Pagina 23 van 87 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 2175 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Ongelooflijk, wat een deceptie. Dankzij de grensrechter pak je niet minimaal een gelijkspel en dankzij Zagreb lig je zelfs uit de Champions League.

    Ach. gelukkig hebben de Feyenoorders op het forum weer eens wat te vieren. Erg lang geleden dat hun eigen clubje wat won, dus ik snap best dat dit hun hoogtepunt van het afgelopen decennium is.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 08-12-2011 om 00:16
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ongelooflijk, wat een deceptie. Dankzij de grensrechter pak je niet minimaal een gelijkspel en dankzij Lyon lig je zelfs uit de Champions League.

    Ach. gelukkig hebben de Feyenoorders op het forum weer eens wat te vieren. Erg lang geleden dat hun eigen clubje wat won, dus ik snap best dat dit hun hoogtepunt van het afgelopen decennium is.
    Die drie tegengoals waren zeker ook de schuld van de grensrechter? Lyon heeft zijn plicht gedaan en gaat terecht door.

    De Feyenoorders die hier op het forum zitten zijn toch echt realistischer over Feyenoord dan jij bent over Ajax, tegen dit Real dat met het C-team kwam was je toch kansloos. Als de gelijkmaker had geteld was Real een tempo hoger gaan spelen en al voor de rust uitgelopen naar 1-3, nu hoefde het niet en liepen ze in de tweede helft uit naar een terechte 0-3 winst.

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Die drie tegengoals waren zeker ook de schuld van de grensrechter? Lyon heeft zijn plicht gedaan en gaat terecht door.

    De Feyenoorders die hier op het forum zitten zijn toch echt realistischer over Feyenoord dan jij bent over Ajax, tegen dit Real dat met het C-team kwam was je toch kansloos. Als de gelijkmaker had geteld was Real een tempo hoger gaan spelen en al voor de rust uitgelopen naar 1-3, nu hoefde het niet en liepen ze in de tweede helft uit naar een terechte 0-3 winst.
    Ik ben ZEER realistisch Wim. Ik weet dat ons team niet opgewassen is tegen Real Madrid B. Toen ik Blind in de opstelling zag staan, hield ik mijn hart al vast. Natuurlijk zijn de drie tegentreffers niet de schuld van de scheids maar volgens mij weet je best dat ik dat niet denk.

    Trouwens niet alleen is ons de gelijkmaker onthouden maar ook de voorsprong. En geef nou eens eerlijk toe: met 2-1 de rust in gaan of met 0-2 achter is een ZEER groot verschil. Al zou Real dan een tempo hoger gaan spelen (wat ik zeer betwijfel) dan waren die 2 geldige treffers voor het doelsaldo goud waard geweest. Hoe je overigens kan zeggen dat Real terecht met 3-0 heeft gewonnen is mij een raadsel. Ajax creeerde meer dan Madrid en deze uitslag is dan ook geen totaal geen afspiegeling van de verhoudingen.

    Overigens is de Madrid fan in mij erg tevreden, al hadden ze deze wedstrijd best mogen verliezen. Madrid speelt schitterend voetbal en ik heb alle vertrouwen in een winstpartij tegen Barcelona zaterdag.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #554

    Standaard

    Wat een geleuter weer van die gasten die het Ajax niet gunnen. Dat Ajax van Real zou verliezen was eigenlijk al zeker, en dat maakte ook niet uit. Die doelpunten van Real waren ook prima, niets op aan te merken (behalve dat Vermeer niet altijd zo irritant ver uit z'n doel moet komen). Maar dat 2 volkomen terechte doelpunten worden afgekeurd ?? dat is gewoon compleet onzin. Wanneer Ajax die 2 goals toegewezen had gekregen was de wedstrijd volledig anders verlopen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik ben ZEER realistisch Wim. Ik weet dat ons team niet opgewassen is tegen Real Madrid B. Toen ik Blind in de opstelling zag staan, hield ik mijn hart al vast. Natuurlijk zijn de drie tegentreffers niet de schuld van de scheids maar volgens mij weet je best dat ik dat niet denk.

    Trouwens niet alleen is ons de gelijkmaker onthouden maar ook de voorsprong. En geef nou eens eerlijk toe: met 2-1 de rust in gaan of met 0-2 achter is een ZEER groot verschil. Al zou Real dan een tempo hoger gaan spelen (wat ik zeer betwijfel) dan waren die 2 geldige treffers voor het doelsaldo goud waard geweest. Hoe je overigens kan zeggen dat Real terecht met 3-0 heeft gewonnen is mij een raadsel. Ajax creeerde meer dan Madrid en deze uitslag is dan ook geen totaal geen afspiegeling van de verhoudingen.

    Overigens is de Madrid fan in mij erg tevreden, al hadden ze deze wedstrijd best mogen verliezen. Madrid speelt schitterend voetbal en ik heb alle vertrouwen in een winstpartij tegen Barcelona zaterdag.
    Ik vond Blind eigenlijk meevallen al denk ik niet dat hij het niveau heeft wat Ajax na zou moeten streven (lijkt op het Van Haaren - verhaal bij Feyenoord, aardige speler maar net niet goed genoeg).

    Als de eerste afgekeurde goal geteld zou hebben zou de tweede situatie niet gebeurd zijn is mijn gevoel, Madrid zou dan al wakker zijn door die tegengoal. Als het bij rust 1-1 had gestaan had Lyon het waarschijnlijk opgegeven, nu wisten ze dat ajax 0-2 achter stond en vielen er na rust gelijk 3 goals in 7 minuten, Dan krijgt Lyon dus de geest en hebben ze nog 40 minuten om 3 goals te maken.

    Ajax had meer de bal dan Madrid maar wat ze ermee deden was juist minder, veel schoten van afstand maar weinig echt uitgespeelde kansen, Madrid had via Benzema nog een goede kans (Goede redding Vermeer) en in de tweede helft een schot in de zestien meter.

    Vorige week werd deze wedstrijd aangekondigd met de kreet "Ons aller Ajax", ten eerste is het mijn Ajax niet en ten tweede moet de NOS niet zo partijdig zijn, ook dat janken over Zagreb was schrijnend om te zien met Youri Mulder voorop!

    Zaterdag hopelijk winst voor Real Madrid tegen dat opgehemelde Barcelona en een nieuw clubrecord voor The Special One!

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Wat een avondje hoor. 2 zuivere goals afgekeurd en een monsterscore bij Zagreb - Lyon. Ach, als je bijnaam maar "Lucky Ajax' is he

    @Sital: Feyenoord is de 1e en laatste NL club die Europees wat heeft gewonnen, dus wat dat betreft is je comment compleet irrelevant.
    Tja zelfs een afgewaardeerde prijs is een prijs.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #557

    Standaard

    Als de goals geteld hadden...als lyon niet gewonnen had...als...als...
    Realiteit is dat ajax eruit ligt en dit seizoen moeten ze vol aan de bak om er nog iets van te maken.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Die drie tegengoals waren zeker ook de schuld van de grensrechter? Lyon heeft zijn plicht gedaan en gaat terecht door.

    De Feyenoorders die hier op het forum zitten zijn toch echt realistischer over Feyenoord dan jij bent over Ajax, tegen dit Real dat met het C-team kwam was je toch kansloos. Als de gelijkmaker had geteld was Real een tempo hoger gaan spelen en al voor de rust uitgelopen naar 1-3, nu hoefde het niet en liepen ze in de tweede helft uit naar een terechte 0-3 winst.
    Eens. Ajax heeft (afgezien misschien van dit seizoen) zelden een waardeloos seizoen gedraaid. Als er dan wordt verloren af en toe zie je ook meteen de bezoekersaantallen in de ArenA dalen. Bij Feyenoord is het al sinds de Uefa Cup in 2002 (een afgewaardeerde prijs die Ajax en PSV al jaren niet meer winnen) kommer en kwel. Ik ben heel realistisch over Feyenoord, maar ik geniet ervan als de supporters van Ajax een keer flink op hun arrogante bek gaan. Met hun slogans als:

    "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
    "Op een slof en een oude voetbalschoen, wordt Ajax kampioen"
    "Daar hoorden zijn Engelen zingen: Ajax Ajax Ajax"

    Neen, bij zo'n instelling wil ik liever niet horen. Nu zijn ze in Amsterdam 25 miljoen (zoiets is het toch?) misgelopen en ik vind het heerlijk. Ik hoop dat City of United wordt geloot en dat die met een volledig A-elftal de 'godenzonen' (nog zo'n mooie koosnaam) eens flink de oren wassen.

    'Gitzwarte dag', zei Jack van Gelder, die na het sluiten van de gordijnen zijn Ajax pyjama nog maar eens dichtknoopte.

  9. #559

    Standaard

    Tja leedvermaak scoort altijd hoog.als feijenoord 1 seizoen cl draait zijn ze ook uit de schulden. Maar de bedragen die in de cl omgaan zijn ronduit absurd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zaterdag hopelijk winst voor Real Madrid tegen dat opgehemelde Barcelona en een nieuw clubrecord voor The Special One!
    Eindelijk ben ik het een keer helemaal met je eens!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  11. #561

    Standaard

    Mooie foto van die Zagreb verdediger die naar Gomis knipoogt.

    Wat zullen die Kroaten een goede kerstbonus ontvangen. Afgesproken werk, 100%...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zaterdag hopelijk winst voor Real Madrid tegen dat opgehemelde Barcelona en een nieuw clubrecord voor The Special One!
    Welk record is dat dan?

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    Zaterdag hopelijk winst voor Real Madrid tegen dat opgehemelde Barcelona en een nieuw clubrecord voor The Special One!
    Ik heb Barca afgelopen zaterdag live mogen aanschouwen tegen Levante (5-0, kolkend vol Nou Camp) en opgehemeld is nu niet direct het woord dat ik zou associëren met deze voetbalmachine Zelden zo'n makkelijk voetballende ploeg aan het werk gezien, Messi is een ster van de bovencategorie, maar Iniesta is misschien nog wel belangrijker voor de ploeg. Ben benieuwd wat dat wordt zaterdag.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Welk record is dat dan?
    16 overwinningen op rij volgens mij. Clubrecord staat nu op 15 wat gister geëvenaard is.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb Barca afgelopen zaterdag live mogen aanschouwen tegen Levante (5-0, kolkend vol Nou Camp) en opgehemeld is nu niet direct het woord dat ik zou associëren met deze voetbalmachine Zelden zo'n makkelijk voetballende ploeg aan het werk gezien, Messi is een ster van de bovencategorie, maar Iniesta is misschien nog wel belangrijker voor de ploeg. Ben benieuwd wat dat wordt zaterdag.
    Messi is ZO goed, dat hij bij Argentinië nog nooit wat heeft laten zien. Als Xavi en Iniesta niet om hem heen staan zien we weinig van hem.

    Van mij mag Real met 10-0 van Barca winnen.

  16. #566

    Standaard

    Tja, bij Argentinië wil het inderdaad nog maar zelden echt lukken, maar je kunt denk ik niet stellen dat Messi geen geweldenaar is gezien zijn aantal goals en assists jaar op jaar bij Barcelona.

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tja, bij Argentinië wil het inderdaad nog maar zelden echt lukken, maar je kunt denk ik niet stellen dat Messi geen geweldenaar is gezien zijn aantal goals en assists jaar op jaar bij Barcelona.
    Messi is zeker een geweldenaar maar zoals Marc terecht aangeeft, Iniesta en vooral Xavi maken hem zo goed. Niet dat de Argentijnse middenvelders niet goed zijn, maar Xavi is in mijn ogen gewoon de beste speler van de afgelopen jaren. Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat Messi pech heeft gehad dat hij een tactisch onbenul als Maradona als bondscoach heeft gehad.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tja, bij Argentinië wil het inderdaad nog maar zelden echt lukken, maar je kunt denk ik niet stellen dat Messi geen geweldenaar is gezien zijn aantal goals en assists jaar op jaar bij Barcelona.
    Oh zeker niet, maar ik word wel een beetje moe van al dat volk dat doet alsof Messi het voetballen heeft uitgevonden.

    Ik lees op diverse sites trouwens dat Frank de Boer een onderzoek wil naar de wedstrijd in Zagreb van gisteravond...

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht

    Ik lees op diverse sites trouwens dat Frank de Boer een onderzoek wil naar de wedstrijd in Zagreb van gisteravond...
    (Telegraaf) AMSTERDAM - De Franse toezichthouder van het gokwezen stelt een onderzoek in naar het duel tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. De Franse club won woensdagavond met opvallende cijfers van de club uit Kroatië: 7-1. Door het resultaat in Zagreb werd Ajax uitgeschakeld voor de laatste zestien in de Champions League.

    Lees ook dat de Boer daar mee in stemt als dat nodig blijkt te zijn, niet zozeer dat hij zelf specifiek wil dat er een onderzoek komt.


  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    (Telegraaf) AMSTERDAM - De Franse toezichthouder van het gokwezen stelt een onderzoek in naar het duel tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. De Franse club won woensdagavond met opvallende cijfers van de club uit Kroatië: 7-1. Door het resultaat in Zagreb werd Ajax uitgeschakeld voor de laatste zestien in de Champions League.

    Lees ook dat de Boer daar mee in stemt als dat nodig blijkt te zijn, niet zozeer dat hij zelf specifiek wil dat er een onderzoek komt.

    Stel nou dat hier iets uitkomt he, zou de uitslag dan ongedaan worden of niet geldig of wat dan ook? Dat heb ik nog nooit meegemaakt volgens mij. Ik zou ook niet weten waarom een 'knipoog' bewijst dat er omkoping is. Misschien kennen die spelers elkaar wel?

  21. #571

    Standaard

    Mits onomstotelijk bewijs van omkoping/afpersing etc. gebeurt er natuurlijk niets. Feit blijft dat het verdacht is hoe Lyon in de 2e helft zoveel en zo makkelijk kon scoren en daar hoef je niet persé Ajax-fan voor te zijn om dat te hebben kunnen zien.

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Mits onomstotelijk bewijs van omkoping/afpersing etc. gebeurt er natuurlijk niets. Feit blijft dat het verdacht is hoe Lyon in de 2e helft zoveel en zo makkelijk kon scoren en daar hoef je niet persé Ajax-fan voor te zijn om dat te hebben kunnen zien.
    Misschien kunnen we de boel even op een rijtje zetten hier? Het is toch wel een interessante ontwikkeling.

    Als er al sprake zou zijn van omkoping dan moeten de volgende mensen daar aan mee hebben gewerkt:

    De arbitrage in Amsterdam.
    De arbitrage in Zagreb (rode kaart vergemakkelijkt de zaak).
    De spelers van Lyon.
    De spelers van Zagreb.

    Dan moet de arbitrage in Amsterdam contact hebben gehad vantevoren met de spelers van de partijen in Zagreb, om de deal te beklinken. Zo van, "Ik keur de doelpunten af, laten jullie de boel liggen in de 2e helft en dan gaat Lyon door'.

    Dan moeten de coaches, staf, andere medewerkers eigenlijk ook op de hoogte zijn gesteld van dit alles.

    Dan moeten er prijsafspraken zijn gemaakt tussen alle partijen.


    Feit is dat het een raar zaakje is geworden. Feit is ook dat als Ajax van Lyon had gewonnen, allang door was geweest in de poule en het niet op de laatste wedstrijd tegen Madrid aan had hoeven laten komen.

    *edit*

    Als kleine aanvulling kun je nog aandragen dat het niet eens zo ongebruikelijk is dat Lyon 6 keer scoort in 1 helft. PSV scoorde 8 (!) keer tegen Feyenoord vorig jaar in 1 helft. Het was (bij mijn weten 2-0 bij rust) en toen had Feyenoord net als Zagreb ook 10 spelers in het veld staan. Toen riep ook niemand dat er mensen waren omgekocht.
    Laatst aangepast door Marc T. : 08-12-2011 om 10:52

  23. #573

    Standaard

    Sja in het geval andersom zou lyon ook kunnen zeggen dat het oneerlijk is dat real met zn b elftal op de proppen komt.
    op het eind ligt het toch gewoon aan ajax zelf, want tegen zagreb had men er meer kunnen scoren, of tegen lyon al kwam men toen goed weg door een niet gegeven penalty.

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht

    *edit*

    Als kleine aanvulling kun je nog aandragen dat het niet eens zo ongebruikelijk is dat Lyon 6 keer scoort in 1 helft. PSV scoorde 8 (!) keer tegen Feyenoord vorig jaar in 1 helft. Het was (bij mijn weten 2-0 bij rust) en toen had Feyenoord net als Zagreb ook 10 spelers in het veld staan. Toen riep ook niemand dat er mensen waren omgekocht.
    Niet echt een goede vergelijking uiteraard omdat dat een reguliere competitiewedstrijd was en dit een beslissende poulewedstrijd. Verder is het zeer onwaarschijnlijk dat Feyenoord met opzet met 10-0 van PSV verliest, dat zou nooit gebeuren.

  25. #575

    Standaard

    Er zal heus wel iets mis zijn bij Zagreb - Lyon, dat kan niet anders. Ik denk echter niet dat het gerelateerd is aan Ajax - Madrid dat was gewoon een zeer slechte grensrechter of dat Lyon er iets mee te maken heeft. Ik vermoed dat er eerder een goksyndicaat achter zal zitten.

    Hoe dan ook, Lyon gaat gewoon door naar de volgende ronde en Ajax moet hopen op een gunstige loting in de UEFA Cup.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 23 van 87 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •