajax-supporters het veld op, dus het is gewoon een Ajax-supporter. Ik schuif dit wel op de club af omdat er al vaker dingen gebeurt zijn waar de veiligheid van de tegenstander in het gering was, spelers en staf van Jong Feyenoord moesten toen voor hun leven rennen. Die club moet maar eens een keer flink gestraft worden maar waarschijnlijk zal erelid en voorzitter van de KNVB Van Praag ze wel weer beschermen. Ik sta er dan ook niet van op te kijken als AZ hier uiteindelijk zelfs voor wordt gestraft.

    Esteban moet worden vrijgesproken, volledige zelfbescherming!

  24. #649

    Standaard

    Dat is geen Ajax-supporter, dat is een mafkees die bij iedere club wel op de tribune zit. Als de KNVB besluit Ajax een boete te geven voor het niet kunnen beveiligen van de spelers is dat terecht, dat de rode kaart wordt geseponeerd ook, maar direct beginnen over het schorsen van het team etc., dat vind ik te ver gaan omdat het team hier ook niets aan kan doen (of het nu Ajax is of FC Bal op het Dak 12)

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is geen Ajax-supporter, dat is een mafkees die bij iedere club wel op de tribune zit. Als de KNVB besluit Ajax een boete te geven voor het niet kunnen beveiligen van de spelers is dat terecht, dat de rode kaart wordt geseponeerd ook, maar direct beginnen over het schorsen van het team etc., dat vind ik te ver gaan omdat het team hier ook niets aan kan doen (of het nu Ajax is of FC Bal op het Dak 12)
    Uitsluiting van de beker voor dit jaar is wel het minste wat de straf zou mogen zijn, we hebben het hier niet over het gooien van een propje papier maar het aanvallen in de rug, als Esteban dit niet zou aan zien komen zouden de gevolgen zeer ernstig kunnen zijn. Rode kaart zal wel geseponeerd worden maar het zou een grove schande zijn als Ajax er alleen maar met een boete vanaf zou komen. AZ gewoon door en Ajax lekker een jaar of 5, 6 niet mee doen aan het bekertoernooi, dat zou rechtvaardig zijn!

Pagina 26 van 87 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •