De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sherlock Holmes 2: A Game of Shadows

    Ik dacht niet dat er hier al een topic voor was, dus bij deze...

    Zonet zijn de eerste twee teaser posters voor de film vrijgegeven:


    Nu nog de trailer...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    Die volgt in de US als goed is bij de HP7.2 bioscoop release als trailer. Dus nog even wachten

  3. #3

    Standaard

    lelijke posters zeg, deel 1 had ook al een saaie poster.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Fantastische trailer! Meer van hetzelfde lijkt me.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Super vet! Dikke actie als ik het zo zie en de millenium chick erin die kan wel acteren!

  7. #7

    Standaard

    super!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #8

    Standaard

    Trailer is tof! Muziek ook weer, ik vind de soundtrack in deel 1 ook al geweldig!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Noomi Rapace = niet verkeerd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=QpT78k7cwgY&hd=1 nieuwe trailer!

    Echt deze film word epic :O vind echt een hele toffe trailer. Lekker veel snufjes erin en de sfeer is om te water tanden!

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  12. #12

    Standaard

    Net zoals de eerste film denk ik dat deze veel te spectaculair word voor Sherlock Holmes. Maar visueel wel weer een feestje en waarschijnlijk hoogstvermakelijk.

  13. #13

    Standaard

    vet!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #14

    Standaard

    Leuke trailer, maar de eerste vond ik erg bombastisch en erg "leeg". Er zat geen ziel in, de film ademde voor mij niet sfeer van destijds en had niet een intrigerend detective verhaal met snijdende spanning en mysterieuze karakters..... Ik vond het erg karikaturaal en de humor erg kinderachtig; niet gentlemanlike als ik zou verwachten bij Sherlock Holmes. Ik hoop dat deze een stuk serieuzer van toon is en dat Ritchie niet bij het kinderachtige blijft, maar gezien de opzet van enkele sequenties die ik zie in de trailer belooft dat niet veel goeds.... Enige positieve noot vind ik dan wel weer Noomi Rapace; maar dan hoop ik wel dat ze niet de cliché verleidelijke/pittige lady-sidekick speelt...

  15. #15

    Standaard

    Nieuwe Character banners:





    Hier staan er nog meer: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=83904
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  16. #16

    Standaard

    Hmm, nog steeds geen Stephen Fry? Ik ben wel benieuwd hoe groot zijn rol zal zijn.

  17. #17

    Standaard

    Tja... niet heel bijzonder. Guy Ritchie had weinig inspiratie want hij komt voornamelijk met veel herhalingsoefeningen; wederom erg veel slow motion en het scipt doet wel aan Revolver denken. Beide niet echt positief. Met de slow motion ben je op een gegeven moment wel helemaal klaar, als Ritchie dit niet zou gebruiken dan was de speelduur minimaal een half uur korter... Humor vond ik persoonlijk ook een stuk minder dan in het eerste deel. Wel positief: acteerwerk was goed, zeker Robert Downey Jr. weet wederom te overtuigen.

  18. #18

    Standaard

    Prachtig weer zoals Guy deze film heeft neergezet! En de sfeer om bij te watertanden, helemaal mijn film.

    Ik had even schrik maar hij is echt beter dan 1 en de positieve punten van 1 worden door getrokken naar deel 2. Ik kijk nu al uit naar deel 3 (hopelijk duurt het niet telang) Ik kan mij over 5maanden verheugen op een lekkere sherlock avond met deel 1&2

    Blijkbaar was ik niet alleen want de film was uitverkocht!

    Film 8,5/10

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Hmm, nog steeds geen Stephen Fry? Ik ben wel benieuwd hoe groot zijn rol zal zijn.
    Rol is niet bijzonder groot, komt hier en daar paar keer in beeld, leukste stukjes met hem is het begin en halverwege met de vrouw van Watson.

  20. #20

    Standaard

    In de vakantie gezien. Ach, best een onderhoudende film, beter dan deel 1. Vaart zat er redelijk goed in, en Downey jr zet wederom een goede Holmes neer. Maar wat mij betreft was het dit wel, hoop niet dat ze het verder leeg melken.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    In de vakantie gezien. Ach, best een onderhoudende film, beter dan deel 1. Vaart zat er redelijk goed in, en Downey jr zet wederom een goede Holmes neer. Maar wat mij betreft was het dit wel, hoop niet dat ze het verder leeg melken.
    Er komt nog 1 deel! Althans dat is de bedoeling Het zou een trilogy worden!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Leuke trailer, maar de eerste vond ik erg bombastisch en erg "leeg". Er zat geen ziel in, de film ademde voor mij niet sfeer van destijds en had niet een intrigerend detective verhaal met snijdende spanning en mysterieuze karakters..... Ik vond het erg karikaturaal en de humor erg kinderachtig; niet gentlemanlike als ik zou verwachten bij Sherlock Holmes. Ik hoop dat deze een stuk serieuzer van toon is en dat Ritchie niet bij het kinderachtige blijft, maar gezien de opzet van enkele sequenties die ik zie in de trailer belooft dat niet veel goeds.... Enige positieve noot vind ik dan wel weer Noomi Rapace; maar dan hoop ik wel dat ze niet de cliché verleidelijke/pittige lady-sidekick speelt...
    Net gezien en helaas kan ik bovenstaande ook alleen onderschrijven voor deel 2. Voor mij hoeft er geen derde deel komen en mag iemand zich er over een paar jaar weer mee bezighouden met een kwalitatief betere reboot/sequel IMO.

  23. #23

    Standaard

    genoten van deel 2
    laat deel 3 maar komen
    prima film

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    genoten van deel 2
    laat deel 3 maar komen
    prima film
    +1

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    +1
    +2. Zodra ik de Blu-ray in huis heb, meteen die bos scene afspelen bijna op het einde.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •