Pagina 15 van 87 EersteEerste ... 51112131415161718192565 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 2175 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik heb mijn reactie veranderd, ik was gewoon heel kwaad over de manier waarop er verloren is. Tweede deel blijft gewoon waar, deze spelers zijn op een enkeling na niet van het niveau dat Feyenoord nastreeft.
    Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Vlaar, Mulder en de beide heren die naar de naam Fernandez luisteren zijn werkelijk waar ontluisterend slecht. Van mij mag Koeman zaterdag de complete A1 het veld insturen. Het seizoen is nu al voorbij. Ik heb geen hoop meer over helaas.

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik heb mijn reactie veranderd, ik was gewoon heel kwaad over de manier waarop er verloren is. Tweede deel blijft gewoon waar, deze spelers zijn op een enkeling na niet van het niveau dat Feyenoord nastreeft.
    Goed besluit.

    Kan me de teleurstelling wel indenken, na Ajax was er volop enthousiasme en dat wordt in twee wedstrijden volledig teniet gedaan.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Het seizoen is nu al voorbij.
    Valt wel mee hoor, wisselvalligheid is niet alleen bij Feyenoord troef, maar op dit moment de hele top-6, enige die wel de volle punten haalt is AZ op dit moment.
    Heerlijke goal van Maher trouwens
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #354

    Standaard

    Rare voorstellen vandaag van de aanklager van de KNVB: Dani Fernandez 3 wedstrijden (waarvan 1 voorwaardelijk) geschorst voor een schrikreactie (Tegenstander Burnett wordt ook niet aangepakt voor spelbederf) terwijl Kevin Strootman een wedstrijd minder krijgt voor gevaarlijk spel waarbij een groot risico op een carriere-beeindigende blessure bij De Jong was. Ook krijgt de ene speler 2 wedstrijden voor het neerhalen van een doorgebroken speler terwijl de andere maar 1 wedstrijd voor hetzelfde vergrijp krijgt.

    Een vaste lijn in de straffen is de laatste tijd totaal niet waar te nemen bij de KNVB!
    Laatst aangepast door wimv : 31-10-2011 om 19:02

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Rare voorstellen vandaag van de aanklager van de KNVB: Dani Fernandez 3 wedstrijden (waarvan 1 voorwaardelijk) geschorst voor een schrikreactie (Tegenstander Burnett wordt ook niet aangepakt voor spelbederf) terwijl Kevin Strootman een wedstrijd minder krijgt voor gevaarlijk spel waarbij een groot risico op een carriere-beeindigende blessure bij De Jong was. Ook krijgt de ene speler 2 wedstrijden voor het neerhalen van een doorgebroken speler terwijl de andere maar 1 wedstrijd voor hetzelfde vergrijp krijgt.

    Een vaste lijn in de straffen is de laatste tijd totaal niet waar te nemen bij de KNVB!
    Dat is nogal overdreven, de rode kaart was niet eens op zijn plaats.

  6. #356
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij waren er identieke beelden te zien waar Fernandes een flinke klap krijgt. De aanklager had het zeker druk. Tja ben benieuwd hoe de zaak Kevin vs Kevin gaat aflopen. Ze zullen wel lichtelijk op hun teentjes getrapt zijn. In de geest van "Dat maken wij wel uit of een rode kaart geseponeerd wordt" reagerend op de reactie van de coach.

    Blijft wel schrikbarend dat er twee keer zoveel rode kaarten zijn uitgedeeld dit seizoen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #357

    Standaard

    Ik heb het geval nou zo'n keer of tien gezien, ik blijf erbij dat er in het geval van Strootman niet eens sprake was van een (bewuste) overtreding. Hij ging er ook niet overdreven hard in en het was zeker niet zijn intentie om de man in plaats van de bal te spelen. Men zou er dus goed aan doen die rode kaart te seponeren (er is niets mis met eigen fouten toegeven). De slaande beweging van Fernandez leek inderdaad vooral een schrikreactie, en het was geen klap, meer een duw, twijfelachtig of daar een straf op moet staan. Zo ja, dan toch een zeer lichte.

  8. #358

    Standaard

    Strootman 2 duels (onvoorwaardelijk) geschorst.

  9. #359

    Standaard

    Verdiende overwinning Ajax
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #360

    Standaard

    Gisteren (dinsdag) heb ik geen voetbal gekeken maar gebaseerd op wat ik vanavond heb gezien zullen dit denk ik de ploegen zijn die door zullen gaan naar de tweede ronde:

    Poule A: Bayern Munchen en Manchester City
    Poule B: Internazionale en CSKA Moskou
    Poule C: Manchester United en Benfica
    Poule D: Real Madrid en Olympique Lyon

    Uit de andere poules zullen grote clubs als Arsenal, Barcelona, Chelsea en AC Milan zich wel gaan plaatsen. Ik denk dat Manchester City wel tot de kwartfinales kan komen, dan gaat het gebrek aan ervaring op dit niveau toch tellen. Uiteindelijk zal het wel weer gaan tussen de Engelse (Chelsea, Manchester United) en Spaanse clubs (Barcelona, Real Madrid).

  11. #361

    Standaard

    Acht je Ajax kansloos tegen Lyon, Wim? Lyon lijkt me niet meer de ploeg van een paar jaar geleden. Ze hebben misschien iets meer in huis dan Ajax, maar het verschil lijkt me overbrugbaar als Ajax een goede dag heeft. Bovendien speelt Ajax op de laatste dag thuis tegen Real, dat op dat moment al lang en breed geplaatst zal zijn. Ze zullen wel met een veredeld B-team komen, en dan krijg je weer dat verhaal: meer in huis dan Ajax, maar het verschil is misschien overbrugbaar.

    Manchester City lijkt me nog steeds te groeien, dus ik zou ze niet willen onderschatten.

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Acht je Ajax kansloos tegen Lyon, Wim? Lyon lijkt me niet meer de ploeg van een paar jaar geleden. Ze hebben misschien iets meer in huis dan Ajax, maar het verschil lijkt me overbrugbaar als Ajax een goede dag heeft. Bovendien speelt Ajax op de laatste dag thuis tegen Real, dat op dat moment al lang en breed geplaatst zal zijn. Ze zullen wel met een veredeld B-team komen, en dan krijg je weer dat verhaal: meer in huis dan Ajax, maar het verschil is misschien overbrugbaar.

    Manchester City lijkt me nog steeds te groeien, dus ik zou ze niet willen onderschatten.
    Als ze spelen zoals gisteren zijn ze niet kansloos al denk ik dat lyon meer kwaliteit heeft dan ajax. Real Madrid is al geplaatst maar die hebben zo'n sterke selectie dat ze met een reserve-elftal ook bij ajax met minimaal 2 goals verschil zullen winnen. Een 6-0 of 7-0 van lyon thuis tegen zagreb sluit ik ook niet uit, zagreb is gewoon de zwakste van de poule. Het zal dus wel op de laatste speeldag beslist worden.

    Manchester City is een outsider al denk ik dat het daar nog te vroeg is voor de CL-winst.

  13. #363

    Standaard

    2e plek zou voor Ajax een bonus zijn, en het moet een beetje meezitten dan is het wel mogelijk. Jaren geleden wonnen ze daar ook al eens en dat was een redelijke verrassing.
    Gisteren was een goede pot, ondanks het zwakke Zagreb, maar je moet het nog wel doen.
    Zondag Utecht uit, dus ze kunnen weer aan de bak.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #364
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ze hebben het gewoon in eigen hand. Gisteren was Ajax gewoon uitzonderlijk goed en Zagreb minder. Maar Ajax kan Zondag zomaar weer een mindere pot spelen. Als ze zo blijven spelen zie ik het zomaar gebeuren tegen Lyon. Maarja, dat misschien is dat wel utopie.

    Gisteren deden ze vrijwel alles goed. Logische pasen, extreem kort dekken. Vrijwel alleen maar juiste keuzes. Aan de andere kant kunnen ze zich volledig op één wedstrijd richten. Maarja. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #365

    Standaard

    Zat me toch wel weer te ergeren aan Enoh, aan de andere kant kan ik ook wel weer waardering opbrengen voor zijn nooit aflatende inzet. Maar toch, gewoon een pass over niet eens 10m die niet aankomt, kom op zeg..

    Hulde overigens voor vd Wiel, wat een verschil een anderhalve week kan maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #366

    Standaard

    Eeehhhh, Sinterklaas is pas over een maand heren...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #367
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    3 things..

    1/Het waren 7 doldwaze minuten.
    2/Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
    3/Zelfs een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.



    Gevolgt door een sjonge jonge...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #368

    Standaard

    6-4. Wtf!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #369

    Standaard

    PSV bij rust ook achter, 0-1. Zou een van die weekends kunnen worden dat de traditionele "Grote Drie' (we zullen dat maar tussen aanhalingstekens zetten) Ajax, PSV en Feyenoord allemaal verliezen.

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    6-4. Wtf!

    niks aan toe te voegen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    PSV bij rust ook achter, 0-1. Zou een van die weekends kunnen worden dat de traditionele "Grote Drie' (we zullen dat maar tussen aanhalingstekens zetten) Ajax, PSV en Feyenoord allemaal verliezen.
    Dat ging dus niet door.

    Weer een bizar scheidsrechterlijk weekend. Er is één constante: waar hij ook speelt, Ooijer blijft een onvoorstelbare eikel.

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    PSV bij rust ook achter, 0-1. Zou een van die weekends kunnen worden dat de traditionele "Grote Drie' (we zullen dat maar tussen aanhalingstekens zetten) Ajax, PSV en Feyenoord allemaal verliezen.
    Wie denk je dan dat er bij de Grote Drie zouden horen? AZ of Twente? Omdat ze 1 of 2 keer kampioen zijn geworden?

  23. #373

    Standaard

    Inderdaad. 'De Grote Twee' is meer op z'n plaats.

  24. #374
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er zijn nu gewoon 4 á 5 topploegen.

    Een topclub ben je als je jarenlang heb gepresteerd, maar dat zeg verder weinig over het heden.
    Er zijn dus nog steeds maar 3 grote topclubs en momenteel meerdere topploegen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Inderdaad. 'De Grote Twee' is meer op z'n plaats.
    Waarom wil je PSV weglaten dan?

Pagina 15 van 87 EersteEerste ... 51112131415161718192565 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •