De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Pirates! Band of Misfits (Aardman Animations)

    Aardman Animations heeft een trailer uitgebracht van hun nieuwe film, The Pirates! Band of Misfits. De trailer is te zien op deze site. Peter Lord regisseert de film. Hij heeft hiervoor o.a. Chicken Run voor Aardman Animations geregisseerd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard



    Van het geniale brein achter 'Chicken Run' en 'Wallace & Gromit' ... meer hoef ik écht niet te weten.

  3. #3

    Standaard

    Ziet er wel grappig uit, maar vind het niet echt bios waardig. Zeker niet hier in NL.

  4. #4

    Standaard

    persoonlijk vind ik de Aardman Animations ook niet meer kunnen, de humor is wel professioneel en het is kunstig, maar nee...

  5. #5

    Standaard

    Misschien kan je ook even toelichten vanwaar die uitspraak komt alvorens ik "Waar slaat dát in godsnaam op?" post.

  6. #6

    Standaard

    de personages, suffe klei, het ziet er gedateerd

  7. #7

    Standaard

    Ik vind het juist uniek en artistiek als je dergelijke werelden kunt creëren met stop-motion.

  8. #8

    Standaard

    ik ben opgegroeid met wallace and grommit, shaun the sheep, ken de films flushed away, chickenrun en nu ben ik er wel klaar mee

  9. #9

    Standaard

    Je doet het lijken alsof de techniek op zich verouderd is. Met alle respect, maar dat raakt natuurlijk kant noch wal. 'The Were-Rabbit' is een wereld boordevol details waar enkele computergeanimeerde films 'n voorbeeld mogen aan nemen. Recentere titels als 'Coraline' of 'Mary & Max' zijn eveneens uitstekend op dat vlak. (enfin, alle mogelijke vlakken, dat terzijde)

    Ondanks het feit dat de personages bewust een herkenbare look hebben en de films doorspekt zijn met humor van 't zelfde niveau, zijn al die titels inhoudelijk toch vrij uiteenlopend. Ik vermoed dat je de stijl wat beu bent? Want 'Flushed Away' is geen stop-motion, daar kwam geen klei aan te pas.

    Het verwonderd me gewoon. Op zich zijn er bv. bij de niet met Aardman verwante Dreamworks Animation-producties bijzonder veel raakvlakken, op alle gebieden. Maar je gaat toch ook 'How to Train Your Dragon' niet uitsluiten indien bleek dat bv. 'MegaMind' of 'Kung Fu Panda 2' gigantisch teleurstelden?

  10. #10

    Standaard

    Caroline en mary & max zijn niet te vergelijken met de bekende eentonige flow van Aardman. je laatste zin beschouw ik als niet gelezen, want die is te krom.

  11. #11

    Standaard

    Een bedenkelijke opmerking gezien je eerdere posts in dit topic. Die laatste zin heeft het nochtans over de eentonigheid bij bv. Dreamworks Animation. Maar goed. Het zij zo.

    On-topic : Hoe staat het overigens met de titel? IMDB heeft het over "The Pirates! Band of Misfits". De posters en verder promotiemateriaal melden "The Pirates! In an Adventure with Scientists". [UPDATE] Net gevonden, 'Misfits' is de titel voor de US, 'Scientists' gebruiken ze dan weer in de UK.
    Laatst aangepast door Esteban : 21-07-2011 om 21:42

  12. #12

    Standaard

    Kijk hiernaar uit.

    Ben dol op Chicken Run Max and Mary en Coraline.

    Flushed away en ware rabbit waren niet zo aan mij besteed.

    En ik vergeet bijna het geweldige the fantastic mr Fox.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Nieuwe trailer: http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=32298

    Ziet er toch wel weer heel knap gemaakt uit...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  15. #15

    Standaard

    En weer een nieuwe trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Ik heb deze gisteren gezien. Man, wat blijven die van Aardman goede films maken. Het verhaaltje is niet bijster origineel, maar de afwerking is top. De film zit tjokvol visueel zeer geslaagde grapjes die tegen een moordend tempo passeren (de straatnamen, de wegwijzers in de zoo van koningin Victoria, de misplaatste reclame-affiches...) en de ambachtelijke plasticine-ventjes blijven enorm schattig.

    De posters en verder promotiemateriaal melden "The Pirates! In an Adventure with Scientists". [UPDATE] Net gevonden, 'Misfits' is de titel voor de US, 'Scientists' gebruiken ze dan weer in de UK.
    Dit is waarschijnlijk een insider-grapje. De piraten moeten zich in één welbepaalde scène vermommen als wetenschappers om samen met Charles Darwin op een wetenschappelijk congres voorbij de security te geraken, alhoewel uit de eerste controlevraag al blijkt dat ze van wetenschappen geen bal kennen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •