De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Onkyo BD SP 809...

  1. #1

    Standaard Onkyo BD SP 809...

    Sinds kort gebruik een Onkyo BD SP 809 !

    Een klasse apparaat,zeer goed beeld en geluid,vooral de HD audioformaten,doe het op m'n Onkyo TX 806 zeer goed !

    De geintegreerde HD audio decoders lijken hoorbaar beter dan die van de TX 806 van 3 jaar geleden en die waren al goed !

    Jammer dat de RI remote met deze receiver niet meer werkt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Sinds kort gebruik een Onkyo BD SP 809 !

    Een klasse apparaat,zeer goed beeld en geluid,vooral de HD audioformaten,doe het op m'n Onkyo TX 806 zeer goed !

    De geintegreerde HD audio decoders lijken hoorbaar beter dan die van de TX 806 van 3 jaar geleden en die waren al goed !

    Jammer dat de RI remote met deze receiver niet meer werkt.
    Moet daar niet een andere BR speler staan?

    Is je IR AB van de 806 niet lerend?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Moet daar niet een andere BR speler staan?

    Is je IR AB van de 806 niet lerend?
    Ja, dat heb ik al gedaan via de code in te toetsen van de AB van de receiver (TX 806)

    De BD SP 806 was een speler die de HD audioformaten niet kan uitsturen !

    Daarom gekozen voor de nieuwe 809,na eerst een Panasonic BD-35 gehad te hebben. De Onkyo is hoorbaar en zichtbaar beter...maar het is ook een andere prijsklasse !

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Ja, dat heb ik al gedaan via de code in te toetsen van de AB van de receiver (TX 806)

    De BD SP 806 was een speler die de HD audioformaten niet kan uitsturen !

    Daarom gekozen voor de nieuwe 809,na eerst een Panasonic BD-35 gehad te hebben. De Onkyo is hoorbaar en zichtbaar beter...maar het is ook een andere prijsklasse !
    Ah, nu begrijp ik het, je had eerst een BD SP 806, je vermeldde 2x je receiver, ook daarin zitten audio decoders, vandaar het dik vermeldde stukje waarin ik mij afvroeg of daar geen speler moest staan, ja dus

    Vreemd dat het niet werkt met de AB, maar dat zou dan kunnen zijn omdat de receiver er eerder was dan de speler, of bedoel je dat de IR van de speler niet samenwerkt met de receiver?
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ah, nu begrijp ik het, je had eerst een BD SP 806, je vermeldde 2x je receiver, ook daarin zitten audio decoders, vandaar het dik vermeldde stukje waarin ik mij afvroeg of daar geen speler moest staan, ja dus

    Vreemd dat het niet werkt met de AB, maar dat zou dan kunnen zijn omdat de receiver er eerder was dan de speler, of bedoel je dat de IR van de speler niet samenwerkt met de receiver?
    Het punt is dat er voorheen op beide toestellen een zg. RI aansluiting zat en op de 809 zit thans alleen een IR in en uitgang.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •